Dzik90

Jaki sprzęt do John deere 6320(103km)

Polecane posty

Dzik90    3

lJaki sprzęt do tego ciągnika 103 km ( 4+ Turbo)  ,skrzynia 4 biegi z 4 półbiegami bez sprzęgła. Klasa ziemii od III do IV . Teren pagórkowaty . zakamienienie pól średnie .   :  

1.pług (ilość skib i cale) ,

2.agregat uprawowy na wiosnę (ile metrów)  chyba 4 rzedy cynków i 2 wałki strunowe ,

3.gruber 2,6 czy 3 metrowy (6 czy 7 łap)

 

Edytowano przez Dzik90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dachu127    79

ale żeś mu doradzil. . . z gruberem 3 m to się zesra jak będzie na sprezynach i nie złapie odpowiedniej głębokości I prędkości. ten je to jest 6 garów? sąsiad ma chyba 6520 115 km 6 cyl, Gruber 3 M agromasz i mu przód podrywa, ale ogólne z utrzymaniem prędkości i gorkami dobrze sobie radzi. a plug 4 skiby z rozstawem 44 cm starczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mfek3050    83

Nie to żebym się z Tobą sprzeczał czy Cię poprawiał, ale według tych danych technicznych http://tractoor.pl/cignik/dane-techniczne/110-john-deere-/768-john-deere-6120-6420-s-premium.html jd 6320 ma 108 kM i waży 4,54 t (chyba że masz tura), ale ty jesteś jego użytkownikiem więc  w papierach jest pewnie inaczej napisane.

Edytowano przez mfek3050

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario81    17

Posiadam ten sam model, z turem,z tuzem waży 5600kg. Co do maszyn to pług obrotowy 4x40 lemken  na spreżynach, agregat 3m uprawowo siewny na bronie wirnikowej,gruber lemken smaragd na sprężynie 5łap.Agregat przedsiewny 5m na niskiej spręzynie plus dwa wałki doprawiajace. Pług mozesz wziasc szerszy ale vario. Raczej bym sie nie rzucał na grubera 6łap bo nie osiągniesz prętkosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzik90    3
mfek3050jd o ktorym mowa to 6320 SE ,a nie premium. W tabeli http://www.tractoor.pl/cignik/dane-techniczne/110-john-deere-/767-john-deere-6020-6620-se.html jest podane ok. 4300kg  myślałem ,że podana waga jest bez obciążników . Przednie obciązenie 50kg x 14 =700 kg + około 70 kg zaczep do obciążników co razem z traktorem daje wagę ok. 5 ton. Jesli pomylilem sie to przepraszam za mój błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Tak czy tak gruber 7 łap jest za duży. Max to 6 łap do tej mocy aby zapewnić optymalna głębokość i prędkość.  Nie wiem jakie te górki ale pług max 4x45. Vario i zabezpieczenie resorowe swoje ważą. Jeśli będzie to obrotówka vario i z resorem będzie problem ze stabilnością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfek3050    83

mfek3050jd o ktorym mowa to 6320 SE ,a nie premium. W tabeli http://www.tractoor.pl/cignik/dane-techniczne/110-john-deere-/767-john-deere-6020-6620-se.html jest podane ok. 4300kg  myślałem ,że podana waga jest bez obciążników . Przednie obciązenie 50kg x 14 =700 kg + około 70 kg zaczep do obciążników co razem z traktorem daje wagę ok. 5 ton. Jesli pomylilem sie to przepraszam za mój błąd.

Aha teraz już rozumiem dzięki za link.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzik90    3
Mario81 - jezeli na 5 łap jest takiej samej szerokosci jak moj 2,1m to nawet nie zakrywa traktora . Pożyczyłem 3m na sprężynie i szedł dość dobrze od 6-7km/h pod góry do 11-12 po równym . Ale moze 2,6m by była większa prędkosc dzieki czemu praca byłaby lepiej wykonana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasseyXXXX    10

Pług 4 obrotowy lub 5 zwykly.

