Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Sniker

JD 6820

Polecane posty

Sniker    0

Wczoraj miałem okazje pojezdzic troche Jd 6820 125km z 98r . Niestety tylko jako pasażer. Ciagnał pług 4 x 50 kewerlnd + wał doprwiający (nie wiem jakiej firmy ale taki 3 czesciowy). Te bydle to nawet nie "gwizdało" w nim tylko sobie deliktnie mruczało. Sprzet super. Zdazyłem wypytac wójasa o spalanie około: 14 litrów na godzine (w tym zestawie!) Predkosci nie pytałem ale jak jechałem za nim 360 z siewnikiem (po tym wale gleba była lepiej przygotowana niz po agregacie) musiałem jechac na 3 i 1600 obrotów na zegarze. W bardzo twardej ziemi która nie była ruszana od żniw i dzien wczesniej gruberowałem pożyczonym 1224 z kosem 3m nawet łapy nie chciały wejsc ( dopiero po całkowitym poluzowaniu wałka tak ze tylko toczył sie po ziemi) radził sobie super. Lepiej niz 12 z gruberem. po zmianie na wyzszy bieg i otwarciu okien dało sie usłyszec tylko odrobine głosniejszy odgłos silnika który zagłuszało radio. Sprzet naprawde extra polecam kazdemu!

Najlepiej było jak przyjechał sąsiad który w tym roku przyprowadził zetora 11441 po jednym okrązeniu w kabinie wysiadł i załamany powiedział "żałuje ze kupiłem zetora..." szkoda tylko ze jest tyle drozszy od zetora:(

Lubie zetory ale jesli przyjdzie mi kiedys kupowac nowy ciagnik to stane na głowie ale bedzie to własnie JD ewentualnie jakis inny zachodni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1

Dziwne, że nikt nie zauważył tego wcześniej. W tym co napisałeś jest pewien paradoks, mianowicie serie xx20 produkowane są od końca 2002 roku, z tego względu sprzęt z rocznika 1998, o którym pisałeś musiałbyć to 6800 lub ewentualnie 6810.


John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sniker    0

Oj  chłopaki chyba macie racje ze cos pomieszałem jak teraz bede u stryjków to jeszcze raz o wszystko zapytam a jak udami sie skołowac cyfrówke to zrobie zdjecia Sory za wprowadzenie w błąd  :- Ps: nie wiem dokładnie kiedy sie do nich wybiore bo nie byłem juz tam jakies 2 miesiace. Ale chyba musze wkoncu wybrac bo znowu przyprowadzili jakas ładowarke. Nie wiem jaka bo tylko ojciec mi wspominał ale sam tez jej nie widział bo juz była noc i nie chciało mu sie chodzic po garazach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1

Nie no przecież nic się nie stało :)


John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

ja widze wyrażnie "na godzinę".kumpel ma JD6420 to z ibisem 3x48 pali mu 20l/ha


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3
ja widze wyrażnie "na godzinę".kumpel ma JD6420 to z ibisem 3x48 pali mu 20l/ha

Ten ciągnik nie ma co robić z tym pługiem. U mnie gościu ciąga taki pług 94-o konnym NH TD95D i założył mu jeszcze pakomat własnej roboty (podwójny wałek strunowy).


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

może i nie ma...to wytłumacz mi to np.w galerii jest DF agrotron 150 km i lata z pługiem 2m także też nie powinien miec co robic.koleś mówi że bez wału pali my 14l na ha...

wogóle to ten JD 6420 jest z obniżonym dachem, z przednim WOM i "pcha" codziennie kosiarkę 2,90 z samaszu, a ciągnie zbierającą claasa.rocznie 900mth ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sniker    0
to moim zdaniem 6-tka turbo co najmniej 1,5t cięższa mniej na pewno nie pali :P

