Skocz do zawartości
KOSTEK12

półbieg działający z opóźnieniem

Polecane posty

KOSTEK12    5

witam,oglądałem 9540 skrz.4 jeden półbieg, w którym jest tak,że jak przełącza się na zająca ciągnik chwilę się "zastanawia" i dopiero po około 3s zaczyna reagować i potem już ciągnie normalnie,w drugą stronę tzn.z zająca na żółwia reaguje natychmiast nie wiem co o tym myśleć nigdy nie miałem do czynienia z takim ciągnikiem napiszcie proszę co to może być,a może tak ma być i już?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    242

mógł być za gesty lub zimny olej lub taczki mogą być zjechane ale zawsze jest taki moment zanim olej dopłynie i zacisnie je


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Bzdura że  tak ma  być  , jeśli ciągnik  miałby  reagować po  3  sekundach to  w  polu   zdąży  sie  zatrzymać - zanim  zareaguje 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Szu15000    161

spróbuj dociagnac taśmę, jak to nie pomoze to najprawdopodobniej zjechana tasma albo juz tarczki w zolwiu ;) zacznij od dociagniecia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    5

Ciągnik jeszcze nie jest mój, dopiero go obejrzałem i jest to jedyna rzecz która mnie zaniepokoiła tak po za tym dosyć fajny traktor i nie wiem co mam teraz zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszBRO    83

Albo pompka już słaba i ciśnienia takiego nie daje i działa po chwili albo mało oleju w skrzyni jest miałem tak w ursusie 1614

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    5

zapomniałem jeszcze o jednym,mianowicie po przejechaniu się tym traktorem pojawił się olej z przewodu nadmiarowego-odpowietrzającego przy zaworze nad przystawką od przedniego napędu,właściciel twierdził że już zmieniał ten zawór ale olej nadal trochę kapie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    5

w takim wypadku powinno oleju w silniku ubywać a zbiornik powietrza powinien się tym olejem napełniać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60
(edytowany)

no bo zawór nie odpowiada za przecieki oleju !!Po włączeniu kluczyka puszcza powierze do przystawki   ,a po wyłączeniu wypuszcza tą właśnie rurką powietrze z przystawki . U mnie też ta rurka wypluwa niewielki ilości oleju ,ale jest to olej z przekładni a nie silnikowy . Podejrzewam,że jest to wynik nieszczelności gumowej manszety  tłoka w przystawce napędu , innej możliwości nie ma ?

 

 
 
 
 
 
 
Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    5

no i to by się zgadzało,bo olej wypływający z tej rurki był czyściutki czyli raczej nie silnikowy,a jaki może być koszt takiej naprawy i jak się do tego zabrać, czy aby nie trzeba rozebrać "pół" ciągnika dla jednej pierdoły,bo czasami to różnie bywa :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

sama manszeta koszt rzędu 20zł . Trzeba odpiąć wał napędu ,tarczę hamulca no i przystawkę ( nie całą tylko część przednią ) .Wyciągasz to  i rozbierasz . Najlepiej odkręcić prawe koło co ułatwi dostęp

 
 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60
(edytowany)

 

 
 
 

jasne,że lewe :rolleyes:  Nie wiem sam dlaczego tak napisałem? Mam tą naprawę  za sobą -nic skomplkowanego ani kosztownego . Przy okazji wymieniłem uszczelniacz tarczy hamulcowej no i tą manszetę ( może nie była zużyta zato bardziej stwardniała z racji wieku),bo wywalał olej przez elektrozawór . Przestało ciec,także  to jej wina! W razie czego służę  radą ,pomocą :P

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Werwolf    0

zetor forterra i proxima pod obciazeniem ciągnie na drugim polbiegu? pomóżcie! słyszałem cos o dociaganie tasmy ale nie wiem gdzie się to robi i jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

o ile się nie mylę to w Forterrach nie ma regulacji dociągania taśmy . Są tylko śruby do osiowego ustawienia względem bębna ,ale to nie pomoże jak jest zużyta . Taśma jest napinana siłowniczkiem hydraulicznym , może membrana jest nieszczelna ,ale najpierw trzeba ustalić czy to wina taśmy ?

 
 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jac00
      Witam!!
      Jestem nowym - starym użytkownikiem tego forum, bo zaglądam tu od ok 2 lat. Teraz jednak sytuacja zmusiła mnie do rejestracji.
      Drodzy Koledzy, głównie użytkownicy proximy 75 bo ten ciągnik posiadam, mam problem z podnośnikiem. Niby wszystko jest ok, ładnie podnosi, nie opada ale problem jest przy opuszczaniu. Otóż, podczas pracy z ciężkimi maszynami (waga powyżej 600 -700kg) nie można normalnie opuścić maszyny. Przy niewielkim ruchu dźwigni maszyna opada do zadanej wysokości bezwładnie. Takie działanie powoduje że przodek ciągnika aż odrywa się od ziemi. A jeżeli puści się maszynę do samego dołu to bym porównał do tego jak ktoś wyrzucał w akademiku telewizor z okna (wielkie łuuuup!!). Sęk w tym że w ten sposób można np. połamać lemiesze czy inne elementy robocze. Stąd moje pytanie, bo widziałem w galerii że pracujecie cięższymi maszynami, czy mam wyjątkowy egzemplarz czy ten typ tak ma??
      Zapraszam do dyskusji B)
    • Przez mens
      jaki olej do silnika 
      olej aral traktoral 10 w40 
      czy olej platinum agro basic 15w40 -- w u dilera polecali platinum 
    • Przez krystek1992
      Mam Zetorka 9641 i mam z nim problem mały. Co jakiś czas zapowietrza sie mi w nim tylni prawy hamulec. Mechanik mówił że trzeba instalacje uszczelnić. No i właśnie nie wiem gdzie to trzeba uszczelnić, jak i czym. Może ktoś już z tym sie spotkał, bardzo bym prosił o pomoc.
    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.