Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

możesz spróbować lekko podciągnąć ten hamulec, na tej śróbie, która wchodzi do zwolnicy i jest przymocowana wewnątrz za pomocą 2 cięgieł do tarcz rozpierających, chyba 17 lub 19 klucz

 

gdyby nie było poprawy, lub zwolnica się grzała, dymiło się ze środka w czasie jazdy, blokowało koło, itp to popuść z powrotem

Opublikowano

Panowie a co moze byc ze hamulec sie blokuje? Po zahamowaniu kolo nadal jest zblokowane. Wydaje mi sie ze sprezynki przy rozpieraczach sa oki bo wygladaja na sprawne. Czy gdzies indziej szukac przyczyny?

 

I jeszcze 1 pytanie. Od czego jest ciegielko ktore jest powyzej wspornika nad cylinderkiem hamulcowym ktore wchodzi gdzies w korpus.

Opublikowano

To cięgiełko jest do regulacji hamulca ręcznego. A to blokowanie może być spowodowane zużyciem wewnętrznych tarcz rozpierających(nie wiem jak one się dokładnie nazywają).

Opublikowano

Juz rozkminilem o co chodzi z tym ciegielkiem ale nie chcialo mi sie znowu edytowac postu. Hamulce zrobilem . Pprzyczyna byly zbyt rozciagniete sprezynki miedzy dociskami. wymienilem przy okazji cylnderek, tarcze i sprzezyne cofajaca tarcze i hamulce terz jak zyletki hehe;)

Opublikowano

U mnie sytuacja byla odwrotna i kolo hamowalo. Okazalo sie ze sprezyny ktore sciskaja rozpieracz sie rozciagnely i nie sciagaly docisku spowrotem. Koszt 4x2,5 zl;) Przy okazji cylinderek ok25 zl i tarcze 35 za szt. Wiecej rozbierania i skladania niz samej roboty bo wymiana strezynek zajel doslownie minute a scignac zwolnice i pozniej zalozyc to juz nie takie hop siup i zrobione

Opublikowano

Witam, mam problem z Zetorem 8011 (to samo co c-385). Był w niej tylko jeden hamulec na prawe koło, ponieważ lewy cylinderek był zapieczony i pompka przepuszczała płyn hamulcowy. Było tak do póki nie siadła prawa pompka.

Więc kupiłem dwa cylinderki identyczne jak te :

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/8603

 

i mowie że jeszcze pompki hamulcowe i dał mi takie jak na tym zdjęciu:

http://www.farmexpert.pl/pompa_hamulcowa_zetor_czeska_produkt953.aspx

 

i się zaczęły problemy, mianowicie tamte stare pompki miały mocowanie po ukosie (jak tu http://www.farmexpert.pl/pompa_hamulcowa_krotka_c_360_385_import_80600076_produkt952.aspx )

 

i po zakręceniu do tego co trzyma te pompki, ten oto przewód hamulcowy http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/22080

przestał pasować na swoje miejsce, ponieważ te otwory w pompkach, co się go przykręca nie są u góry.

Więc przeciąłem go tam w połowie tej grubszej części i użyłem do złączenia go wężyka paliwowego (czarnego).

więc wszystko pozakręcałem i zaczęły się jaja przy odpowietrzaniu.

Podczas pompowanie do zbiorniczka wali powietrze które wypycha płyn, oraz pedał nie twardnieje.

 

napiszcie co może być nie tak , jak coś to podam więcej szczegółów

Opublikowano

na złączach z tym wężykiem to daj dwie opaski albo dokręć lub w najgorszym przypadku zaklej i nalej płynu do pełna i odpowietrzaj aż cały płyn z powietrzem wyleci

Gość Profil usunięty
Opublikowano

 

 

Więc przeciąłem go tam w połowie tej grubszej części i użyłem do złączenia go wężyka paliwowego (czarnego).

więc wszystko pozakręcałem i zaczęły się jaja przy odpowietrzaniu.

Podczas pompowanie do zbiorniczka wali powietrze które wypycha płyn, oraz pedał nie twardnieje.

 

napiszcie co może być nie tak , jak coś to podam więcej szczegółów

 

A dobrze odpowietrzasz z wężykiem zanurzonym w płynie?

Opublikowano

Bo możliweże masz nie te pompki co trzeba. W zetorach ( nie wiem cze wszystkich) zasilanie w płyn jest od przody pompki a przewód ciśnieniowy z góry lub boku. Znajomy znowy w 380 ma zasilanie z boku a ciśnieniowy od przodu pompki. Dla pewności sprawdził bynm na twoim miejscu budowe wewntrzną.

