Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jeżeli był już ten temat to przepraszam, ale nie mam czasu szukać po prostu.

 

Mój problem polega na tym, że niby wszystko było ok, ale było zwarcie w gnieździe prądu wychodzącego np. do belownicy. Wykręciłem te bezpieczniki całą  kostkę po lewej stronie kierownicy ale tam było ok więc przykręciłem z powrotem i już tam nie zaglądałem. na drugi dzień przy zapalaniu ciągnika ze zgrozą zauważyłem, że po wciśnięciu sprzęgła nie zapala się kontrolka od smarowania silnika, przedniego napędu i żółw-zając. Rozkręciłem te bezpieczniki jeszcze raz ale wydaje się wszystko ok. Po ruszaniu tymi wszystkimi kablami raz niby wszystko załapało, ale po poruszeniu znowu zgasło i ponad pół dnia szukałem po tych kablach co może być nie tak, ale nic nie znalazłem. czasami po wciśnięciu tego czujnika przy sprzęgle kontrolka zająca tak bardzo bardzo słabo jarzyła się ale chyba tak jakby miała zbyt słabe napięcie a kontrolki przy kierownicy nie świeciły w ogóle. Ma ktoś jakiś pomysł, gdzie to może nie łączyć, albo jakieś schematy tych bezpieczników. może jakbym wiedział od którego bezpiecznika to idzie to po konkretnym kablu po kolei by doszedł co jest nie tak. Dodam, że bez tego nie mogę nawet załączyć przekaźnika a co do blokad to nie mam pojęcia, bo szczerze nawet nie sprawdzałem. Czekam na jakieś odpowiedzi lub rady, i z góry dziękuję za zainteresowanie. 

Opublikowano

Masa! Niebyło tam gdzies jakiegoś kabelka przykreconego pod jakąś śrubke? Jak nie to to wyciagaj bezpieczniki po kolei i patrz czy stki nie zaśniedzialy, czyść i wkładaj w to samo miejsce jak niepomoze t to samo z kablami wypinaj z wtykow czysć i w to samo miejsce tylko pojedynczo bo jak niemiałeś z tym styczności to naprzekładasz i dopiero bedzie kaszana. Niemam od dawna 30xx więc niemam jak na to popatrzeć

Opublikowano

A od kiedy po wciśnięciu sprzęgła zapala się kontrolka smarowania silnika?

Co z resztą kontrolek na panelu?

Sprawdziłeś bezpiecznik od skrzyni?

Jest z przodu nad akumulatorem po prawej stronie pod sama maską. Przewód żółty, bezpiecznik 20A żółty.

Bezpiecznik od gniazda maszyn znalazłeś, gdzie jest podpięta?

 

Opublikowano

raczej nie zaśniedziały bo to tak z dnia na dzień się stało po rozkręceniu. Też mi się wydaje, że to masa bo prąd dostaje, czasami leciutko się zaświeci więc i bezpieczniki są raczej ok, tylko dostaje za mało prądu by przełączył się elektrozawór. Kontrolka ładowania i coś jeszcze świeci się przy przekręceniiu kluczyka więc jest ok tamto. u mnie w 3060 jest tak, że przy zapalaniu, trzeba wcisnąć sprzęgło i świeci się kontrolka chyba smarowania i przedniego napędu a po zapaleniu przedni napęd automatycznie jest włączony i trzeba ręcznie go wyłączać.

Opublikowano (edytowane)

Coś jak u mnie w 6140, posprawdzaj bezpieczniki z przodu jak pisał kolega wyżej. A co do zaśniedzenia to nie ma znaczenia ze wczoraj działało a dziś nie poruszałeś i przestało stykać, moze jakiš kabelek odpadł, urwał, nadłamał sie. I patrz za ta masą tam gdzie grzebałeś. Moze wyrwałes kostke z tablicy jak ciągłeś za kable? Za kablami i podociskaj wszystkie kostki. posprawdzaj na elektrozaworach czy cos nieodpiete, napięcie na elektrozawór.gdzieś tu jest temat na forum o napięciach na elektrozawory raz to przerabialem przy 3065 ale niepamietam juz.

Edytowane przez nik23

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v