Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
qba333    9

Witam.

Interesują mnie fergusony 6130-6150, co sadzicie o tych modelach?? Jaki był by koszt założenia tura. Głównie miał by pracować w prasie i w turze. Czasami też z pługiem 4 skibowym na słabych V klasy ziemi. Jakieś 20ha. Czy była by możliwość wzięcia jakiegoś dobrego kredytu dla rolnika na zakup tego ciągnika?? A i jeszcze jedno, czy taki ciągnik nie będzie miał problemu w prasie zmienno komorowej pasowej z rotorem (do rozdrabniania słomy, sianokiszonki). Dopiero będę musiał kupić tą prasę, ale na to jeszcze czas, najpierw muszę wiedzieć jaki ciągnik będzie z tym pracował. Do prasy jeszcze trochę czasu mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

MF 6130, 6140, 6150 maja odpowiednio 85KM, 90KM, 95KM

 

6150 na lekkich ziemiach spokojnie poradzi sobie z pługiem 5x35 czy 4x45, w stałokomorowej prasie z rotorem da rade, w zmiennokomorowej nie wiem.

 

Tura chcesz nowego? Poszukaj informacji w tym dziale http://www.agrofoto.pl/forum/Ladowacze-f49.html bo jest straszny rozrzut cen w zależności od producenta i osprzętu.

 

Z kredytów nie korzystam więc tu nie doradze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba333    9

a moze macie jakies inne propozycje fergusona 80-90km ktory był by tanszy a moze lepszy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ja posiadam MF6140 90km z turem 96 rok polecam takiego małe spalanie 4 zagonowe szerokie będzie dawał sobie rade jak i również prasa.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelmf    36

ja posiadam mf6150 jest mocny mało pali a co do prasy to kup prasę na bele 120 *120 to są najlepsze bele i polecał bym pwasę welger są bardzo prostew obsłudze i mało awaryjne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

a co z turbina w tych modelach bo turbo musi po właczniu i przed wyłaczeniem ciągnika troche na wolnych obrotach pochodzić i czy nie lepiej wziąść 6160 czy 6170

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może nawet nie musi chodzić chwilkę tylko najważniejsze jest żeby zejść na niskie obroty i dopiero wtedy zgasić silnik nie można tylko gasić go z wysokich obrotów ale to chyba wystempuje we wszystkich ciągnikach wyposażonych w turbo?.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

no tak i własnie tego sie boje bo mam teraz 4 zwykła a jak przesiade sie na 4T to zgasze go tak i turbina do wymiany i choć 6 będzie może maiała większy promień skrętu to zdecyduje się na nią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że jeżeli gasił byś go z wysokich obr turbina by od razu się nie zepsuła moim zdaniem nie ma wcale obaw aby się bać Turbiny ważne aby dbać o silnik w czas wymieniać olej i stosować odpowiedni a na pewno posłuży dużo lat.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

ale 110 czy 100 ma zawsze wiecej siły w zapasie a w agregatem uprawowo siewnym to trzeba troche mocy na moich glebach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian20    21

Ja szukam tego modelu ciągnika do swojego gospodarstwa. przesiadam się z 3060 i mam wiele nadziei co do tego ciagnika. Jak narazie szukam. Oglądam rózne wersje wyposażeń. Kabina jest bardzo ciekawa, dużo ładniejsza od 3060. rewers przy kierownicy super zwłaszcza ,że planuje założyć ładowacz czołowy i to przy nim najwiecej by pracował. Podoba mi sie tez skrzynia jednak zastanawiam się czy lepsza bedzie Dyna czy Speedshift?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja w MF 6140 mam tura i powiem że praca jest przyjemna szkoda że wydechu nie ma przy słupku kabiny ale nie jest źle.

Dobrze by było gdybyś trafił na wersję EURO-LINE. Jeżeli ciągnik miałby pracować tylko w ładowaczu czołowym to skrzynia Speed-shift powinna wystarczyć, w Dyna shifcie miałbyś więcej półbiegów. W serii 6100 w większości tych modeli było montowana przekładnia Dyna tak wynika z moich obserwacji Speed - shift jest mało.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian20    21

ja własnie trafiam albo na speed-shift-y albo na dyna ale w słabym stanie. ogólnie mało jest tych ciagników w ogłoszeniach. ba kilka i ciągle te same. ma ktoś moze takiego do sprzedania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

