MicPrime

Ursus 1212 przecieki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
MicPrime    0

Witam, kupiłem ostatnio ursusa 1212, stan ogólny bardzo dobry, silnik chodzi pięknie, zero wycieków itp.Traktor ma dwa mankamenty, leci olej pod spodem w miejscu łączenia silnika i skrzyni, zapewne winna jest  uszczelka, czy dużo z tym roboty, nie licząc rozpoławiania ciągnika?.Druga sprawa to leci olej z prawej patrząc od tyłu zwolnicy, olej leci na wewnętrzną stronę felgi.Jak ktoś to kiedyś naprawiał proszę coś napisać pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

jeśli to niewielki wyciek to dolewaj olej i jeździj dalej przecież to ursus. Do zwolnicy wciśnij puszke miękkiego smaru i do drugiej też. Chociaż żadko się zdaża że z tylnych zwolnic leje olej. Jak mocno leje to musisz to rozebrać, robota nie jest lekka. Może być tak że założysz nowy uszczelniacz i dalej będzie lać. Jak leje znacznie to może się kończyć łożysko. Po tylu latach użytkowania to tam są zryte powierzchnie od pierścieni, nie zakładaj tylko sylikonowego bo go zetnie od razu.

Wyciek w połowie może być ze skrzyni albo silnika, weź na palec i zobacz jaki olej. Jeśli ze silnika to też wał będzie zryty i na długo taka wymiana nie przyniesie efektu. Zakładaj tylko gumowe uszczelniacze ! jak je dostaniesz.... Jak wyciek ze skrzyni to może z pompy, wałka sprzęgłowego albo mikropompki, jak jest....

Jak słabo leje to nic nie rób

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MicPrime    0

bez wycieków ale leci olej

Z silnika nic nie leci, skrzynia.Generalnie nie są to duże wycieki, więc narazie nic robić nie będę.Jak się zimą nudzić będę to do warsztatu i jazda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mateunia19
      założyłem ten temat kiedyś ale nie mogę go znaleźć więc powtórzę. Ciągnik gdy jest zimny podniesie wszystko idealnie gdy natomiast pochodził z godzinkę przy agregacie czy talerzówce i często używało sie podnośnika następowały problemy, gdyż znacznie wolniej podnosił lub wo gule nie chciał wtedy musiałem zgasić silnik na sekundkę to znowu zaczął podnosić ale bardzo powoli. czym to jest spowodowane? jak to naprawić. Pompka ta co jest w szkrzyni pośredniej jest po regeneracji. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez ZO-9
      Panowie nie jestem zwolennikiem przerabiania fabryki ale po kilkunastu awariach kilku remontach w pseudo warsztatach zajmujących się naprawami podnośników skończył mi się problem z awaryjnością podnośnika. Po kilku rozsądnych przemyśleniach ,podpatrzeniach, dokształceniach przerobiłem podnośnik w 1614 ,a mianowicie całkowicie odłączyłem stary rozdzielacz co jest pod korpusem, wymieniłem nowy siłownik główny,  wymieniłem siłowniki pomocnicze na grubsze, zamontowałem nowy zwykły rozdzielacz 4 sekcyjny 80l na błotnik zaraz przy siedzeniu. W rozdzielaczu zastosowałem dwie sekcje nurnikowe z zatrzaskiem na opuszczaniu i podnoszeniu  ( czyli jednostronnego działania) i dwie dwustronnego działania. Pierwsza nurnikowa jest do sterowania podnośnika, druga nurnikowa do pługa, agregatu (hydropaku), przyczepy, i dwa wyjścia zewnętrzne np. do talerzówki, tuza. W korpusie poodlączałem wszystko co niepotrzebne zostawiłem tylko zawór regulacji opuszczania co wychodzi pod siedzeniem. Nie zmieniła się zasada działania podnośnika, wszystko działa jak należy, żadnych zbędnych mechanizmów, reaguje na każdy nawet najmniejszy ruch dźwignią, żadnych zacięć, blokowania, opadania, pulsowania podnośnika podnosi i opuszcza bardzo płynnie nawet na wolnych obrotach ciężki agregat talerzowy który waży 2t. Koszt naprawy to około 1700zł i myślę że długo, długo nie będzie potrzeby zaglądania do niego. Dla chętnych. numer tel. 697408849 to mogę jeszcze coś dopowiedzieć. Polecam
    • Przez Lesiu19911
      Witam.Po regeneracji rozdzielacza podnosnika i tloka, chce wymienic filtry oleju skrzyni biegow i olej i nie wiem jakie sa oznaczenia tych filtrow.
      W miejscu nr 1 sa 2 metalowe wklady siatkowe. To sa filtry od oleju tloczonego na podnosnik?
      W miejscu nr 2 byl puszkowy filtr skrecony. Od czego on jest?? Rozkrecilem go i w srodu byl krązek magnesowy i parenascie sztuk takich malych krązkow z siatka. W katalogu czesci nie moge znalesc tych czesci. 




    • Przez rafal13113
      witam
      mam takie pytanie do czego służy mikropompa w dużym ursusie i jakie mogą być objawy jeśli będzie ona nie sprawna
    • Przez Olka7863
      Witam czemu jak olej sie rozgrzeje to nie chce unosic np. Talerzówki pługu itp. Belarus ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.