Skocz do zawartości

WYŚWIETLACZ - PULPIT SAME RUBIN, DEUTZ , LAMBORGHINI CHAMPION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

odkręciłem te cztery śruby co trzymają pulpit i co dalej tam sa takie małe śrubeczki co trzymają tylnią obudowę  jak je odkręcę to wtedy dobiorę się do tych żarówek.. 

 


A jeszcze jedno trochę nie ten temat ale włącznik wielofunkcyjny przy kierownicy ten od kierunkowskazów i świateł gdzie można kupić lub zregenerować  bo mi nie działa


 

Edytowane przez piozz
Opublikowano
12 godzin temu, piozz napisał:

ansu  w lambo champion 135 - podpowiesz coś

ty jeszcze nie poradziłeś sobie z tym wyświetlaczem? odkręciłeś dekiel tylny i posprawdzałeś żarówki ? manetkę lepiej jest kupić nowa czyszczenie i kombinowanie działa krótko a co  dokładnie  nie działa w manetce? nie łączy casami trzeba mocniej poruszać czy nie działa wcale?

 

co do wyświetlacza graficznego nada się każdy nawet OLED tylko trzeba kupić wyświetlacz graficzny 128 x 64 pixele i oczywiście nie na i2c i nie na spi tylko na  MATRIX ściągnąć dataset do niego i do starego  i połączyć zgodnie z wyprowadzeniem najtańszy wyświetlacz kosztuje około 50zł (https://kamami.pl/382-lcd-128x64)

 

mgls12864 stary na płycie dataset do niego http://www.avnet-integrated.eu/fileadmin/user_upload/Files/Displays/Mono/MGLS12864.pdf na stronie 4 jest opis wyprowadzeń podłączyć nowy zgodnie z wyjściami starego i po kłopocie

Opublikowano

piotrbm  jakaś czarna magia to jest , odkręciłem przód i tylni dekiel i żarówki wszystkie są dobre ( sprawdzane miernikiem) .

Może to przez ta manetke od kierunków i świateł bo ona wcale nie działa albo cos zle działa -kierunkowskazy z manetki nie działają ale z przycisku awaryjnych działają światła też nie mogę włączyć z tej manetki .. przekazniki sprawdzałem dobre 

Co może być ?

Miał przyjechać elektryk do mnie i zobaczyć ale robi teraz cała instalacje w bizoniku i niema kiedy

Opublikowano

w końcu rozgryzłem to podświetlenie tablicy z zegarami oraz podświetlenie przycisków na manetce sterującej - ktoś sobie zrobił wyłącznik podświetlenia a zarazem światła pozycji ( na prawym błotniku obok przycisku STOP koło skrzynki bezpieczników zamontował taki mały guzik od włącznika)

Ale kierunków i zmiany świateł dalej niema .. jak manetką przełączam to słychać cykniecie przekaznika ale świateł niema

 

 

Opublikowano

Będę szukał dalej .. jak by ktoś chciał kody błędów instrukcje lub katalogo to AGROBUCH -Waldemar Dach ja zamówiłem u niego  do lamba , jak coś mogę podać email .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v