Skocz do zawartości
muoodyy

br 6090 słabo owija prawą strone

Polecane posty

muoodyy    2

witam. przejrzałem wszystkie posty szukając problemu z moją prasą nh br 6090 i nie znalazłem nic takiego. mianowicie robiąc balota na zgniocie 40 % i owijaniu 2,5 prawą strone balota co kilka sztuk mam nie odpowiednio dowiązaną. lewa strona jest idelana a z prawej strony robi sie tzw d*pa. jade wg tego monitora od kształtu beli i nic to nie daje. lewa strona ideał a prawa tak z 10 cm nie dowiązana. siatka jest owinięta w tym miejscu ale słabo zgniecony balot. serwis był i nie mogą też sobie z tym poradzić. miał ktoś taki problem? jak to rozwiązać? dodam tylko że stało sie tak po jakimś czasie. miałem 3 rodzaje siatek i na wszystkich to samo. robi powiedzmy co 3 balota rozwalonego z prawej strony... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam dokladnia ten sam problem dzwonilem do serwisu i gosciu powiedzial zeby przelozyc taka sprenzynke z prawej strony na gorny otwor ma sie podobno poprawic. Tak zrobilem ale jeszcze nie.probowalem . Bo padl mi modol przy tej prasie . Wie ktos moze gdzie mozna naprawic modol?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vrykoulakas    11

mam wprawdzie case rb344 ale to jest to samo co br 6090, nie patrzę na monitor tylko jadę raz z lewej raz z prawej i tak sobie w myślach liczę do ok 7-10, no chyba że jest kiepski wałek to wtedy zerknę czasem, ale u mnie trzeba coś wyregulować bo mi zawsze pokazuje po lewej stronie mniej, jak pojadę jedną stronę więcej to tez się zdarzy takie coś, że jedna strona jest rozwalona, częściej się dzieje jak mam ustawiony zgniot na 70, jak na 60 jest o wiele lepiej. Jak się zapcha to prawie na pewno mi którąś stronę rozwali. ale to rozwalanie to tak 1-3 baloty na dzień.


Bear The Truth 2 + ICS Camo Hunter + NAP Spitfire ew Weihrauch HW 100T
Patrz przed siebie Traktory są wszędzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

muoodyy    2

mi też na monitorze pokazuje że mam ciągle z lewej strony mniej. różnie już próbowałem ale wkurza mnie to. ta sprężynke też juz serwisanci przestawiali ale na dolny otwór żeby bardziej podciągnąć ten hamulec na siatce. nic to nie dało. dodam że chodź bym jechał cały czas środkiem to i tak za każdym razem z prawej strony mam rozwalony balot... :/. lewa strona ideał a prawa ciapa... serwisanci rozłożyli ręce i co w takiej sytuacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    57

Możliwe ze to wina siatki, jest zbyt wąska. Kiedyś kupowałem tanie siatki 125 i tak miałem, jak kupiłem JD 130 ( tylko 130 powinno być w NH) to piekne kulki robi.

 

Swoją drogą zwiekszyłbym zgniot na 60 chyba że ciągnik za słaby, a żeby narazie siatki nie wyrzucać owiń balota 4-5  razy i wtedy sprawdz, jak problem będzie nadal wymień siatkę.

 

Kup JD, ma ściagacze i jest bardzo wytrzymała swoje kosztuje ale na swoje zbiory warto. Jak to nie pomoże to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kondzio55
      Mam problem z moim komputerem w prasie Br 6090 . Mianowicie,przy owijaniu siatką,gdy aparat już się podnosi to komputer postanawia się resetować czyli wylączy się i wlączy samoczynnie,ale sam już musze dokończyć podnoszenie aparatu aby  uciąć siatke.Siatka owija się caly czas nawet przy resetowaniu. Jest to troche uciązliwe bo trzeba czekać i podnieśc i w tym czasie troche siatki już wciągnie.Dzieje się tak co 15 bel ,czasami co 30 a czasem nawet co 5 bel.  Gdzie szukac przyczyny,komputer,gdzieś kable zwarcie,czujniki??
       
      Drugie pytanie czy da sie ustawić czas pikania od zakonczenia owiniecia siatką do dzwieku?? Owine bele i dopiero po 6 sekundach pika ze bela jest owinieta chociaż już dawno mam ją owinietą i po wyrzuceniu beli musze sam wylączyc sygnał.
    • Przez olo87
      Witajcie, zwracam się do Was koledzy o pomoc w moim problemie. Mianowicie w mojej prasie NH 654 nie pobiera mi sznurka:( przejrzałem cale forum usunąłem usterki, które jak widać są typowe. i teraz moje pytanie brzmi: Z jaką siłą sznurek z prowadnic powinien wychodzić? CIęzko czy średnio czy lekko? oraz jak długie sznurki powinny zostać po ucięciu. Nowe noże, zregenerwane prowadnice przy baryłkach wyregulowane na 50mm a ta świnia nie chce pobrać sznurka:(
    • Przez MateuszJaboski
      Witam stoję przed zakupem prasy new holland 835 łańcuchowa zmiennokomorowa z lat 90. Co o nich sądzicie ? Jak z awaryjności?
    • Przez backspace
      Witam wszystkich, mam mały problem z prasą NH 648 z 2002 roku.
      Średnica beli na sterowniku była ustawiona na 110 cm, a mimo to wychodziły 120. Nie było to problemem, gdyż akurat taka wielkość mi odpowiadała.
      Problem pojawił się w momencie kiedy chciałem zwiększyć średnicę.
      Na początku ustawiłem 130, lecz zapisana wartość na sterowniku cały czas pokazywała 110. Postanowiłem to sprawdzić i wyjechać w pole. Wyskoczyła mi belka 110 cm.
      Ponownie zmieniłem na 130, lecz i tym razem nie chciało się zapisać. Przejechałem kawałek i następna belka wynosiła już niecały metr.
      Spróbowałem 140 cm, dalej wskazywał 110, lecz teraz belki miały na oko 70-80 cm.
       
      Ktoś wie jaka może być przyczyna takiego zachowania ?
      Z góry dziękuję, pozdrawiam.
       
    • Przez michal_xs
      Witam , prasa case rb344 nie owija mi na tym boku belki od strony hamulca ok 8 cm. Używam siatki 125cm 3000. Bawilem sie juz hamulcem nie pomaga. Ustawiona jest nawet bardZiej w strone hamulca. Ale zauważyłem ze przy podawaniu siatki wciaga jakby szybciej tamta strone i to powoduje ze siatka od strony hamulca schodzi do sśrodka i później juz te wałki rozprowadzajace siatke jej nie moga rozprowadZić ładnie . Ktos pomoze? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.