Skocz do zawartości
krzycho2607

class celtis 456 problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
class
krzycho2607    1

witam panowie posiadam classa celtis 456 mam pewien problem z tym ciagnikiem gdy ciagnik sie dobrze rozgrzeje przestaje jechac poprostu nie chce jechać ciagnik nawet jak sie go zapali ponownie ciagnik nie jedzie i na desce rozdzielczej zapala sie kontrolka taki (piorun) jakby jakies niebezpieczenstwo.Prosze moze ktos mial z takm czyms do czynienia.Jak ciągnik jest rozgrzany do skrzyni biegów nie mozna sie dotknąc,tak jest rozgrzana.Moze to wina oleju w skrzyni,ze nie ma odpowiednich parametrów... no niewiem juz sam co to moze byc ruszanie dzwignia od zmiany biegów nic  nie daje rewersem nic nie daje juz sam niewiem co sie dzieje.A moze to te sprzegło cos nie rozłacza które jest w dzwigni zmiany biegów lub cos w tym stylu no niewiem juz sam pomózcie pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

legionik    0

Miałem taki problem rok temu, popsuty byl czujnik sprzegla, sa dwa czujnik odpowiedzialne za dzialanie sprzegla. warto samemu sprawdzic ten czujnik jest po lewej stronie nad pedalem sprzegla, wystarczy odkrecic pokrywe i wszystko na widac. koszt narawy przez serwis ok ok 550

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rekin19k    0

Troche odswieze

Walczyłem z tym przez rok. Tak jak koledzy pisza winny jest ten czujnik od polozenia pedału sprzęgła.

Tylko zastanawia mnie troche ta gorąca skrzynia, u mnie czesto dostawał ostro po zaworach i nigdy az tak nie było

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jedrus96    0

Witam Wszystkich. Jestem również posiadaczem class'a celtisa 446 rx. I posiadam taki problem. Otóż po uruchomieniu silnika (oczywiście wszystko chodzi normalnie jeździ) zapalają się zaznaczone na zdj kontrolku (przepraszam za pożyczenie z forum, bo nie posiadam obecnie własnego i nie zrobiłem) i piszczy w trakcie pracy. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. 

 

post-79074-0-14766500-1457552397_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam czerwona kontrolka jest od ciśnienia oleju w skrzyni biegów 

pomarańczowa od lewej strony to świeca żarowa a ta po prawej to coś ze sprzęgłem elektrohydraulicznym. 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi_86    5

miałem podobny problem w deutz fahr agrotron i był to czujnik ( 0-1 ) dolnego położenia pedału sprzęgła , nie trzeba było dotykać wystarczy że się nagrzewał od przepływającego prądu i tracił styk, efektem były błędy i mision filed w polu. temp, skrzyni podczas pracy to jakieś 70 stopni i to norma,któryś john deer ma w silniku wymiennik ciepła oleju hyd i skrzynia potrafi grzać na 92stopnie więc nic strasznego, chyba że grzeje Ci się od obudowy hamulców. kontrolki to brak ciśnienia sterownia skrzynią (standardowo 20- 28 bar przy 60stopniach C niezależnie od obrotów silnika ) sprężynka to przekaźnik świec żarowych a raczej ich błąd lub błąd sterowania świecami, a piorunek w claasach oznacza błąd elektroniki, na początek preparat do czyszczenia połączeń elektrycznych i przeczyścić im każdy styk w kostkach, przy okazji sprawdzisz stan instalacji elektrycznej zwracając uwagę na możliwość przetarcia przewodów lub pęknięcia żył w środku, i jak masz półbiegi lub sprzęgło w dźwigni zmiany biegów to dokładnie sprawdź czy nie poprzecierało kabli, w Case 98 olej ze skrzyni popuścił mi izolacje na przewodach i potrafił płatać figle, jak zmiana polówek lub samowysprzęglenia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomitko    2

witam, pisze w sprawie ciagnika renault ceres. Podczas jazdy do przodu ( zolw, zajac) slysze tak jakby pykanie pod kabina, na wstecznym nie slychac juz tego. Spotkaliscie sie z takim przypadkiem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtokus    0