A jak to jest z tym rewersem u tych MF-ów z seri 6000, słyszałem że są one elektrohydrauliczne lecz do zmiany kierunku jazdy trzeba wcisnąć sprzęgło i to w nich się psuje i koszty napraw są bardzo duże. Przeczytałem że nawet do 25tyś, czy to prawda ?. Z góry dziękuje za odpowiedz Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Tak tak z tym ze trzeba wciskac to racja:) powiem CI tak ze ja w 6120 mialem awarie rewersu, to koszty byly takie mechanik 1000zl, tryby zalatwial nie nowe tylko jakis tam ma co rozbieraja Mf na czesci i sprzedaja, to 2 tryby i 2 synchronizatory cos kolo 2 tys jak pamietam, i jeszcze byly widelki ktore w serwisie powiedzieli mi 1300zl (szok) on chcial mi za pol ceny, a ja wzialem do spawacza zeby napawal i zaplacilem 50zl. to razem wychodzi 3000zl a moze mniej bylo tylko mowie Ci ze nie pamietam juz. Jakby CI Korbanki to robily to same czesci jakie u nich drogie a jeszcze jak dwoch mechanikow od nich to z 10000zl to pewnie bys zaplacil jak nic. Osobiscie teraz sam bym sie tego podjal, bo wcale tak duzo roboty nie ma zeby to wyciagnac i wymienic czesci:) Sam ten mechanik powiedzial ze te tryby siadly przez to ze te widelki sie wytarly, i jakby byl mechaniczny rewers to by dalo sie zauwazyc ze cos nie tak, a tak to zamiast sie wrzucic do konca zeby sie wszystko zazebilo, to nie do konca sie wrzucaly i cisnienie je trzymalo i wiadomo po czasie wszystko wyszlo i z pola zjechalem tylko na wstecznym bo do przodu juz kupa zgrzytu byla. Ale o koszty sie nie boj bo nie jest tak zle chyba zeby Ci wszystko serwis robil to co innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

Ja mam dopiero zamiar kupić MF-a a mianowicie model 6150 z 95r i to był by mój pierwszy MF,ogólnie to o nich nic nie wiem co się psuje jaki spalanie i tak dalej chciałem się dowiedzieć coś o nim. Wiadomo w ciemno się ciągnika nie kupuje. I on ma właśnie rewers elektrohydrauliczny a przeważnie ten rewers jest bez użycia sprzęgła a tu akurat nie, dziwnie to pomyśleli ale co na to poradzić. Na co zwrócić uwagę gdy się kupuje MF-a ?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Mozesz sie ze mna nie zgodzic ale jesli chcesz kupic typowy ciagnik do pola to radzilbym Ci np 6160 on jest 6 cylindrowy bez turbo, a ten co Ty chcesz to jest z turbem i obstawiam ze w polu wiecej spali troche od tej 6, Przede wszystkim to zwroc uwage jak pracuje silnik i skrzynia czy wszystkie biegi w porzadku chodza, dobrze popatrzec czy widac cos czy przy nim robione czy nie, i jeszcze czy przedni walek itp chodza Ehr tez sprawdz, to tak w skrocie:) Wiadomo do srodka mu nie zajrzysz chocbys chcial

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

Wiesz mam tego ferdka blisko nie całe 20km ode mnie, i gdyby był w miarę dobry to wezmę tego. Trudno ile spali to spali, pytam tak z ciekawości gdzie u niego zmienia się biegi pod obciążeniem i który jest najszybszy A-D ?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

Bezpieczniki już znalazłem, chciałem się jeszcze zapytać użytkowników Massey Ferguson-ów z serii 61xx czy mają jakieś blokady prędkości bo mój ma coś takiego gdy przekroczę 30,04 km/h to zaczyna migać pół bieg na którym jadę a jeśli prędkość będzie rosła wszystkie kontrolki półbiegów zaczną mrugać i przełącza mnie z D na C.Dodam jeszcze że ciągnik został sprowadzony z Francji. Czy one mają tak oryginalnie czy coś jest nie tak ?. Z góry dziękuje za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Tak maja blokade, Pewnie tak ten komputer jest zaprogramowany ze do 30 km/h. Popytaj sie na forum moze ktos bedzei wiedzial czy da sie to zrobic samemu, a jak nie to niestety serwis, moze sie myle ale mysle ze pare minut i by bylo po sprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

Mi to nie przeszkadza ze jedzie 30km/h, chciałem się upewnić tylko czy wszystko jest w porządku bo dopiero MF-a kupiłem i nie wiem co jest jak ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. 
      Panowie chciałbym się dowiedzieć jakie objawy by były jak by był zapłon za próżny a jakie jak by był za wcześny. Bo ciągnik strasznie ciężko pali i właśnie myślę że jest coś z zapłonem. 
    • Przez mariann2828
      Mam problem z maseyem 6160 podczas odpalenia po mrozach pojawił się problem z rewersem ,mianowicie nie świeca się kontrolki przud tył i nie przełancza się jest cały czas do tyłu . do tego jeszcze nie da zmienic się biegów z polowych na szosowe (po odpaleniu gdy wcisne sprzęgło zaczyna mrugać kontrolka od drugiego półbiegu ,,B"
      PROSZĘ O POMOC...
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez RybbA1999
      Witam,mam problem otóż po wymianie tarcz i oringów na tłokach hamulcowych nie podaje oleju na pompki hamulcowe czytałem że przyczyną tego może być zapowietrzona pompa więc moje pytanie brzmi w którym miejscu się ją odpowietrza? 

    • Przez Maju3060
      Witam was jeśli są takie tematy to przekierować A moje pytanie do was takie że zatarł nam się elektrozawór od stopu wałka i pytanie do was takie dlaczego on się zatarł jest cały czas wciśnięty i nie ruszy go i jeszcze spytam od czego mogła pęknąć CEWKA 🤐
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.