Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam ciagnik JD 6600 i od pewnego czasu coraz rzadziej załącza mi wom, dokładnie wygląda to tak, że załączam go i czasem od razu się włączy, jednak gdy go wyłączę i chce zaraz załączyć to zaczyna migać kontrolka i trzeba parę razy zał i wył aż w końcu zaskoczy, nie raz nawet po wyłączeniu womu kontrolka przez chwile mruga. Zacząłem od zamiany cewek z blokady mechanizmu ale to nic nie dało, podejrzewam że mógłby to być przekaźnik ale w skrzynce z bezpiecznikami nie ma przekaźnika od womu ani przedniego napędu czy blokady dyferencjału (te trzy podzespoły są na jednym bezpieczniku) i chciałem zapytać czy ktos się orientuje jak to jest tu rozwiązane, czy przekaźnik jest gdzies schowany, czy to przez komputer idzie, rozebrałem też sam załącznik, który jest na górze ale jest w świetnym stanie i nie wiem gdzie teraz ręce wsadzić, czego szukać. Proszę o pomoc, z góry dziękuję ;)

Opublikowano

pytanie czy działa

 

jęeśli czujnik nie wykazuje prawidłowo obrotów, komputer odcina naped wałka

 


na wypietym czujniku powiniem zatrzymać wałek, ale po wypieciu go i ponownym uruchomieniu ciagnika powinein działć na sztywno - taka opcja aby dokończyć pracę

Opublikowano

Nie wiem jak to ma dzialac faktycznie ale u mnie walek idzie zalaczyc bez czujnika, pozatym jak na luz sie wbije to czujnik nie dziala, a obr wskazuje prawidlowo, po wypieciu czujnika nic sie nie zmienia raz idzie zalaczyc a raz nie dlatego mysle ze to cos innego, myslalem o przekazniku bo jak jest stary to styki sie zanieczyszcza i juz nie przewodza, takie sytuacje czesto sa w samochodach, jednak nie wiem czy i gdzie to mozy byc w tym ciagniku, nawet na pokrywie z bezpiecznikow nie ma zaznaczonego zadnego przekaznika z womu i zastanawiam sie jak to jest pomyslane...

Opublikowano

Szczerze mówiąc do konca nie rozwiazalem problemu ale na 90% jestem pewny ze problem tkwi w samej wtyczce, piny sa wytarte i pogiete, kiedy je srubokretem pozaciskam to chodzi prawie bezproblemowo, a po czasie problem ppwraca trzeba by wymienic wtyczke lub same piny

  • Like 1
Opublikowano

Witam. Miałem taki sam problem u siebie w jd 6810 sprawdziliśmy wszystkie styki, cewke, włącznik, czujnik i nic. Okazało się że to była wina kontrolera bcu. Oddałem do naprawy koszt 1600 zł. Gość który mi to naprawiał powiedział że te serie 00 i 10 tak mają, po prostu swoje wychodziło i tyle.

Opublikowano

Kontroler bcu- to masz na myśli sterownik który jest pod bezpiecznikami? Wystarczyło w środku go naprawić czy wymieniłeś na inny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez gabrysszostak
      Witam, mam pytanie, czy da się odblokować bieg F w John Deere 6100 z 1996 roku albo jak sprawdzić, czy ten bieg się w nim znajduje oraz czy trzeba było by podnosić kabinę do sprawdzenia biegu?
    • Przez marcinus99
      Witam!
      Szukam instrukcji serwisowej TM4487. Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
      Pozdrawiam
      Marcin
    • Przez Antramx
      Witam,
      Otóż niedawno kupiłem JD 6200 z 1997 roku. Traktor posiada skrzynię biegów z dwoma dźwigniami i rewersem (przy kierownicy).
      Jedna dźwignia od A do D, a druga od P/1 do 4.
      Problem polega na tym, że nie miałem nigdy styczności z taką skrzynią, a jedynie manualną i automatyczną, przez co nie jestem pewien czy dobrze nimi operuję.
      Mianowicie, czy jest jakaś różnica gdy ruszam z np. A-4 albo D-1? Jakie biegi służą raczej do prac polowych, a które do transportu? Czy mogę w trakcie jazdy zmieniać swobodnie z np. B na C czy powinienem raczej rozpędzić traktor na czwórce i dopiero przerzucać na inny półbieg?
      Do tego mam małe pytanie - do czego służy dźwignia/przełącznik po prawej stronie na skraju panelu (żółw i królik) czy to dodatkowe ustawienia biegów czy może prędkość wałka? gdyż w moim egzemplarzu ta dźwignia jest ułamana.
       
      Z góry dzięki za odpowiedzi.
    • Przez Artur312
      Witam mam problem z podnośnikiem. Ze cały czas pompa bije ciśnieniem
      jest brak regulacji siły uciagu, podczas prób zmiany pozycji na potencjometrze dochodzi do dziwnego zjawiska cały układ zaczyna dziwnie działać tzn ramiona podnoszą się do końca pompa wyje oraz potencjometr od szybkości reakcji zamienia się w pokrętło od podnoszenia i opuszczania. Problem znika po natrafieniu pokretlem potencjometru od siły uciagu w "punkt" który odblokuje caly panel sterowania , lecz siła uciagu nadal nie dziala.
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam,
      Od dłuższego czasu hydraulika wydaje odgłosy jakby miało zaraz coś sie rozlecieć, ale wszystko działa. w dniu wczorajszym wymieniłem wszystkie filtry na nowe oryginał zalałem nowym olejem john deere i myślałem że będzie jakaś poprawa no i jest gdy nie ruszam ładowaczem bądz kierownica to cicho pracuje a jak czymś ruszę to zaraz słychać dzwięk jak na nagraniu.
      Od początku , zapalam johna i słychać to co na nagraniu gdy kręce kierownicą bądz ruszam ładowaczem po jakimś czasie jest lepiej ale dalej to słychać i nie pracuje cicho .Czasami potrafi odciąć jakiś zawór i przestaje działać wszystko ,zgaszę zapalnę ciągnik i wszytko zaczyna działać. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną?
      Dzięki za odp
      video-1585735926.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v