Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

?

Edytowane przez mieszko-123
Opublikowano

A na gwarancje nie ma to wpływu czy może jest tak jak z ładowaczami - inne niż firmowe mogą dopiero po 18miesiącach zakładac?

 

Masz prawie półwiekowy ciągnik bez półbiegów i nadal chcesz tkwic w tym samym rozwiązaniu po mimo upływu ponad 40lat?

 Ja na twoim miejscu brałbym Plusa z tym wyposażeniem co masz w tym i koniecznie EHR jeśli ma byc to główny koń pociągowy. Sam się nad takim (tyle że 110) zastanawiałem ale wyszło korzystniej coś innego.

 

Opublikowano (edytowane)

?

Edytowane przez mieszko-123
Opublikowano (edytowane)

?

Edytowane przez mieszko-123
Opublikowano

Nie wiem co wy określacie mianem "bajerów" bo chyba nie półbiegi i EHR które są w dzisiejszych czasach normalnym elementem wyposażenia większości ciągników i nie robią z maszyny "kombajnu multimedialnego. Z resztą są to już stare rozwiązania z lat 80'. Te pełne mechaniki to są dobre wtedy jak maja stac w oborze np: "przyspawane" do wozu paszowego. Jak się kupuje coś na dłużej niż 3-5lat to trzeba się konkretnie zastanowic czy aby na pewno nie lepiej wziąc tą nieco lepszą wersję niż później po roku czy dwóch żałowac bo nie ma tego czy tamtego.

Nalepiej to się proponuje przejechac jednym i drugim. A jeszcze lepiej jakby była możliwośc popracowania. Ja wiem jedno nowego ciągnika bez półbiegów i EHR bym nie kupił. A już na pewno nie na główny.

Opublikowano (edytowane)

?

Edytowane przez mieszko-123
Opublikowano (edytowane)

?

Edytowane przez mieszko-123
Opublikowano

Kolego ja też dokładnie rok temu kupiłem Zetora Plus ale 100 koni w cenie 154 tys brutto i nie mam tylko klimy bo rzeczywiście 6.5 tys nie chciałem dopłacać ale jak masz zamiar kupować nowy ciągnik to ci doradzę że nie kupuj na szybcika lepiej pojeździj po jakiś wystawach i przejedź się ciągnikiem w polu podczas obciążenia i konkretnej pracy. Negocjuj ze sprzedawcą te wszystkie dodatki abyś to dostał za grosze a nie za konkretną kasę lub weź zetora 100 i będziesz miał większość w standardzie nawet skrzynia 40 a obciążenia ciągnika to podstawa bo jak zapniesz pługi obrotowe to bez obciążników nie da się robić.

 

Opublikowano

Mam pytanko, czy znacie firmę lub autoryzowany serwis ktory podjął by się zwiększenia mocy Proxima 90-tki?

Jest ktoś na forum to cos takiego zrobił?


Mam pytanko, czy znacie firmę lub autoryzowany serwis ktory podjął by się zwiększenia mocy Proxima 90-tki?

Jest ktoś na forum to cos takiego zrobił?

Opublikowano

Witam chce sie podzielic z wami o zetorze proxima 90 posiadam takiego od roku i moge powiedziec wam troche o nim róznych ciekawostek jak oczywisce chcecie

 

Opublikowano (edytowane)

?

Edytowane przez mieszko-123
Opublikowano (edytowane)

?

Edytowane przez mieszko-123
Opublikowano (edytowane)

?

Edytowane przez mieszko-123
Opublikowano (edytowane)

A ja dodam od siebie że branie pierduł takich jak dodatkowe lampy, kogut, radio jest zbędne bo pod wszystko są przygotowane instalacje więc można samemu założyć

Edytowane przez karolci13
Opublikowano

A wiec tak wyposazenie.Klima,koła 18 na 34 dodatkowe  2 wyjscia hydrauliki dodatkowe.zewnetrzne sterowanie, tez przerobione jak w zetorach 6340 5320 .skrzynia 12x12 rewers 30kmh. bez obciążników bo mam dosyc lekkie ziemie i nie były mi potrzebne.

Awarie narazie żadne 130mtg,ma obecnie,tylko wymieniona na gwarancji podsufitka bo ztyłu woda leciała jak sie go myło,wymienili i jest ok,nawet ładniejsza jest bo czarna a była szara,Filtr równy miesiąc temu jest przebity zeby ciagnika nie meczył,spalanie spadło i żywszy jest egr też odłączony bo to i dpf to gówno zeby cisnienie sie stwarzało  i silnik w dupe tostawał na siłe chodził nawet przedmuch z odmy prawie zniknoł a i zapychał sie jak sie lekkie roboty robiło,

Pługi 4x40,agregat 2,80 ,gruber 2,6 i inne spalanie z dpf i na dotarciu 7, nawet 7,5l a teraz bez Dpf i po dotarciu lekkie roboty 5l  a cieższe 6  ,6,5wszystko na 1mtg,

1 przegląd dogadany tylko za oleje i filtry bez robocizny 800zł a drugiego nie robie.a podobno 2  .1000zł.

Jeszcze mu zrobiłem tunel do intelcoolera bo tak daleko jest odstawiony jakis idiota to wymysłi, teraz cała chłodnica zimna a wczesniej tylo pół.

Ogólnie to te plastiki w srodku są słabej jakosci bardzo delikatne

 

Kris mam kilka  pytan.

Rozumiem ze twoja Proxima jest z rocznika 2014. Nie wiesz od jakiego roku wychodziły z DPF-em? Ewentualnie zrób fotę i wyśli na prv, gdzie to dziadostwo siedzi?

Czy z 4x40 (rozumiem ze obrotówka) nie ma za ciezko? Jakim biegiem jezdzisz? Ja mam agregat 3,2 i 3 biegiem jak głebiej zrobie to czuje ze ma troche ciezko. Gruber na 5 łap (nie pamietam szerokości) jesli chce 3 biegiem i dość głeboko to tez troche mocy nie starcza. A 2-ka to juz nie ta praca i uprawa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś
    • Przez ZF9641
      Chciałbym zamontować zestaw klimatyzacji https://inter-instal.com/zestawy-klimatyzacji/93-9502201-zestaw-klimatyzacji-klimatyzacja-do-ciagnika-traktora-zetor-proxima-forterra-major.html.Pytsnie czy ktoś taki zestaw montował,numer katalogowy podstawy pod sprężarkę i numer paska klinowego. Proszę o zdjęcia gdzie fabrycznie jest zamontowana sprężarka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v