Skocz do zawartości
kondziu123

Migająca kontrolka John Deere 6920S

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
lks91    6

Witam, w instrukcji jak opisana jest ta kontrolka? jaka skrzynia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jasko1993    10

ta kontrolka jest związana ze skrzynią biegów, a na ręcznym ma ponad 2tys obrotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    38

Niskie ciśnienie w skrzyni, najprawdopodobniej zapchnę filtry, ile masz mtg bo może tarcze hamulcowe się skończyły i robią się opiłki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    2
Napisano (edytowany)

Dzięki za szybką odpowiedź:) lks91 właśnie sam tego nie wiem;/

skrzynię mam automatyczna mtg jest ponad 7200 dodam że ciągnik jest świeżo sprowadzony, odnośnie obrotów to jest ok cały czas po prostu miałem przedstawion tryb na eko

Edytowano przez kondziu123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    38

Nie chce cię martwić ale przy tych mtg na automacie i świeżo nabyty  to pewnie skrzynia się kończy i ktoś go upchnął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    2
Napisano (edytowany)

Zmienię dzisiaj te dwa filtry zobaczymy czy to pomoże. Mam nadzieję że nie, ogólnie skrzynia dość fajnie pracuje ale to wszystko się okaże jeszcze może warto będzie pmierzyć ciśnienia jeszcze

 

 

 

Edit:

Sprawa po części się rozwiązała otóż przepalonych było kilka żaróweczek i jak się okazało załączony był przód. I teraz moje pytanie bo po włączeniu napędu po ok 20s zapala się ta kontrolka z poprzedniego zdjęcia i wyświetla taki alarm:

<http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e50369541d654409.html>

<http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6aef83c8a8a76ee8.html>

 

 

 

Po przetłumaczeniu coś związane z przednim napędem  i błąd 305011 "Front-wheel drive speed and transmission output speed do not match"

 

Miał  ktoś z tym do czynienia albo może wie  gdzie są czujniki bo może to w nich leży wina?

Edytowano przez kondziu123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lks91    6

Ciężko coś powiedzieć... fajna skrzynia ale problemowa.. chyba musisz wezwać mechanika. Niestety nie wiem kogo Ci polecić. Do tej skrzyni podobno jest problem z częściami, miejmy nadzieję że to nic poważnego:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    2

Problem mam nadzieję rozwiązany trochę posiedziałem poczyściłem wtyczkę od czujnika napędu i elektrozaworu i nic się nie  alarmuje , raczej to było przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lks91    6

Aha:) dobrze że tylko to. Musisz pamiętać że przy tej skrzyni musisz dbać o olej i filtry a będzie Ci długo służyć, z tego co wiem to fendt wkładał tą samą skrzynie tylko że tam jest osobny zbiornik na olej hydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Vario i AutoPowr to ten sam typ przekładni- bezstopniowa, ale budową się różnią i to znacznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    2

No dokładnie z drugiej strony ciekawe która jest bardziej wytrzymała:) a odnośnie AutoPower to z tą skrzynią pracuje się naprawdę bardzo przyjemnie przede wszystkim jest płynna regulacja prędkość przy tych samych obrotach silnikach fajnie sprawdza się to z belarką . A mam jeszcze pytanko odnośnie amortyzacji kabiny w jd da się jakoś ją regulować żeby była np. bardziej miękka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    7

Sprawdź ciśnienia w akumulatorach przy siłownikach kabiny /kabina po uruchomieniu unosi się?/. Vario i AutoPowr to zupełnie inne konstrukcje, trwalsza jest Vario.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    2

cisnień jeszcze nie sprawdzałem,a kabina się unosi podobnie jak przód, chodzi mi głównie o to czy da się w jakiś sposób regulować jej twardość ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek15    7

Nie ma regulacji twardości . A co do wymiany oleju to tam pod spodem idzie rurka do skrzyni w której jest sitko i trzeba je umyć.
Nie ma regulacji twardości . A co do oleju to pod spodem idzie rurka do skrzyni i w niej jest filterek trzeba go umyć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    2

Wyczyściłem styki czujnika od napędu , miałem też uszkodzoną pompkę od chłodzenia skrzyni biegów więc wstawiłem drugą od jakiegoś samochodu i dodatkowo pozmieniałem oleje no i filtry. Jak na razie śmiga ok:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×