Witam. W moim Claas Celtis 446 również skrzynia jest bardzo gorąca ktoś coś doradzi jaka przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtokus    0

Orientuje się ktoś co możne być przyczyną zapalania się kontrolki spadku ciśnienia w skrzyni podczas przełączania półbiegu na zająca pompa na 100% sprawna  w claas celtis 446 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przecin    0

Witam mam oodobny problem hak kolega ze przy zmianie polbiegow zapala sie kontrolka od praku cisnienia co to moze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przecin    0

Kolego a ten zawor gdzie sie znajduje i nie rozumiem jaki podwajacz jesli moglbys mi rozjasnic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przecin    0

Mam jeszcze jeden problem z tym ciagnikiem gdy puszczam sprzeglo to on strasznir szarpie jadac do tylu czy do przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

@przecin, Kolego mam wrażenie, że jeśli pytasz o takie rzeczy to powinieneś oddać ciągnik do specjalisty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przecin    0

Moze i tak ale i moze mial ktos taki przypadek i podzielil by sie informacja co to moglo byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przecin    0

A zapytalem gdzie znajduje sie zawor o ktorym mowisz i cisza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Po lewej stronie kadłubu skrzyni. Pojdz po rurce rozłączającej przedni napęd i na pewno znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3965

karolas123 potrzebuje jakiejś wskazówki odnośnie Celtisa 426, pierdzieli mi coś z elektroniką i to coraz bardziej.
Największy problem to, że nie chce odpalać. Jak wskazówka od wskaźnika temperatury po przekręceniu kluczyka nie drgnie, nie słychać też buczenia przekaźnika w liczniku to ciągnik kręci w nieskończoność, ale nie odpala. Poczekam zazwyczaj kilka minut, coś go walnę i mu przechodzi, ale sytuacja powtarza się coraz częściej, praktycznie codziennie. Rozebrałem licznik, z tyłu miał napis Claas Celtis 446, a ja mam Renault Celtis 426, także jakiś kombinowany. Czy takie objawy może dawać czujnik położenia pedału sprzęgła?
Poza tym często mruga kontrolka świec żarowych w trakcie pracy, a ostatnio przestał działać obrotomierz, działa prawidłowo na niskich obrotach, a na wyższych przestaje się podnosić.
Z góry dzięki za jakieś wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Piotr.W
      Witam wszystkich
      Wyświetla mi się taki błąd Id 774Dh
      Co to może być?
      Załączam zdjęcie.

    • Przez niepokorny
      Czy ktoś posiada kody błędów do aresa 697?
      Wyskoczył mi błąd 345.
    • Przez zyzek
      Mam pytanie do posiadaczy Celtisa:
      czy u Was także po włączeniu półbiegu skrzynia pracuje zauważalnie głośniej?
      Chciałbym się dowiedzieć, czy to normalne, czy coś niedobrego dzieje się ze skrzynią.
       
    • Przez grzybu1
      Hej, 
      mam taki mały problem z moim claasem (arion 640 cmatic)... Po zmianie oprogramowania na nowsze claas przy zmianie kierunku jazdy wchodzi na obroty. Dla przykładu jedziemy do przodu 1 km/h zmieniamy kierunek jazdy i z obrotów np 1200 wchodzi na 1600 i utrzymuje takie przez dłuższą chwile. Pomaga dopiero całkowite puszczenie pedału jazdy .  Jest to denerwujące szczególnie kiedy co chwilę trzeba zmieniać kierunek jazdy a on podnosi obroty. We wcześniejszym programie tego nie bylo.  Jak jest u was i jaką macie wersję programu ? dodam, że na poprzedniej wersji programu był źle skalibrowany czujnik od poziomu paliwa w baku więc nie chciałbym do niej wracać.
      pozdrawiam
    • Przez przemek99
      chodzi mi o ich awaryjnoesc i dostep do czesci i ich cene?
×