Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
PiotrekNHts    14

wujek kupił wiosną teraz 6170m dał chyba 350 tyś różnica między R może być spora tylko wiersz jest już naszpikowana elektroniką i ma większą kabinę ja bym wybrał raczej R 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Maciek1337    2

Teraz juz nie kupisz 6170r,tylko 6175r z AdBlue,przez co roznica jest jeszcze wieksza,okolo 40-50tysiecy netto w podobnym (dopowiem czemu nie takim samym) wyposazeniu. Trzeba jednak liczyc ze niektorych opcji ktore sa w R,nie ma w M. Duzo wygodniejsza kabina w R. Niektore rzeczy bedace standartem w R sa opcja dodatkowa w M (lub sa niedostepne)

 

 

PS: O ile sie nie pospieszysz to i "eMke" bedziesz mial z Adblue,pewnie drozsza niz teraz.

Edytowano przez Maciek1337

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

bierz R.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek1337    2

zalezy.. mozesz kupic za 350,mozesz za 400,mozesz i za 450 i wiecej. Z oska miekka,tuzem,dobrymi kapciami, skrzynia AQP eco (bo Dd albo AP to +30tysi),4 pary wyjsc,oswietlenie 360 itd itp z 380-400 netto trzeba dac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Powiem Ci tak, jeśli masz troszeczkę kasy na wydanie to bierz R, w końcu to  Premium segment wyżej, co za tym idzie komfort pracy lepszy. Jeśli chcesz pogadać o wyposażeniu to pisz na PW. Moge Ci coś podpowiedziec. a co do cen to nie ma co strzelać, najlepiej usiąść z dilerem i przeprowadzić konkretną rozmowe i  naprawdę można utargować spore kwoty. Zapytaj ile wynosi koszt brutto i spróbuj utargować 20% ceny brutto. jak utargujesz to powinieneś być zadowolony z oferty ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

*koszt katalogowej ceny brutto.
to co wchodzi w full wersje tej 150r ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
helus89    9

W JD jest Program do wyceniania Ciągników. Każdy dealer ma swój rabat i swoją marże ale nie spotkałem się żeby kiedykolwiek było to 20 % Ciągnik wyceniony 200000 kupić za 160000 jak dla mnie bardzo dziwne. Marża 20% jet kilkukrotnie większa od marży którą pozwala nakładać JD. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Amortyzacja kabiny, TLS+, lusterka elektryczne, TUZ, skrzynia DD, hydraulika już ta najlepsza chyba 4 wyjścia, mocniejsza pompa hydrauliczna, full xenon, koła 650tył na 600 przód, nie wiem co tam jeszcze, sporo tego było

A jak sądzicie która skrzynia będzie lepsza AP czy DD ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W JD jest Program do wyceniania Ciągników. Każdy dealer ma swój rabat i swoją marże ale nie spotkałem się żeby kiedykolwiek było to 20 % Ciągnik wyceniony 200000 kupić za 160000 jak dla mnie bardzo dziwne. Marża 20% jet kilkukrotnie większa od marży którą pozwala nakładać JD. 

 

 

Hehe ;d nie bedę wchodzi z Tobą w gadkę ;)

zaczerpnij trochę informacji i przeczytaj moją wypowiedź ze zrozumieniem a potem komentuj kolego ;)

bez odbioru. 

Amortyzacja kabiny, TLS+, lusterka elektryczne, TUZ, skrzynia DD, hydraulika już ta najlepsza chyba 4 wyjścia, mocniejsza pompa hydrauliczna, full xenon, koła 650tył na 600 przód, nie wiem co tam jeszcze, sporo tego było

A jak sądzicie która skrzynia będzie lepsza AP czy DD ??

 

JD 6140R. Wyposażenie: 
- Elektrozawory
- Elektryczne lusterka 
- Klimatronik 
- 2x kogut 
- AutoQuad Plus Eco Shift 
- Full ksenon 
- Mocniejszy alternator 
- Mocniejszy akumulator
- Hebel 
- Błotniki skrętne 
- Hydrauliczne cięgło 
- Opony przód 540
- Opony tył 650 
- Dotykowy wyświetlacz 
- Radio 
- Siedzenie pasażera 
- Tuz przód
- Balast 1100kg 
- System  podgrzewania paliwa 
- Sygnał cofania 
- TLS
- Pakiet zimnego startu - ogrzewanie silnika 
- Zaczep transportowy automatyczny 
- Kabina amortyzowana 
- Gniazdo 230 V
- iTEC - zarządzanie na uwrociach
- sterowanie hydrauliką z błotników
- Immobilizer 
 
Jak myślisz jaka cena tego
Edytowano przez Niewielkilecznieduzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

hehe sorry pomyłka, juź poprawione ;) 

Edytowano przez Niewielkilecznieduzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    112

moim zdaniem nowe ciągniki czy kombajny to max na 5 lat i zmiana bo po tym czasie juz elektronika zaczyna szalec a nawet juz wcześniej, w mojej okolicy przynajmniej tak jest , znajomy kombajny co 2 sezony bo później na nich stratny , moze cos w tym jest :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

