Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. W tym roku z koniecznosci musiałem przeprowadzić remont silnika w moim t-25.  Został  wymieniony wał, pompa oleju, pierscienie na tłokach, wszystkie uszczelniacze.

Remont  wynikał z powodu tego,że   ciągnik nie maił  mocy, i  miał  słabe ciśnienie oleju.

 

Po remocie i  pracy na "sucho" ciągnik ładnie pracował  miał smarowanie  na  poziomie 4 atm.  Dziś postanowiłem nim rozwieść trochę nawozu i po  jakiś  20 - 30 minutach pracy    ciągnik zgasł .. przed tym jak zgasł   ciśnienie  spadło do zera. Po odpaleniu ponownym    ciśnienie było przez jakieś  5 minut i ponownie 0.

Olej ma stan. Zawór za alternatorem wyczyszczony wyregulowane. Rurka smoka sprawdzona jest oki.

 

Macie jakieś pomysły co może być?

Nie mam pojęcia  co sprawdzać.

Opublikowano (edytowane)

zobacz czujnik czy dobry pompa oleju daje bo o jakości części nie ma co mówić dziś chodzi jutro nie i nie ma to znaczenia czy nowe czy 20 letnie

Edytowane przez rafal0079

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v