multico

dronningborg d1900 pas napędu sieczkarni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Dronningborg
multico    0

Witam!

Potrzebuje pomocy w doborze długości pasa do sieczkarni do do Dronningborga d1900.  

Podejrzewam że to będzie 22x5200 ale dostępny w sklepie mam tylko 22x5314 (od Bizona) Proszę o pomoc, bardzo proszę,  bo żniwa a ja pasa nie mam:) i nie wiem czy zamawiać czy od Bizona kupić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Jak klin paska jest taki sam i te pasek ci wejdzie na koła możesz założyc tylko pytanie czy ci napinacza starczy??.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
multico    0

Sam sie nad tym zastanawiałem czy napiąć w razie czego się go da.  Jak kupie i za długi to kasa w błoto... ech poczekam może ktoś zna wymiary albo ma katalog i zechce pomóc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

multico    0

Niestety oddać się już nie da, takie u nas w sklepie ma zasady, pasów nie przyjmuje. Podjechałem do gościa z katalogiem i dostałem oznaczenie pasa - 41987300, a w necie znalazłem rozmiar dla tego pasa: długość nominalna 5200 (5182-5267) profil c klin 22 do 14. To tak gdyby ktoś szukał. 

Pozdrawiam wszystkich i życzę jeszcze kilku dni pogody... aby do końca żniw:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jasczakkrzysztof
      Witam kupiłem kombajn New Holland TX30 z 1991r i potrzebuje do niego kosze sitowe górny i dolny i sita. Może ktos posiada taki kombajn na częsci?? 
    • Przez Paatryk12dsa
      Witam, gdzie mogę zakupić, zamówić naklejki do MDW E-514 takiego jak na zdj? Zdjęcie nie jest moją własnością i nie roszczę sobie do niego żadnych praw. Z góry dzięki za odp

    • Przez Pawlo547
      Witam spaliła mi się w poprzednie żniwa instalacja od silnika do kabiny Potrzebuje mechanika który był by w stanie zrobić mi ta instalacje jeżeli mielibyście jakieś nr do mechaników z góry dziękuję :)
    • Przez Agaaaa
      Dzień dobry pisze w imieniu teścia czy zna ktoś może nazwy lub ma listę uszczelek i łożysk do kombajnu volvo s900 dokładnie chodzi o te oznaczone kółkiem na zdjęciu ponizej

    • Przez Pszkot
      Mam kilka uwag związanych z wymianą cepów w kombajnie. Co prawda sam wymianę robiłem w Claas Dominator 58S, ale wiele z tych uwag dotyczyć będzie także innych modeli i marek kombajnów.
      Musiałem wymienić cepy w kombajnie. Kupiłem nowe (sprzedawane są parami) i miały naklejoną etykietkę z informacją, że nie są wyważone i należy je wyważyć wraz z bębnem. Wyjęcie bębna to poważna robota i dodatkowy koszt wyważenia. Postanowiłem więc zrobić to po swojemu. Wymontowałem stare cepy (oprócz śrub były również spawane) oznaczyłem każdy cep i miejsce jego mocowania na bębnie. Każdy stary cep zważyłem (z dokładnością do 0,001 kg). Okazało się, że waga dwóch par cepów zamontowanych po przeciwnych stronach wału jest rożna, można więc założyć, że przy pierwszym montażu cepy też miały taką samą, różną wagę. Zakładam, że każdy cep zużył się tak samo choć był zużyty (lżejszy) od nowego o około 1 kg. Sprawdziłem więc czy na blachach bębna (tych, do których mocuje się cepy) nie ma jakichś ciężarków, czegoś dospawanego itp, które kompensowałyby różnice w masie cepów. Okazało się, że przykręcone są do nich (tuż pod cepem) śruby wraz z podkładkami. Odkręciłem je i zważyłem. Ich masa odpowiadała różnicy w masie przeciwległych cepów.
      Jakie z tego wnioski? Konstrukcja wału jest taka, że elementy do których mocuje się cepy (wytłoczki z blachy) mają najprawdopodobniej bardzo zbliżoną masę (wytłaczane są z krążków blachy tej samej grubości) więc ich ewentualne różnice w masie, zapewne nie większe niż kilkanaście gramów, w procesie "amatorskiego" wyważania można pominąć. Decydujące jest wyważenie cepów. Ich masa w moim przypadku wynosiła około 5 kg (cep 1040 mm). Z kupionych 3 par zważyłem każdy cep i dobrałem w nowe pary (prawy i lewy) tak, by różniły się masą jak najmniej. Potem cięższe cepy z pary pozbawiłem nadwyżki masy poprzez nawiercenie spodniej strony cepa. Nawiercenia rozłożyłem równomiernie na całej długości cepa. Doprowadziłem do tego, że każda para cepów miała identyczną (z dokładnością do dwóch gramów) masę. Tak przygotowane cepy zamontowałem na wał śrubami i przyspawałem jak to było w oryginale.
      Zwracam uwagę na kilka elementów. Jedna z par cepów oryginalnych miała masę różną o 33 gramy i nie miały one żadnej kompensacji założonej na blachach (żadnych śrubek), ale cepy o różnicy 54 gramy już miały. Przy różnicy masy o 107 gramów cepy miały kompensację śrubkami o masie 125 gramów montowanymi około 5 cm bliżej osi wału. Jeśli będziecie zakładać śrubki kompensujące zamiast nawiercania, ich masa musi być więc trochę większa niż różnica w masie pary cepów bo te śrubki będą wirować bliżej osi obrotu wału niż cep. Im bliżej tym proporcjonalnie większa. Przy montażu cepów używajcie identycznych śrub i podkładek.
      Mam nadzieję, że komuś pomogłem.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.