Skocz do zawartości
farme73

Renault 891-4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
farme73    0

czy jest tu na forum ktos kto ma ten ciagnik chodzi mi o renie 891-4   6cyl z przednim napedem i silnikiem mwm mam kilka pytan i problemow w sumie, i ogolnie chialbym sie porozumiec, ewentualnie tez pomodz jak bede cos wiedzial

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farme73    0

osz kurcze, nie widzialem ze ktos sie odezwal, problem na dzien dzisiejszy, to slizgajace sie sprzeglo;D(robione bedzie chyba w zime) inny, to taki, czy uzywasz hamulec hydrauliczny od przyczepy? bo u mnie do rozdzielacza, ktory steruje olejem w wyjsciu powinien dochodzic przewod hamulcowy, niema go tam, chcialbym go dolozyc, ale neiwiem gdzie go podpiac, kolejny error licznik mtg linka wisi, i tez niewiem gdzie ja zapiac, jak chcesz co wiedzie, tez pytaj, moze dam rade pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

farme73    0

i dodatkowo dzis (zapomnialem wlac paliwo) mi sie zapowietrzyl i zgasl, wymienilem filtry niby czysto wszystko ladnie rurki od wtryskow niby kapie, zapali pochodzi np 4-5 minut i znow zgasnie... niewiem moze zaciaga gdzies lewe powietrze???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4466

nie ma


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

super, dzieki za odpowiedz. co do tego zapowietrzania sie, nie znalazlem konkretnej przyczyny mysle ze byly to weze paliwowe od pompki pomocniczej do fitra i do pompy rotacyjnej wszystkie wymienione zostaly i problem ustal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4466

Urok przewodów w oplocie - z zewnątrz wyglądają pięknie, jednakże wewnątrz właściwy przewód gumowy może być spękany lub nawet porowaty - nie widać przyczyny.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pampas    0

Drodzy koledzy ja mam problem natomiast kupiłem to cacko w ubiegłym roku i nie wiem jak podpiąć przyczepe by wykiprować tzn gdzie powrót a gdzie kiper

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Nie ma powrotu czy zasilania w przyczepie. Wepnij gdzie chcesz (byle nie w hamulce) i ruszaj wajchami,  powinieneś trafić w jakiej pozycji i gdzie ciśnie olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pampas    0

Dzięki za odp. Mam natomiast jeszcze jedno pytanie moje wszystkie naczepy są przystosowane pod c-360 i mają normalne złacze do hamulców a w reni gdzie takiego szukać czy jest inne niż w ursusie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    504

francuzy mają hample hydrauliczne, więc musisz robić nową instalację w przyczepie, wyjdzie taniej niż pneumatyka w ciągniku


Polska B

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pampas    0

aha ok wielkie dzięki. mam też taki mały problem z odpalaniem ale mam nadzieje że sobie z nim poradze ponieważ gdy czasami chce odpalić ciągnik to po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje a nieraz odpala normalnie

 


koło wajchy od podnośnika jest jeszcze jedna wajcha do czego ona służy ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4466

Wina włącznika pod kabiną (od sprzęgła), który nie pozwala odpalić bez wciśnięcia sprzęgła lub samych połączeń elektrycznych doń (wsuwek). W grę wchodzić może także stacyjka lub sam rozrusznik.

 

Wajcha to blokada tylnego mostu. Działa po wyciągnięciu a wyłącza się tylko poprzez naciśnięcie hamulca nożnego.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pampas    0

Witam mam pytanie natomiast podnosi na pusto ale nie podnosi obciazenia. Olej jest sprawdzalem. Prosze pomuzcie orka czeka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4466

Przyczyn może być kilka:

1. zablokowany lub uszkodzony zawór bezpieczeństwa (czyszczenie, płukanie); sprawdzenie płaszczyzn kapturka zaworu (rysy, ubytki - wymienić); stan sprężynki (pęknięta - wymiana)

2 nieszczelności w układzie (uszczelniacze do sprawdzenia a w razie konieczności wymiana)

3 zużyta pompa hydrauliczna - sprawdź jej stan badając ciśnienie przy różnych obrotach silnika (1000 i 1600 obr/ min) najprościej na szybkozłączach, najlepiej na siłownikach wspomagających (jeśli masz).


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dolacze do pytania bo mam podobny problem, znaczy moze nei ze wg nie podnosi, ale trwa to bardzo dlugo, i  z moich obserwacji wynika ze przewod cisnieniowy ktory pownien isc do rozdzielacza podnosnika, wywrotu itd, jest przeciety i podlaczony tur takjakby na "szeregowo" i przelewem z rozdzielacza tura idzie na rozdzielacz seryjn ciagnika czli np na podnosnik i dlatego wolno podnosi, czy rozumuje to dobrze?? jesli tak jakie sa alternatywy?;]

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4466

Pytanie zasadnicze: Czy przed założeniem ładowacza były problemy z podnośnikiem?

