Skocz do zawartości
MichalP

T-25 zanikajace smarowanie silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MichalP    12

Witam. W tym roku z koniecznosci musiałem przeprowadzić remont silnika w moim t-25.  Został  wymieniony wał, pompa oleju, pierscienie na tłokach, wszystkie uszczelniacze.

Remont  wynikał z powodu tego,że   ciągnik nie maił  mocy, i  miał  słabe ciśnienie oleju.

 

Po remocie i  pracy na "sucho" ciągnik ładnie pracował  miał smarowanie  na  poziomie 4 atm.  Dziś postanowiłem nim rozwieść trochę nawozu i po  jakiś  20 - 30 minutach pracy    ciągnik zgasł .. przed tym jak zgasł   ciśnienie  spadło do zera. Po odpaleniu ponownym    ciśnienie było przez jakieś  5 minut i ponownie 0.

Olej ma stan. Zawór za alternatorem wyczyszczony wyregulowane. Rurka smoka sprawdzona jest oki.

 

Macie jakieś pomysły co może być?

Nie mam pojęcia  co sprawdzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

zobacz czujnik czy dobry pompa oleju daje bo o jakości części nie ma co mówić dziś chodzi jutro nie i nie ma to znaczenia czy nowe czy 20 letnie

Edytowano przez rafal0079

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalP    12

ale, jak ciśnienie  spada  do zera, to automatycznie nie ma smarowania na klawiaturze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Konrad2112    3

Filtr oleju sprawdziłeś czy nie ma dużego luzu na ośce ?  wygląda na to że ciśnienie zanika po rozgrzaniu oleju , albo  nie dokładnie zrobiony remont albo pompa do kitu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalP    12

ehhh,  juz nie wiem gdzie  kupować części. Wszystko celowo  kupowałem u Kisiela..  zeby było pewniej... Ehh Tyle pracy do d*py, i ile rozbierania. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

A jaką pompę kupiłeś.Ja tylko zakładam z tucholi bo nie które ruskie rzekomo nie mają klina na zębatce i też mi tak się zdarzyło na tej la ruskiej i zakłam tuchole z klinem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

Rok temu przy okazji generalnego remontu wymieniona została pompa oleju. Nowa od poczatku nie działała. Do sprawdzenia pompa, zawór i filtr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez andrzejz78
      Witam
       
      Zastanawiam się nad małym remontem władka Do wymiany z ważniejszych rzeczy by były głowice, cylindry i tłoki z pierścieniami Uszczelki itp wedle potrzeby
       
      Zastanawiam się teraz nad zakupem części Czy brać niby oryginały czy może kupić wszystko od Ledy ? Mój ciągnik jest z roku 1980
      Ma ktoś jakąś wiedzę odnośnie pasowania części z Ledy do władka z lat 80-tych ?
    • Przez TBhog
      Witam
       
      Robiłem już ze sprzęgłem bo nie trzymało ale taki problem mam pierwszy raz. Mianowicie sprzęgło nie wysprzęgla a co za tym idzie bieg wrzucić baardzo ciężko. Jak zapalę z wrzuconym biegiem to traktor stoi no ale wyrzucę bieg i nie da się wrzucić. Zbliżyłem już maksymalnie do łożyska oporowego te 3 popychacze co odciskają docisk ale nie pomogło. Odkręciłem kwadratową pokrywę za pompą hydrauliczną i ewidentnie widać, że jak nacisnę sprzęgło to oś idąca do skrzyni nadal się kręci. Co mogło paść ? Po mojemu to chyba docisk coś nie tak bo jakby tarcza padła to by w ogóle nie brało.
       
      Pozdrawiam
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez nieznany240
      zrobiłem remont silnika niedawno, jest taka przyczyna że jeden cilinder grzeje się szybciej od drugiego 
    • Przez celmer5
      Witam chciałbym zrobić otwieraną szybę posiadam oryginalną kabinę w której otwiera się tylko prawa szyba boczna a chciałbym zrobić też tylną (w oryginalnych kabinach się nie uchylatylna szyba)chciałbym to zrobić ponieważ w lato jest bardzo gorąco to by było wietrznie i co byście polecili czy siłowniki np od szyby od mtz , belarusa czy też tak jak nieraz jest w 3p na takie śróbki że trzeba kluczem nakrętki odkręcać wolałbym na siłowniki i to na tyle :] A i jak to zrobić żeby szyba się mocno otwierała tak jak np w mtz
×