Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Panowie może wicie od czego mogę dopasować siłownik do drzwi w MF-je 6150 ?. I jakbyście wiedzieli jeszcze do szyberdachy np. od jakiegoś samochodu czy coś. Prosze o pomoc ;)

Opublikowano

Ja nie mam komputera juz to rewers mam gdzie indziej zrobiony na krotko, ale pamietam ze jak mialem komputer i byl za zmiane kierunku to musialem praktycznie do zera chamowac i dobrze sprzeglo wciskac zeby zmienil kierunek, zreszta na krotko podobnie tez jest.

Opublikowano

Ja słyszałem ze jakiś "moduł" od blokady jest z lewej strony gdzieś koło bezpieczników i jest połączony fioletowym kablem i jak go się przetnie to nie masz blokady. Ja mam do 32km/h i mi przerzuca z D na C a jak na C przekroczę 32 to na B mi przerzuci. Mi rewers na zimnym oleju wolniej przerzuca i muszę troche poczekać a na rozgrzanym to tylko sprzęgło docisnę do końca i puszcze i już jadę do tyłu (warunek że dopiero po zwolnieniu poniżej chyba 4 km/h).

Opublikowano

Panowie chciałem się zapytać jak to jest Z tymi pół biegami czy można je przełączać w czasie jazdy i w postoju zarówno na wyższy jak i na niższy(A-D), ze sprzęgłem czy bez ?. Proszę o pomoc z góry dziękuję za odpowiedz ;)

Opublikowano

W MF 3085 przy skrzynce z bezpiecznikami pod kierownicą jest moduł od DYNA... i tam jest jedna kostka z kablami, i jeden fioletowy pierwszy z brzega, i jego należy odłączyć i blokady nie będzie, a jak jest w seri 61.. to nie wiem, może tak samo.

Opublikowano

Drodzy użytkownicy, chciałem się zapytać na jakich obr pracujecie swoimi MF'ami w polu ?. I jeszcze moglibyście mi powiedzieć gdzie się spuszcza wode/płyn z chłodnicy ?. :D Bo nie mam pojęcia gdzie. MF 6150.

Opublikowano

Ja podczas rozpoławiania 6140 spuszczałem płyn poprzez rozłączenie przewodów instalacji pod kabiną. Jedna złączka i po sprawie. A pracuje w zależności od wykonywanej pracy ale przeważnie około 1500. Przy kosiarce więcej , podczas pracy z ładowaczem mniej.

Opublikowano

siemka mam mf 6150 tylko ze max prędkosc to 30 km h chyba jest to speed shift jest tylko jeden półbieg pod obciazeniem czy jest mozliwos aby pojechał 40 km h

Opublikowano (edytowane)

widzę że kolega z moich stron (ok. Lublina ) może mi powie co trzeba dokładnie zrobic gdy juz sie dostane i czy to wpływa na siłe ciągnika i jakie mogą byc koszta (co podlega wymianie )

 

Nie cytuj poprzedniego posta.

Edytowane przez MAT912

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v