Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,oglądałem 9540 skrz.4 jeden półbieg, w którym jest tak,że jak przełącza się na zająca ciągnik chwilę się "zastanawia" i dopiero po około 3s zaczyna reagować i potem już ciągnie normalnie,w drugą stronę tzn.z zająca na żółwia reaguje natychmiast nie wiem co o tym myśleć nigdy nie miałem do czynienia z takim ciągnikiem napiszcie proszę co to może być,a może tak ma być i już?!

Opublikowano

Ciągnik jeszcze nie jest mój, dopiero go obejrzałem i jest to jedyna rzecz która mnie zaniepokoiła tak po za tym dosyć fajny traktor i nie wiem co mam teraz zrobić?

Opublikowano

zapomniałem jeszcze o jednym,mianowicie po przejechaniu się tym traktorem pojawił się olej z przewodu nadmiarowego-odpowietrzającego przy zaworze nad przystawką od przedniego napędu,właściciel twierdził że już zmieniał ten zawór ale olej nadal trochę kapie

Opublikowano (edytowane)

no bo zawór nie odpowiada za przecieki oleju !!Po włączeniu kluczyka puszcza powierze do przystawki   ,a po wyłączeniu wypuszcza tą właśnie rurką powietrze z przystawki . U mnie też ta rurka wypluwa niewielki ilości oleju ,ale jest to olej z przekładni a nie silnikowy . Podejrzewam,że jest to wynik nieszczelności gumowej manszety  tłoka w przystawce napędu , innej możliwości nie ma ?

 

 
 
 
 
 
 
Edytowane przez DarekD
Opublikowano

no i to by się zgadzało,bo olej wypływający z tej rurki był czyściutki czyli raczej nie silnikowy,a jaki może być koszt takiej naprawy i jak się do tego zabrać, czy aby nie trzeba rozebrać "pół" ciągnika dla jednej pierdoły,bo czasami to różnie bywa :P

Opublikowano

sama manszeta koszt rzędu 20zł . Trzeba odpiąć wał napędu ,tarczę hamulca no i przystawkę ( nie całą tylko część przednią ) .Wyciągasz to  i rozbierasz . Najlepiej odkręcić prawe koło co ułatwi dostęp

 
 
 
Opublikowano (edytowane)

 

 
 
 

jasne,że lewe :rolleyes:  Nie wiem sam dlaczego tak napisałem? Mam tą naprawę  za sobą -nic skomplkowanego ani kosztownego . Przy okazji wymieniłem uszczelniacz tarczy hamulcowej no i tą manszetę ( może nie była zużyta zato bardziej stwardniała z racji wieku),bo wywalał olej przez elektrozawór . Przestało ciec,także  to jej wina! W razie czego służę  radą ,pomocą :P

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Edytowane przez DarekD
Opublikowano

o ile się nie mylę to w Forterrach nie ma regulacji dociągania taśmy . Są tylko śruby do osiowego ustawienia względem bębna ,ale to nie pomoże jak jest zużyta . Taśma jest napinana siłowniczkiem hydraulicznym , może membrana jest nieszczelna ,ale najpierw trzeba ustalić czy to wina taśmy ?

 
 
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v