Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość a1fe26c2
Opublikowano (edytowane)

TD 5.85 jednak kosztuje 166 tys. brutto. Taką dostałem propozycję na ciągnik z pełnym wyposażeniem.

Edytowane przez a1fe26c2
Opublikowano

Nie ma 680 King jest 675 King o mocy 75 KM fajnie wyposażony z nową kabiną, zaczepami hakowymi, szyberdachem, 6 lampami roboczymi, 2 kogutami, EHR mechaniczny, rozdzielacz na błotniku. U dilera 128 tyś brutto cennikowo.

Opublikowano

Wszystko zależy co dla kogo znaczy "full wyposażenie".

W NH ten sam model może kosztować 110.000 zł netto i 140.000 zł netto...ale wyposażenie będzie całkiem inne przecież.

 

 

Opublikowano

Jestem właścicielem 2 Farmtraców

- 690 Dt zakupiony w 2013 roku z tuzem i wom z przodu. Ciągnik ma na dzień dzisiejszy 3000 mth. Z napraw to: kompletne sprzęgło (praca przez ok 2000 h z nogą na pedale więc ciężko mieć pretensje, zresztą była to też wina serwisu z Kielc (głąby). Wymiana synchronizatora wom z tyłu (wina operatorów, zbyt szybko załączają wom).

Drobne usterki typu wąż hydrauliki a jeszcze pompa hydrauliki ale tu to już operator dostał zaćmy i zostawił dzwignię włączoną i pchało olej. No i jeszcze musiałem założyć dodatkowo smarowanie i kalamitkę do łożyska (zrobione z wymianą sprzęgła) ale po 2013 już montowali :)

- 675 Dt zakupiony w 2015 roku ma obecnie 1400 mth z tuzem z przodu. Z poważnych awarii to sprężarka powietrza (pobiera olej) wymiana na gwarancji. Standardowo będzie synchronizator bo już wyrzuca wom (wina operatorów). Fotel wymieniony na gwarancji. Po za tym ok.

 

Podsumowując Ciągniki pracują w sezonie po 10 h dziennie, czasem w ciężkich warunkach. Awarie były, są i będą bez znaczenia od marki. Podkreślenia wymaga pewien fakt za tak dobrą cenę ciągnik jest spoko. Jeśli mogę komuś coś doradzić to tak:

- przy zakupie nowego dodaj fotel pneumatyczny

- dodaj klimę

- zakup w nowej kabinie (takiej jak jest w 675dtn KING)

-wynegocjuj koszty przeglądów poniżej 3000 za wszystkie

- weź opony o niskim profilu

- do lżejszych prac polecam 675 bo znacznie mniej pali (naprawde nawet o 2-3 litrów prz tej samej robocie)

- dziś kupił bym nie 690 a 685 bez turba

- mam odniesienie do konkurencji mają NH w silnikach euro 3b i sa w czarnej d....

- no i szukajcie w silnikach 4400 euro 3a

teraz czekam na nowego 675 dtn King w silniku 4400 zobaczymy czy komfort się polepszył dam znać.

Opublikowano

:lol:

 

685 bez turba ? A są w ogóle nowe takie ?  :D Klima w tym badziewiu ? Strata pieniędzy ;) 675 mniej pali ? Ciekawe ciekawe, poniżej 4.5 l/mth ciężko mi zejść, gdzie 690tka schodzi mi do 3.5 l/mth 

 

Ogólnie śmierdzi mi tu REKLAMĄ ;)

Opublikowano

Dzięki uprzejmości przedstawiciela nh miałem możliwość testowania New Hollanda t5.105 KM ze skrzynią elektro komand podczas orki. Oto moje spostrzeżenia:

Test przeprowadzony był na polach o łącznej powierzchni 4 ha (1,7 ha prosty odcinek, 2,3 ha z lekka górką), zemia klasy 3a.

Pole po pszenicy ozimej 4 tygodnie wcześniej uprawione agregatem talerzowym na głębokość  8cm.

Ciągnik z przednim tuze i obciżnikiem 600 kg z agregowany z pługiem obrotowym Agro-masz PO 3+1, odkładnice ustawione na szerokość 36 cm, głębokość orki 25 cm

Ciągnik podczas testów pracował cały czas na obrotach w przedziale 1750 -1850 obr/min.

Na prostym odcinku prędkość orki wynosiła 8-8,1 km/h - 9 bieg.

Na polu z górką prędkość pod górkę schodziła do 7 km/h - 7 bieg.

Orka trwała 5 godzin (łącznie z poprzeczniakami), średnie spalanie podczas testu 17,5 l/ ha.

Podsumowując ciągnik bardo komfortowy i cichy w środku, wszystko pod ręką, jeśli chodzi o skrzynię biegów to zależy od upodobania dla mnie wydaje się że lepsza była by dual comand.

Minusy:

- klimatyzacja podczas testów w słoneczny dzień ledwo dawała radę,

- Spalanie 17,5 l/ha moim zdaniem to stanowczo za dużo (ursus 11054 podczas testu z tym pługiem spalił 12,5 l/ha a prędkość orki wynosiła odpowiednio 9,5 km/h i 8,5 km/h - test ursusa opisany przeze mnie w innym temacie)

 

 

 

post-20209-0-06081200-1472383084.jpg

post-20209-0-40842600-1472383097.jpg

Opublikowano (edytowane)

Bo w nim klimatyzacja rozwiązana jak w T4 (kratki nawiewów na konsoli za kierownicą) co moim zdaniem mądre nie jest ponieważ zimne powietrze jest cięższe od ciepłego i opada w dół. Co skutkuje tym iż w górnej części kabiny będzie ciepło a na dole chłodno. W dodatku jedna z kratek nawiewu znajduje się przy kolanie pasażera.

Co do skrzyń sąsiad ma 2 NH T4.85 z DC i T6030 z EC i twierdzi że ta w większym jest o wiele wygodniejsza. Zmiana przełożeń w DC kojarzy mu się ze skrzynią w Maluchu.

Edytowane przez MgrLukash

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez juras390
      John Deere 7600
      Czy ktoś jest posiadaczem bo ja jestem i będę potrzebował porady
      Proszę 
    • Przez raffik4
      Witam zwracam się z prosbą o doradzemie mi jaki mam wybrać ciagnik do 60km na co prawda małà działke 2h na ktorej uprawiam warzywa,jest sad ciagnik miałby słuzyc do ogolnych zastosowań ziemia jest ciezka duzo pracy nie bedzie orka,glebogryzarka,kultywator,czasem koszenie trawy,zalezy mi na prostocie ,trwałosci i dobrego dostepu do czesci dodam iz mam na mysli ciagnik uzywany.
    • Przez lukaszgg
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika na gospodarstwo, wolę kupić coś nowego. I tutaj moje pytanie skierowane do was, co aktualnie polecacie? Coś co by mnie interesowało to przedział w granicach 80 - 110 KM  cena 200 netto 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v