Bajki opowiadasz. Przez pierwsze 2  - 3 lata na nowych maszynach, samochodach największa strata. Jak ktoś prowadzi księgowość to się nawet nie zamortyzuje. Minimum 4 lata musi być. Co 5 lat to szybciej uwierzę. Bo raz, że amortyzuje się w księgowości. A dwa można nowy kopic na jakiś program unijny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na takim obszarze to wziąłbym np. Claas lexion ale pamiętajmy że temat nie jest o bajkach, kombajnach i hektarach a o różnicy między M a R... sam jestem ciekaw która skrzynia jest lepsza Direct Drive czy AutoPowr w 6150r. Ostatnio jeździłem 6140M i chcieli za niego 270 tysi (chyba netto). za 6150M trzeba było dopłacić chyba 10 tyś... 

Gdyby ktoś chciał wmówić mi że opowiadam bajki czy coś podobnego to powiem szczerze że lepiej wiem co słyszałem  :) 

Pozdrawiam :) !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szczepan26
      Witam mam problem z JD 5100r a mianowicie zapalaja mi sie kontrolki:
      Pierwszo ze jest temperatura plynu chlodzacego zbyt wysoka. Zaraz potem ze jest zbyt niskie cisnienie oleju przekladniowo-hydraulicznego. A przy tym zapala mi sie kontrolka "stop" , "!" ,"i".  Gdy zgasze i zapale ciagnik to raz jest dobrze a raz dalej tak samo. Od czego zaczac?
    • Przez chillout89
      Witam, problem był już w różnych postach sygnalizowany. JD seriam M w naszym przypadku dokładnie 6150M na oponach firestorm dostaje takich drgań, że nie sposób jechać. Próby zmniejszenia ciśnienia w oponach nic nie dają. Coraz więcej osób mówi o tym problemie, a tak naprawdę JD nic z tym nie robi. Właśnie napisaliśmy pismo reklamacyjne w tej sprawie i szukamy osób które mają podobny problem lub miały i jakoś się z tym uporały. 
    • Przez SzymonPraat
      Witam serdecznie piszę z problemem dotyczącym prawdopodobnie elektroniki, chciałbym jeszcze prosić o pomoc na forum zanim wezwę fachowca, a nóż się uda.

      Pacjent to 5080R, 1250 mth, do tej pory bez awarii, rocznik 2011, nastąpiła wymiana oleju silnikowego, wszystko według instrukcji, no i nadszedł moment aby włączyć zasilanie pompki elektrycznej zasilającej co by paliwo we filtry poleciało(oczywiście czujnik wody w odstojniku również podłączony), ale niestety pompka się nie załączyła, sprawdzane przekaźniki  i bezpieczniki w kabinie odpowiadające za sterowanie elektroniką i podzespołami oraz w komorze silnika, bezpieczniki nie przepalone a przekaźniki były sprawdzone na tzw 'cyknięcie' czyli prąd przezeń płynie, nie śmierdziały spaleniem, obwodu nie sprawdzaliśmy czy jest gdzieś przerwany bo kable są tak pochowane że ciężko się połapać, sprawdzona pompka zasilająca i tam prąd do niej nie dochodzi, również sprawdzone 2 bezpieczniki odpowiedzialne za podgrzewanie paliwa i samą pompke zasilająca- nie przepalone ale prąd do nich nie dochodzi.

      Poruszałem przekaźnikiem w komorze silnika na chwilę pompka załączyła i podała paliwo, od tego czasu ciągnik pali i jeździ z tym że po odpaleniu jest sygnał dźwiękowy i żółta kontrola z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej, dziś doszedł jeszcze problem braku wysprzęglania przyciskiem na dźwigni od przekładni. chciałem sprawdzić styki od przekaźnika w k.s ale za Boga nie mogę wyciągnąć tej plastikowej obudowy a nic nie chce połamać. 

      Nie mam pomysłu więcej co mógłbym zrobić, jakieś porady ? 
       
    • Przez nemezis
      Pytanie głownie do użytkowników modeli 6110M-6145M  (Rok prod.od początku 2016 r do dziś )ale również do właścicieli R-ek w 4 cylindrach . Czy w Waszych ciągnikach po nagrzaniu i pod obciążeniem występuje podczas jazdy na 1 biegu obojętnie którego zakresu A-F występuje dzwięk jakby tarcie , skrzypienie wyraznie słyszalne w kabinie i na zewnątrz ?  Problem jest od nowości , JD aktualnie diagnozowany w serwisie - olej  czysty zmienione cewka 1-2 biegu i chyba zawór modulacyjny . Podobno w nowej M-ce z placu jest taki sam dzwięk . Serwis wysłal zapytanie do Centrali odnośnie ww. i czekamy na odp. Co Wy na to ? Ktoś też tak ma  ? 
    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.