Skocz do zawartości
kapec22

C-330 luz w kole

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-330
kapec22    26

Jak ciągnik stoi na równej powierzchni i na włączonym biegu, jak złape za koło i ruszam do przodu i do tyłu to ile powinien mieć luzu?  I jak również wcisnę hamulec i ruszam tak samo to ile też powinien mieć luzu i czy w ogóle powinien mieć luz na wciśniętym hamulcu ?

 

(nie chodzi mi o luz na boki tylko w kierunku jazdy przód-tył)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4091

Luz na włączonym biegu (czwórka) jest niewielki, ale odczuwalny. Natomiast luz na prawidłowo działających i sprawnych hamulcach żaden.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2354

Wystarczy minimalne pojęcie o budowie tego banalnie prostego ciągnika oraz działaniu układu hamulcowego i znika potrzeba zakładania bezsprzecznie idiotycznych tematów... Prostszym sposobem na nudę, niż szarpanie ciągnika za koło, jest rozebranie się i pilnowanie ubrania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    217

Co nie którzy to chyba nie mają co robić jak patrzę na  tematy które powstają. Dobrze że nie zapytał jaki powinien mieć luz szarpiąc koło góra-dół. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapec22    26

na biegu duży luz na hamulcu mniejszy, przy puszczaniu sprzęgła czuć i strzela cały układ, to powinien być aż taki luz czy tryby w zwolnicach, półosie, tryby w skrzyni już takie wytarte że się tyle luzu zebrało? Nie mam porównania do innych i nie wiem ile tego luzu ma być coś napewno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

to ty lepiej wsłuchaj się gdzie ci "strzela"

z tym luzem na hamulcu to dałeś ciała po całej linii... tak jak byś pytał po ilu minutach od naciśnięcia pedału hamulca hamulec ma zacząć działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapec22    26

Proszę jaki znawca, jeden głupszy od drugiego nie rozumiesz o co chodzi to nie pisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2354

Narazie jedynym, który czegoś nie rozumie i kombinuje jak koń pod górkę jesteś tutaj ty, więc nie wyzywaj innych od głupich i głupszych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

Proszę jaki znawca, jeden głupszy od drugiego nie rozumiesz o co chodzi to nie pisz

idź się poskarż tatusiowi że cię w internecie nękają, zadajesz bezsensowne pytania to niby jakich odpowiedzi oczekujesz? W sumie to i tak łagodnie cię tu potraktowano za takie nonsensy, a głupotą to sam się popisałeś- nikt więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez karol199012
      witam mam pytanie zastanawiam się nad montażem mostu do 28 od c330. Co polecacie ?? gdzie coś takiego mogę dostać używane dobre ?? bo nowe to koszt kilku tysięcy a na to mnie nie stać . 
    • Przez zbych
      Koledzy potrzebuję pomocy ponieważ nie wiem jak się zabrać za naprawę wycieku, a mianowicie od jakiegoś czasu poci mi się cała "pochwa" pod akumulatorem. Zdjąłem akumulator i zauważyłem, że w pochwie jest olej, a chyba nie powinno go tam być. Jesli ktoś to robił to proszę o pomoc jak po kolei się zabrać za naprawę tej awarii i na co ewentualnie uważać i czy jeśli tego jeszcze nie robiłem to zabierać się za to czy lepiej dać to jakiemuś mechanikowi??? Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez bartek33073
      Witam
      Od pewnego czasu w mojej "trzydziestce" strasznie wycieka olej z pod zwolnic w czasie jazdy, w rezultacie nie mam już prawie hamulcy, i całe tylne koła są w oleju... Mam pytanie, może ktoś już miał podobny problem i może mi doradzić jak będzie łatwiej, zdjąć same zwolnice? czy zrzucić od razu całe pochwy i nabić uszczelniacze od wewnątrz ?
      Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki.
      Pozdrawiam
    • Przez markus18645
      Witam. Mam pytanie odnośnie składania zwolnicy w C330. Nie wiem czy temat był poruszany ale nic nie znalazłem. Dostępny katalog też opisuje ten temat w sposób lakoniczny. Chodzi mi o kolejność zakładania poszczególnych elementów na półosi. Patrząc od strony korpusu na wałku znajduje się bęben hamulcowy, a następnie... i tu problem bo logika wskazuje że pierścień uszczelniający (oring w rowku półosi) na to tulejka dystansowa która ma również odpowiedni rowek, następnie uszczelniacz (simering w którym znajduje się tulejka dystansowa) i odrzutnik oleju. Do tej pory było tak: bęben, oring, otrzutnik simerung w nim tulejka dystansowa. Wg. katalogu to nawet nie będę pisał bo to się kupy nie trzyma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez kurtz
      Czołem!!! Chciałem sobie zamontować zaczep do przyczepki samochodowej do C-328 bo często gęsto mam do przewiezienia jakieś duperele/kilka worków czy coś i muszę się wtedy uganiać z wozem, a mam w planie niebawem zakup przyczepki samochodowej. Mój wujek w c-330m ma zamontowaną na dolnym zaczepie kulkę do przyczepki, tylko że on w c-330m ma dolny zaczep a ja w c-328 nie... I raczej nie mam zamiaru go montować bo używany byłby tyle co do przyczepki. Znalazłem na olx kulkę do przykręcania do belki:
       
      https://www.olx.pl/oferta/kulka-zaczepu-belki-ciagnika-do-przyczepki-samochodowej-okazja-CID757-IDkllGs.html#60b7462062
       
      Tylko pytanie czy jest to bezpieczny montaż.... Bo przecież belka się kręci wokół własnej osi i zastanawiam się czy mi nie daj boże nie wyskoczy przyczepka jak się obróci belka...
      Czy miał ktoś z was coś takiego? Co o tym sądzicie?
×