Skocz do zawartości
adamadam241

forterra 11441 jak dodac mocy ?

Polecane posty

adamadam241    20

Witam jak w temacie kiedyś gdzieś czytalem że można dodać mocy modyfikujac pompę paliwowa robił ktoś coś takiego ?
Czy w serwisach zetora robią takie rzeczy ile to kosztuje i cy warto ? Ktoś coś wie na ten temat ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    15

Mój znajomy to przerabiał ale po 2 miesiącach padł silnik i musiał wymieniać cały silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kiernoz
      Witam. Mam problem z wyżej wymienionym traktorem. Podczas jazdy, gdy używam wzmacniacza momentu, pierwszy zakres czasem nie chce się włączyć, rozłączyć albo działa z opóźnieniem. Natomiast drugi zakres nie działa w zasadzie w ogóle, lecz gdy czasem się załączy to sam się rozłącza i ciągnik się zatrzymuje, po chwili ciągnik "szarpnie" gwałtownie do przodu. Proszę o pomoc. Z góry bardzo serdecznie dziękuję.
    • Przez Samtron1990
      Witam
      W moim zetorze 9540 od dziś przestały działać świece żarowe, klakson oraz światła mijania i drogowe. Swieci tylko postój. Bezpieczniki sprawdziłem - dobre. Macie może jakiś pomysł od czego zacząć by szukać problemu. Z góry dziękuje. 
    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez tomekch43
      Witam mam problem z hamulcami w zetor proxima 90 otóż hamulce trzymają i ciągnik ma ciężko ciągnąć, obudowa z tyłu tak się nagrzewa po dłuższej jeździe że nie da się jej dotknąć a ponadto wczoraj po trasie ok 20 km olej w przekładni zmienił kolor na ciemny a był żółty proszę o pomoc !!!
    • Przez krzysztofz14
      Witam
      Posiadam zetora 11441 od dwóch lat.Silnik słabo reagował na pedał gazu poniżej 1500 obr/min ale znalazłem na to sposób.
      Wszystkiemu winna rurka od kolektora wydechowego do ssącego.
      Ten wynalazek powoduje turbodziurę .Przy niskich obrotach w kolektorze wydechowym jest małe ciśnienie by poruszyć turbinę
      dodatkowo obniżone przez wspomnianą rurkę. Ciągnik dymi czarnym dymem i nie wchodzi na obroty.Najlepiej byłoby zaślepić ?ą rurkę ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.