Skocz do zawartości
damianzb9613

Renault 103 14 problem z hamulcami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam , odpowietrzam hamulce ale coś słabo leci płyn z przewodów , tak jakby wypływał i się  cofał  co może być za przyczyna ? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zepsute pompki hamulcowe to drogi wydatek lecz jak bedziesz naprawiał nie kupuj zestawu naprawczego lecz nowe częśći bo u mnie zestaw podziałał z pół roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

pompki po małych przeróbkach idzie spasować od zetora czy U360

 

co robiłeś przy hamulcach że musiałeś odpowietrzać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ciągnik kupiony z Francji stał parę lat nie odpalany  i kupiłem go od razu z niedziałającymi hamulcami . Nowe pompki to koszt około 1 tyś .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

czyli na początak pompki, popatrz w galerii, powinno być jeszcze zdjęcie @zetor3011 bo wymieniał u siebie na U360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki za podpowiedzi . Udało się uratować stare kupiłem nowe gumki tylko te małe po 25zł za szt. i na razie  działa zobaczymy jak długo .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki za podpowiedzi . Udało się uratować stare kupiłem nowe gumki tylko te małe po 25zł za szt. i na razie  działa zobaczymy jak długo .

 

a gdzie je kupłeś bo ja musiałem cały zestaw naprawczy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Oglądałem w kilku sklepach pompki i obie można kupić za max 600zł skąd wy bierzecie te ceny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sklepie z samymi uszczelniaczami ale musiałem wraz trochę te gumki trochę przerobić . Ale pytałem się typka  to może zrobić na zamówienie identyczne tylko trzeba czekać .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekbud    1

witam. powraca problem z hamulcami w ceresie. a mianowicie. zbiorniczek zalany i płynu nie ubywa. hamulec ręczny działa. wycieków nie ma. pedału lecą do podłogi. a z tego co zauważyłem to po ciśnięciu pedału hamulca w zbiorniczku pojawił się pęcherzyk  jak by płyn zwracało z powrotem ( bąbelek pojawia się z prawej strony więc obstawiam że to prawa pompka). i tak odpowietrzyłem lewy hamulec a z prawym jest taki motyw że wciskając pedał i następnie odkręcam odpowietrznik później zakręcam to i tak płyn stoi prawie w miejscu w przewodzie no może trochę się poruszy do przodu ale i tak wróci. dodam że lewy jest odpowietrzony ale pedał i tak leci w podłogę.  podejrzewam że ta prawa pompka padła i przepuszcza  ale to tylko podejrzenia. macie może jakiś pomysł aluzje bo zaczyna mnie to wkurzać a trochę szkoda kasy na nową pompkę. dodam że uszczelki są wydają się być w porządku. tylko co jest zamiast pompować to ona wraca płyn 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
×