Ja mu spalania nie mierzyłem a w tym zestawie o którym pisałem wydawało sie ze to dopiero 85% (stryj ma lekką noge nie tak jak ja i tato) jego możliwosci (widziałem go przez jakies 5 godz wiec znawca nie jestem) Zwykle śmigam 1224 z ibisem 4 skibowym (4x46-48 jakoś tak) i moim zdaniem to nieprozumienie!!! Jd dużo lepiej chodzil z keverlnd (jakoś tak sie pisze)+ wał doprwiający niż 1224 z ibisem. Jesli chodzi o to spalanie to nie było ono do tej pory dokładnie mierzone Stryj wyliczył tak na oko (+/- litr) Znam go bardzo dobrze i wiem ze nie miał by zadnego interesu w tym zeby mi skłamac!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastianseba
      Witam 
      Mam maly problem z John Deere 6820...A więc na rozgrzanym silniku obroty silnika podwyższają się czasami będzie 880 czasami 1000 i tak faluja ale błędów brak silnik mocny brak dymu odpala od strzała jednym słowem brak innych objawów. Zdarza się to raczej przypadkowo bo na wiosnę miałem taki przypadek chyba dwa razy potem cały rok spokój dopiero wczoraj podczas orki znowu ale jak zgasilem odłączyłem hebel i odpaliłem problem zniknął dziś znowu obroty zaczęły szaleć więc zgaszony odpalony 20 minut i znowu zaszalas  ale po chwili problem sam zniknął.... Dodam że silnik zasilany CR, filtry wymienione. Może jakieś pomysły? 
    • Przez tomekjan
      Na wyswietlaczu wyswietlaja mi sie te komunikaty moze ktoś wie co znacza:
       
       
      31 BCU (1676) Relay of electrical coolant pump defective
      14 SIC (334206) No answer from stepper motor SCV 3 not functioning switch ignnition pff and on
      7 TCU (304177) speed sensor of hydrostat defective
      11 UIC (305138) parking lock cannot be disengaged actvate
      15BCU Rear PTO still switched turning althovag off
    • Przez Gadom
      Witam serdecznie. Na wstępie powiem, że w rolnictwie jestem obecny od niedawna. Mimo dużej wiedzy z zakresu motoryzacji (głownie samochody osobowe), niestety nie znam się na kruczkach w przypadku ciągników. Inaczej mówiąc, typowych problemach danych modeli, na tym na co zwracać uwagę w przypadku zakupu używanego ciągnika itd.
      Z racji, że w gospodarstwie, w którym pracuję przyszedł moment na zakup dużego ciągnika rolniczego, to potrzebowałbym od Was pomocy. Szukamy ciągnika o mocy +- 250 KM, ponieważ poważnie myślimy o uprawie pasowej w przyszłości. Nasz wieloletni dostawca różnych używanych maszyn (i nie tylko) zaoferował nam ostatnio możliwość zakupu John Deere'a 8520 z Danii. Z mojego punktu widzenia sama Dania już wzbudza podejrzenia, bo jeżeli chodzi o samochody osobowe z Danii, to głównie ściąga się te mocno wadliwe lub bite, ponieważ innych się nie opłaca. Mówiąc dalej, jest to ciągnik z roku 2005, a cena za niego to: netto 64 000,- euro. Wydaje mi się, że to za dużo, ale chciałbym dowiedzieć się tego od osób bardziej siedzących w temacie. Dorzucam zdjęcia.
      Czy ten model jest wart uwagi? Jak z jego skrzynią? Czy są jakieś szczególne rzeczy, na które trzeba uważać, a w związku z tym nie kupować go w ciemno z Danii (bez oglądania)?
      Z góry dzięki za wszelką pomoc.















    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Od jakiegoś czasu mam problem przy odpalaniu ciągnika. Często dzieje się tak, że przekręcam kluczyk i zamiast ładnie zakręcić silnikiem to elektromagnes wywali bendiks, ale ten nie zazębia. Czasami jest tak że przekręcam pierwszy raz, nie zazębi od razu, ale jak jak już puszczę kluczyk to załapie wieniec. Wtedy wiem, że przeekręcając kluczyk po raz drugi, będzie kręcił silnikiem. Co może być przyczyną? Elektromagnes za słabo wyrzuca bendiks? A może to wina bendiksu? Może ma przyjechane tryby? A może wieniec jest wyrobiony?
    • Przez michalnh
      Witam,
      Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.