 

Ingerencja w oryginalną instalację hydrauliczną ciągnika polegająca na dołączeniu dodatkowych elementów tj. ładowacz czołowy, musi być przeprowadzona wg ściśle określonych zasad. Najlepszą opcją wpięcia się rozdzielaczem ładowacza w instalację ciągnika jest instalacja szeregowa trój-przewodowa. Mam wrażenie, że gdzieś już o tym pisałem, ale jeszcze raz napiszę:

Oznaczenia na rozdzielaczu ładowacza:

<P>   - pompa, zasilanie

<T1> - zasilanie rozdzielacza ciągnika poprzez tuleję ciśnieniową (specjalny nypel)

<T2> - wolny spływ, czyli prosto do skrzyni bez żadnych trójników (najmniejsze obciążenie pompy hydraulicznej)

<A1, A2, B1, B2> siłowniki

 

Co to znaczy dla Ciebie? Musisz mieć trzy przewody:

1. zasilający rozdzielacz ładowacza, czyli bezpośrednio z pompy hydraulicznej do (P).

2. zasilający rozdzielacz ciągnika, czyli z wyjścia ciśnieniowego rozdzielacza ładowacza (T1) na zasilanie rozdzielacza ciągnika (P) poprzez tuleję ciśnieniową w rozdzielaczu ładowacza.

3. wolny spływ, czyli z (T2) rozdzielacza ładowacza bezpośrednio do skrzyni.

 

Instalacja dwu przewodowa, czyli jeden przewód zasilający do (P), zaś drugi z (T1 +T2) połączone ze sobą i puszczone na zasilanie rozdzielacza mogą stwarzać problemy.

 

Prośba na przyszłość. Każdy rozdzielacz na oznaczenia wyjść. Jeśli będziesz pisał to podawaj konkretne oznaczenia wyjść z rozdzielacza.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4466

W tym modelu Renault będzie poważny problem ze znalezieniem świec żarowych, gdyż ich nie ma.

Zastosowano weń świecę płomieniową (7700036322), która znajduje się w kolektorze ssącym od wewnątrz tuż za chłodnicą.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobiaszek    0

ta swieca musi miec podłącznie paliwa z powrotu tak jak jest w oryginale, sam długo myślalem co to za cudo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4466

Z jakiego powrotu?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    504

z przelewu, zapewne jest zbiorniczek zasilający świecę pomiędzy ostatnim wtryskiwaczem a zbiornikiem

Edytowano przez izydor6280

Polska B

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez leszek1981
      Witam . Posiadam renie 15554 , skrzynia tractoshift ,sprzęgło szarpie w obu kierunkach jazdy .Elektrozawory  działają lecz potencjometr sprzęgła  lub komputer zle nim steruje to znaczy ; 
      przy wciśniętym pedale cofnie zawór proporcjonalny (rozłonczy sprzęgło) .lecz gdy puszczamy pedał to wbija cewka zawór bez stopniowego włączenia. Ma tak od zakupu (rok) macie jakiś pomysł czy szukać dobrego fachowca z komputerem .ZAMOŚĆ.
    • Przez waszkalipiec
      Witam mam zamiar kupić ciągnik renault tx 113.13 ma on uszkodzone sprzęgło jest miękkie i łatwo się wciska.Biegi górne wchodzą z trudem natomiast dolne nie wchodzą.Co może być tego przyczyną.Jakie są tego koszty i czy 11000 mtg to dużo na taki ciągnik.
    • Przez Michal8146
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 95.14 który nie chce odpalić. A więc od początku...traktor został wstawiony po normalnej pracy do garażu i po 2 dniach nie odpalił, świeca grzeje rozrusznik kręci i nic więc zmieniłem filtr paliwa nie pomogło. Podczas kręcenia nie pojawia sie dym. Dodam że z plaka też nie startuje. Czy ktoś ma jakieś pomysły ? Z góry dziękuję
    • Przez Janszymon1
      Witam, 
      Chciałbym sie dowiedzieć gdzie w Renault Ergos 95 znajduje się zbiorniczek na płyn hamulcowy?
      Gdzie i jak odpowietrzyć hamulce w Ergos 95?
    • Przez mad
      Witam , może ktoś posiada informacje jaki jest stosunek obrotów womu do przebytej drogi w 103.54(R7822) ze skrzynią 16x16.
      Korzystając z okazji, żeby wymienić uszczelniacze na dolnym wałku ramion Tuz'a koniczne jest ściągnięcie plecaka czy jest możliwość wymiany z zewnątrz?
×