Skocz do zawartości
omega

renautl 103.14

Polecane posty

omega    0

witam ma dwa problemy..

jeden to ze płyn gdzieś ucieka od hamulców i nie widac nigdzie wycieków, a drugi to xe na oatatnim biegu 4 cos wyje... ale jak sie utrzyma jednakowo prędkośc przez dłuzszy czas to szum zanika... prosze o pomoc

 

 z góry dziekuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
omega    0

juz myslałem ze moze to łozysko badz który tryb.... a na temat tego płynu hamulcowego to moze wiesz cos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

omega    0

witam mam jeszcze problem z skrzynia to bym powiedział ze głosniej wyje na 4 biegu..... duzykoszt tego i czy teraz robic czy jezdzi

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

jeśli tak wyje to normalne 

 

jeśli chodzi o hamulce napisz coś więcej, schodzi na postoju czy kiedy są używane, jak szybko i ile zostaje w zbiorniczku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
omega    0

tak cos w tym stylu tylko przy wiekszej predkosci, az sasiad się pytał z koloni czy na przodzie nie jechałem. a jak sie utrzyma jednakową predkosc to wycie zanika..... a z hamulcami to chyba jak sie jezdzi bo ostatnio po zakupie to zbiorniczek był pełny a po 4 dniach pracy pusty i zadnej mokrej plamy nie widac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

może z płynu zrobiła się woda ?

jeśli po dolaniu będzie to samo odłącz przewód sterujący na przyczepy, póżniej sprawdzaj pompki i cylinderki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uzdrowiciel    0

Witaj ,

czy już rozwiązałeś problem z hamulcami ? Jeśli nie to najpierw dokładnie przyjrzyj się przewodom hamulcowym od zbiorniczka aż do cylinderków hamulcowych czy nie masz gdzieś wycieku. Jeśli dalej nic  to będziesz musiał zajrzeć do pomp hamulcowych ,które znajdują się wewnątrz obudów hamulców. Czeka Ciebie najprawdopodobniej regeneracja bądź wymiana właśnie pompek hamulcowych, które najprawdopodobniej przepuszczają płyn hamulcowy. Nie widzisz tego wycieku ponieważ płyn dostaje się do oleju w skrzyni... Nie muszę Ci mówić, że to nie jest zbyt dobre dla oleju przekładniowego...Ten temat był już gdzieś poruszany na tym forum zatem poszukaj dokładnie. Nie oszczędzaj na uszczelniaczach ponieważ podróbki często zbyt długo nie wytrzymują.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
×