Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadaczy ciąników new holland td5050 .

Od pewnego czasu a konkretnie od zakupu z listopadzie mam problem

z uciekającym olejem i to dosyć mocno . Mianowicie problem leży w tym że

rozerwna byłą osłona gumowa łącznika hamulca.

Po zakupie wymieniłem prawą strone zalałem max oleju i po dwóch 

miesiącach musiałem wymienic lewą srone .

W czym może być problem że siadają wymieniłem obydwie prawą i lewa

ale dzisiaj patrze i znowu z ej osłony kapie olej .

Koledzy proszę o pomoc czy wy macie też taki problem z tym modelem.

może da to się jakoś inaczej załatwić .

Dodam że osłony były orginalne kupione w perkozparts. 

Tutaj ten konkretny uszczelniasz http://www.perkozparts.pl/pl/p/OSLONA-GUMOWA-5117518/859

Opublikowano

WOM 1000 osiąga przy 2200, wzrost prędkości rośnie proporcjonalnie do obrotów silnika, więc w 'trybie' 1000obr wałek osiągnie 540 przy ok 1100, Eco w to nie mieszaj. Chyba do końca rozumiesz o co mi chodzi.

 

Opublikowano

Na ustawieniu wałka na 540 obroty 540 osiąga przy 2200 a obroty 1000 przy 2400

Mi chodzi żeby osiągnąć obroty 540 przy ustawieniu wałka na 1000.

Ponieważ podczas koszenia nową dyskówką o szerokości 2.4 i ustawieniu wałka na 540 i obrotach 2200 wyszło coś około 12-15l ropy  na 1ha.

Jestem ciekawy co to ECO

Opublikowano

Witam . może ktoś mi pomoże otóż posiadam new holland td 5050 i chodzi mi o kalibracje skrzyni czy rewersu mechanicznego. jak to zrobić i czy da się samemu ?? jak włączam rewers np do przodu czasami jest szarpnięcie tak jakby ciągnik nie był dobrze wysprzeglony i słychać zgrzyt w skrzyni, ale nie zawsze się tak dzieje .skrzynia to Synchro Shuttle 12 na 12 ...  szukałem w instrukcji ale tego nie ma  :( może obędzie się bez serwisu , a jeśli ktoś wie to niech da znać ile kosztuje taka kalibracja w serwisie .proszę o pomoc i z góry dzięki koszt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v