Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rafal13113

chlapacze do dużego ursusa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Chlapacze
rafal13113    99

witam

 

poszukuje chlapaczy na tylnie błotniki nowego typu do dużego urausa ale z wytłoczonym napisem najlepiej białym takie jak były montowane w de-luxach, a wszędzie można dostać tylko zwykłe bez napisu prosiłbym o pomoc może ktoś wie gdzie takie coś można kupić z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5

hmm Ten temat ma mieć charakter ogłoszenia czy zdobycia informacji ?? Bo jak ogłoszenia to zapraszam do odpowiedniego działu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Tego raczej nie kupisz chyba że w komisie od handlarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal13113    99

no raczej zdobycia informaci a nawet na pewno. chcę zdobyć takie chlapacze gdyż ciągnik w tedy całkiem inaczej wygląda a w tym roku robimy remont w ursusie z dodaniem odrobiny tuningowego charakteru a na myśl że po całej zimie pracy przy tym ciągniku mamy założyć zwykłe chlapacze bez napisu to dostaje drgawek :huh:. chlapacze z napisem dodają dla ciągnika specyficznego charakteru a mam już można powiedzieć takie zboczenie na punkcie detali. bardzo bym prosił jak by ktoś miał jakiś kontakt gdzie można coś takiego kupić żeby dał znać z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pawlus224
      Mam takie pytanie do uzytkowników cięzkich ursusów (ciężkich zetorow rownież) mianowicie zblizaja się chlodne dni , wiec podłaczylem orginalna nagrzewnice czy jak to się fachowo nazywa w mojej 385 , ale okazalo się ze jest uszkodzona (cieknie) a że slyszalem gdzieś że w tych ciagnikach jest ona malo wydajna i słabo grzeje (co nie wiem czy jest prawdą bo to pierwsza zima 385 u mnie) więc zastanawiam sie czy nie zamontowac jakiejś innej np. od samochodu FIAT 125P lub syrena 104 czy bedzie ona lepszym rozwiazaniem ?
       
      czekam na wasze opinie i rozwiazania jakie macie w swoich ciagnikach .
       
       
      P.S. pozdrawiam AGROFOTOWICZÓW I AGROFOTOWICZKI
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Jak w temacie jaka jest różnica między oponami. Mam w Ursusie 912 założone 16,9 R34 i zastanawiam się nad zmianą na 18,4 R34. O ile są wyższe, szersze, jak to się przełoży na moc ciągnika.
    • Przez kamillo
      Koledzy wiecie gdzie kupic bądź zamówić gruby dach z tapicerką w woj mazowieckim najlepiej tak okolice wysokiego bądz białystok taki jak np: produkuje firma naglak bo zamierzam zmienić w swoim ursusie a w tej firmie tylko odbiór osobisty , to nie widzi mi sie pół Polski jachać
    • Przez tom31
      Jakie naklejki i piktogramy były klejone w ursusie 1224  i na których elementach.Pytam dlatego iż niebawem bede bawił sie w kosmetyczke ursusa i chiałbym przywrocic to do stanu pierwotnego moj jest z 1991r  i zastanawiam sie nad kolorem czerwien czy zolty jest obecnie zolty i dach w jakim kolore zamowic doradzcie cos! a odnosnie naklejek to piszcie badz wrzucajcie foty naklejek gdzie przyklejone i jakie
    • Przez Krol295
      witam mam pytanie moze banalne. Mianowicie chodzi mi o to jak zalozyc górną szybę w drzwiach w ursusie 912. Prosilbym o instrukcje punkt po punkcie.
×