Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak mam i jest wszystko ok. Te komplety mam jeszcze w moich ursusach 912 1014 c330 i naprawdę mogę polecić tylko wiadomo nie jest to tanio

Edytowane przez robson79
Opublikowano

W instrukcji obsługi wyczytałem ze głowice należy przykręcać etapowo 50 - 130-200 lub 210 max. Problem tkwi w tym ze zrywają mi się nakrętki w rzędzie najbliżej zbiornika bo są najniższe już przy 180Nm. Miał może ktoś podobnie?

Opublikowano

SW 400 do dość długo nie pamiętam ile lat ale jest trochę. Możesz się jeszcze popytać w agromie co mogą polecić tylko zwracaj uwagę na producenta bo tuleja może być mahle a tłok chiński.

Opublikowano

Mahle i prima u mnie wytrzymały 18lat pewnie wytrzymałyby jeszcze więcej ale moja wina

tylko kiedyś sezon u mnie trwał ponad miesiąc a nie jak teraz tydzień i koniec

Opublikowano

Wlasnie 6ct107 i nakretki te niskie sie rwaly przy 180, zmienilem je na wysokie i dokrecilem na 200. Szkoda ze dopiero potem na pokrywie klawiatury przeczytalem ze max 162 Nm, co nie zgadza sie z ksiazka (silnik orginal z rekorda).

Opublikowano

Lejlandy tak mają że się nakrętki zrywają albo szpilki z bloku wychodzą.Robiłem dwa te silniki 6CT107 ale dokręcałem na 150 Nm po wyrwaniu jednej szpilki przy 170.Dla mnie jest trochę dziwny jest ten materiał na tym bloku bo prze gwintować ten materiał to bułka z masłem a druga sprawa klucz a klucz.

Opublikowano

Ja po remoncie kapitalnym (łącznie z planowaniem bliku i głowicy) Dokręcałem niektóre szpilki na 130 bo było czuć że chcą już z bloku wyskakiwać. Jak na razie po jednym sezonie uszczelki nie wydmuchało. Tak że dokręcanie na 180 i więcej uważam za bezzasadne.

Opublikowano

Wg mnie mahle. Fakt że mam je założone dopiero jeden sezon. Ale na naszym rynku trudno kupić coś lepszego. Mi udało się kupić po 300zł na dziurę. Wyjściowa cena była koło 400zł. ale po targowaniu się w hurtowni dla samochodów ciężarowych zeszli z ceny. Fakt że brałem od nich jeszcze komplet panewek mahle i pompę olejową i rok wcześniej części do kompletnego remontu głowicy.

Jak robisz łoże to nie muszę dodawać że przydało by się jeszcze zrobić korbowody ;) .

Opublikowano

Do tego silnika to polecam surowe tuleję i dopiero szlifować pod wymiar jak masz silnik w osiowaniu to spytaj gościa o surowe z iławy a co do tłoków to mogą być z THM z wstawką żeliwną pod pierwszy pierścień pierścienie tylko prima a panewki bimet ale nie wiem czy są dostępne wiec machle albo THM.

Opublikowano

Siema. Mam problem, przełożyłem silnik z autosanu do bizona i się grzeje . Czy należy zmienić chłodnice od autosanu w bizonie ? A sprawa z pompą wodną ? Tam są dwa wyjścia, a w bizonie mamy jedno .

Opublikowano

Masz termostat.Kąt wtrysku dobrze ustawiony .

 

 

Termostatu nie ma, a kąt wtrysku to możliwe ze jest źle ustawiony , bo ustawiałem go pierwszy raz. Dobrze by było, gdybyś miał racje to bym nie kombinował z dodatkowym chłodzeniem .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v