Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Ja proxe kupilem w tamtym roku zimowa pora i zima co prawda nic nie robilem i  w tym roku w grudniu odstawialem traktorek na przeglad byl maly mrozik i miałem problem zeby przelaczyc reduktor. Oczywiscie zglosilemna serwisie , sprawdzili i stwierdzili ze wszystko ok i padlo stwierdzenie ze jak reduktor malo używany to moze ciezko pracowac . po powrocie troszke go poprzerzucalem i chodzil w miare .Miesiac temu tez w mroźny dzien wyjeżdżałem z garażu i sytuacja sie powtórzyła nie moglem przerzucic wajchy . Po kilkukrotnym przestawieniu zaczela chodzic troszke lepiej ale według mnie i tak za opornie , dzis sprawdzałem przy temp 0 i przerzuca ok tak z malym oporem . Gwarancje mam do czerwca i dlatego podpytuje jak to jest w innych modelach , bo u mnie zdecydowanie wygląda to w zimne dni gorzej . nie sadze zeby dluzszy postuj traktora mial wplyw na problem z dzialaniem tego mechanizmu ale zastanawiam sie czy gdzies przed przeglądem jak mylem ciagnik nie dostala sie gdzies woda i w polaczeniu z przymrozkiem gdzies cos lapie.Jezeli ktos mialpodobne przeboje prosze o informacje.

 

Edytowane przez darecki99
Opublikowano

U mnie też chodzi w jednym ciężko ale może z 3 razy było przełączane. Teraz się boję żeby nie urwać ale naprawdę nie przełączam bo aż strach.. A w drugim Zetorze 3/4 roku używam reduktora to chodzi płynnie chociaż na początku też czułem taki przeskok i siły potrzeba było a teraz idealnie... Więc czasem nawet jak coś robisz to polecam sobie włączyć te polowe biegi żeby to się rozchodziło bo na starość nie będzie tyle siły w rękach i nie przełączysz wcale a teraz jak urwiesz wajchę to Ci wymienią  ;)

Opublikowano (edytowane)

 

Proxima Plus pierwszy przegląd   olej silnikowy 11 l. 358,55zł , olej  przedni most  7l.146,97zł.  filtr oleju 25,01zł. filtr paliwa 12,50zł zł. filtr paliwa wstępny  5,01 zł .  przegląd gwarancyjny zetor  516,60 zł . Razem 1,064,64 zł. brutto.

Edytowane przez Dario83
Opublikowano

przecież nowe ciągniki są zalane płynem nikt raczej wodą sprzętów nie zalewa, to dawniej stare sześćdziesiątki zalewali wodą i trzeba było pilnować aby nie przymarzło teraz płyn nie jest drogi zalewasz chłodnice płynem i masz święty spokój

 

Opublikowano

Orientuje się ktoś Czy podczas rejestracji proximy mogę sobie zażyczyć tablice rejestracyjną wielkości tablicy do samochodu osobowego ?

Opublikowano

kolego Ponio spokojnie możesz tylko zrób sobie zdjęcie miejsca montowania tabliczki rejestracyjnej  bo będą ci wmawiać że do traktorów mają tylko kwadratowe, zawsze mają takie pojedyncze tablice np. do przyczepek więc bez problemu zarejestrujesz z długą tabliczką

Opublikowano

Wam też po wyjęciu dpf dymi na niebiesko jak jest zimny?Jak się rozgrzeje w sumie też ale tylko puści dymka przy dodaniu gazu oleju jeszcze nie sprawdzałem ale jak na niebiesko to pewnie bierze.Proxima 100 plus z silnikiem 16v.

Opublikowano

kolego Ponio spokojnie możesz tylko zrób sobie zdjęcie miejsca montowania tabliczki rejestracyjnej  bo będą ci wmawiać że do traktorów mają tylko kwadratowe, zawsze mają takie pojedyncze tablice np. do przyczepek więc bez problemu zarejestrujesz z długą tabliczką

 

ja jak rejestrowałem ciągnik to się pytali czy tablica kwadratowa czy podłużna i żadnego problemu nie robili :)

Opublikowano

Wam też po wyjęciu dpf dymi na niebiesko jak jest zimny?Jak się rozgrzeje w sumie też ale tylko puści dymka przy dodaniu gazu oleju jeszcze nie sprawdzałem ale jak na niebiesko to pewnie bierze.Proxima 100 plus z silnikiem 16v.

Jak na niebiesko to paliwa nie przepala. Od oleju na czarno kopci.
  • Haha 1
Opublikowano

Skoro morze olej brać to czemu by mogły końcówki nie lać,ja w kombajnie tak miałem tak kopcił na niebiesko ze szok a oleju nie brał, a wtryski to dosłownie jakby ze strzykawki sikały ten co sprawdzał to był pełen podziwu ze tłoka nie wypaliło, no ale zetora tłumaczy to ze jest nowy także różnie z tym morze być,morze jakiś paproch wpadł przy skręcaniu do wtryskiwacza.

Opublikowano (edytowane)

Bo na niebiesko to od paliwa kopci jak pisałem!
Kolego Wyjmij wtryskiwacze i sprawdz, ile to roboty. Możesz też mieć za dużą dawkę paliwa ustawioną i nie przepala.

Edytowane przez ZYLA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v