Agragat uprawowo-siewny max 3m

Agregat uprawowy (lub tez brony) 5-6m (dla bron mozesz nawet 8m)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzik90    3

Czwarty korpus juz jest.Teraz trzeba sprawdzić i ustawić. Jestem ciekaw czy na 16cali da rade. Jak nie to się przestawi na 14 albo 12 cali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzik90    3

Unia KOS i POM Brodnica zabiera 2,1 metra i ma 5 łap co nie zabiera szerokosci ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Hirek87
      Witam. Walcze z moim jeleniem. Może cos podpowiecie. Generalnie po odpaleniu moc przeważnie jest, wkręca się na 2250. Problemy występują czasem po minucie max po 10. Niezależnie od temperatury silnika. Objawy bywają różne. Czasem nie osiąga max obrotów tylko pod obciażeniem a czasem nawet na biegu jałowym. Czasem niby sie wkręca ale pod obciążeniem już nie. Gasze i odpalam i to przeważnie pomaga, zdażyło się też że podczas jazdy ze sporą przyczepą osłabł, przejechałem z 2 kilometry z prędkością 25 i nagle ożył. To jest ten wypust z pompą vp 44 i pompką podawczą na filtrze paliwa. Układ drożny-na "skróty" też nie działa. Pompki podawcze mam 3 różne, wydajność mają ok. Na komputerze są błędy 88 86 34  36 39 ale z tymi błędami jeździł i było w miarę ok. Chodź nie pamiętam dokładnie które wcześniej były. Dziwne jest to że jak jest podłączona ta pompka na filtrze ( lub dla testów mocna żarówka)to po włączeniu zapłonu rusza się wskazówka obrotomierza( podskakuje). Jakby ktoś miał taki model to miałbym kilka pytań o działanie tej małej pompki. Proszę o sugestie, lub namiary na mechanika w kuj-pomorskim.
    • Przez Hirek87
      Witam. Walcze z moim jeleniem. Może cos podpowiecie. Generalnie po odpaleniu moc przeważnie jest, wkręca się na 2250. Problemy występują czasem po minucie max po 10. Niezależnie od temperatury silnika. Objawy bywają różne. Czasem nie osiąga max obrotów tylko pod obciażeniem a czasem nawet na biegu jałowym. Czasem niby sie wkręca ale pod obciążeniem już nie. Gasze i odpalam i to przeważnie pomaga, zdażyło się też że podczas jazdy ze sporą przyczepą osłabł, przejechałem z 2 kilometry z prędkością 25 i nagle ożył. To jest ten wypust z pompą vp 44 i pompką podawczą na filtrze paliwa. Układ drożny-na "skróty" też nie działa. Pompki podawcze mam 3 różne, wydajność mają ok. Na komputerze są błędy 88 86 34  36 39 ale z tymi błędami jeździł i było w miarę ok. Chodź nie pamiętam dokładnie które wcześniej były. Dziwne jest to że jak jest podłączona ta pompka na filtrze ( lub dla testów mocna żarówka)to po włączeniu zapłonu rusza się wskazówka obrotomierza( podskakuje). Jakby ktoś miał taki model to miałbym kilka pytań o działanie tej małej pompki. Proszę o sugestie, lub namiary na mechanika w kuj-pomorskim.
    • Przez CaseBizon
      Witam, czy mógł bym prosić informacje ile wchodzi czynnika klimatyzacji do tego układu?
    • Przez michalnh
      Witam,
      Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.
    • Przez sovngard12
      WItam,
      Przymierzam sie do kupna traktora JD 6820. Chciałem się dowiedzieć ile mniej więcej kosztuje generalny remont skrzyni Power Quad, jaki jest koszt eksploatacji chodzi mi tu o koszt wymiany wszystkich filtrów oraz olejów. Czy ceny np remontu skrzyni  w Massey Ferguson 6290 (oraz innych ciągników zachodnich z tych lat  są podobne , oraz na co zwrócić uwagę przy zakupie JD 6820?
      Dziekuję , pozdrawiam:)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.