Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Odnośnie tych opiłków jeśli sie pojawiają sprawdź  stan tarczy hamulcowych może już sie kończą , koledze tez tak sie zaczeło pojawiać i powiedzieli mu że ma się tym nie martwić a za rok zmieniał tarcze hamulcowe a w układzie dostało mu się mnóstwo opiłków, których jest się bardzo ciężko później pozbyć .Moja rada sprawdź za w czasu stan tarczy jeśli potrzeba to zmień roboty przy tym jest ale unikniesz problemów związanych z zanieczyszczeniem układu hydraulicznego opiłkami.

Edytowane przez wlkpmder
Opublikowano

No tak teraz zbytnio martwic się nie trzeb. Ale jak padnie popa i jakieś sprzęgła działające w oleju to martwić się będzie można. Najprawdopodobniej opiłki są z tarcz hamulcowych. Można sprawdzić. Ale jak już się rozbierze lepiej zmienić. Opiłkami z tarcz nie jeden skrzynię załatwił.

Opublikowano

Czy wymianę tarczy hamulca ręcznego da się zrobić przez pokrywę pompy? Czy to wymaga rozkopania całego tylnego mostu? Ręczny był słaby a jak wyciągnąłem pompę do sprawdzenia to zauważyłem że jednej tarczy hamulcowej nie ma :>

Opublikowano

No mi się wydaje że tylko lewa wystarczy, chociaż przy wymianie miałem również zdjętą prawą ale z innego powodu.

A z jakiego powodu trzeba wyjęć pompę z pokrywą, przeszkadza coś tam? 

Opublikowano

nie przeszkdza, ale pomaga - -pomoc drugiej osoby, (i dodatkowe światło -bo ciemno jak w murzyńskiej chacie :)

daj maile na priv to wyśle ci scan z instrukcji napraw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v