 

Pompka ursusa z przewodem ciśnieniowym z przodu;

 

http://zapodaj.net/fa07ad23ad56.jpg.html

 

Pompka zetora z przewodem ciśnieniowym z góry

 

http://zapodaj.net/9ce0feee6eeb.jpg.html

 

 

Opublikowano

Racja, pompki były nie tego typu. One są od nowszych ZTS i ursusa serii x34 i 1x34. Kupiłem więc 2 krótkie od 60 i działa. Hamulce odpowietrzone, lecz została kwestia regulacji. Jako iż przedtem był prawy hamulec to jest, ale lewy jest rozregulowany.

Jaki iż ten ciągnik mam od nie dawna, to jeśli miałby ktoś instrukcje napraw do niego bardzo prosił bym o skan jak wyregulować hamulce.

Opublikowano

witam jestem od niedawna uzytkownikiem c385 imam problem z cha mulcami jak go kupiłem to były postał troche i niema jak pompuje to nic w zbiorniczku się nie dzieje prosze o pomoc

Opublikowano

Witam koledzy mam problem z chamulcami w 912 jak wracałem za pola lewe koło zaczeło samoczynnie chamować aż zmuliło ciągnik i zaczeło się tam kopcić i zaczął mi tam gdzieś kapać płyn co może być przyczyną

Opublikowano (edytowane)

Stało się to   po hamowaniu, czy jechałeś sobie, i  tak po prostu zaczął ci brać hamulec?   Jak po hamowaniu, to tłoczek z cylinderka wyskoczył,  uniemożliwiając cofnięcie za słabo naciągniętych rozpieraków.   Jeśli tak po prostu, to może  tłoczek się zatarł ( stąd ew. przeciek )   uniemożliwiając całkowite cofnięcie rozpieraków -  i hamulcom "dogrzało".   Ale to wszystko, to  trochę wróżenie z fusów, na podstawie danych: samoczynne hamowanie i  przeciek   ^^  

Edytowane przez Stefano1
Opublikowano

Witam

Mam problem z hamulcami, a mianowicie nie moge delikatnie zahamowac tylko od razu kolo staje w miejscu, dodam fakt taki ze juz wymienilem pompki, wyrównywacz, tloczki, sprezynki i dalej jest tak samo ze kolo staje w miejscu. Mial ktos taki problem i wie jak to naprawic?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez eryk94
      Witam agrofotowiczów mama problem z szóstką brak hamulców . Wymienione pompki hamulcowe na Fragokov , nowy wyrównywacz przewody i cylinderki i mam brak hamulców . Jakby pompki nie chciały podawać płynu na rurki . Bo po odkręceniu przy cylinderkach nawet nie ma ani kropli płynu . Pedały hamulca miękkie przy pompowaniu . Co może być powodem tego ? Nowe części wadliwe raczej chyba nie ? 
    • Przez sqadak
      Witam, chce trochę zwiększyć wydajność pracy pneumatyki w c385 i zaczynam od zaworu i odolejacza (stary zawór potrafi się zacząć i wypuścić powietrze na postoju). Mam w związku z tym pytanko chce założyć zawór taki żeby po nabiciu ciśnienia do układu otwierał się tak (oczywiście zamykając resztę instalacji) że sprężarka będzie sobie luźno biła w atmosferę a nie cały czas dobijała do tych 8 bar (bo tyle chce zrobić, czyli układ 2 obw), wiem że zawór Zetorowski tak ma, ale czy ten z osiemdziesiątki po modernizacji (powiedzmy z metalowym kapturkiem)też tak ma, albo ten: WABCO: 9753034730 czy też działa na tej samej zasadzie? Jak to ogarnę to będę szukał z Zetora cylindra sprężarki 65mm z głowicą z zaworami "blaszkowymi" (podobno po przeróbce korbowodu ma to pasować, pozostanie zrobić mniejsze koło pasowe sprezarki i wyciągnę z tego ile się da. Proszę aby ci co mają założone te zawory i siebie dali znać czy działają one tak jak to opisałem.
    • Przez Pawel197890
      Panowie co może być przyczyną pulsacyjnego hamowania w Ursus c 385.po wciśnięciu pedału koło blokuje i puszcza tak jak ABS w samochodzie 
    • Przez Majstero17
      Panowie, chciałem sprawdzić czy w ogóle mam hamulce w przyczepie d36, podpiąłem je włączyłem sprężarkę od czekałem 3min i chciałem zahamować a tam żadnej reakcji cóż to może być? 
      Czy tu powinien być jakiś drążek i przez to nie ma reakcji? 


    • Przez ENDRIUROL
      Witam
      Problem niby blachy i prosty a jednak.
      Godzinę odpowietrzalem układ bo prawe koło nie hamowało. Myślę że mało płynu bo spojrzałem to nie było widać w zbiorniku. Lewe koło brzytwa trochę nacisne pedał lewy i bierze. Prawy 2 razy papnac  trzeba i wtedy na końcówce bierze koło zatrzymuje dość mocno. Zasilanie dochodzi. Olej tryska bez powietrza z obu odpowietrznikow. Co może być przyczyną? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v