Skocz do zawartości
Jarko89

Ładowacz pod adaptację alo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Jarko89    0

Witajcie. 

Z góry przepraszam jeśli powielam pytanie, ale jestem laikiem w temacie i chce się upewnić czego szukać. Mianowicie, niedawno zakupiłem ciągnik już z adaptacją oraz dżojstikiem firmy Alo. Chcę ten fakt wykorzystać i dokupić sam ładowacz a nie demontować adaptacji i przyczepiać kolejnej, bo to jak wiadomo masa roboty żeby wszystko idealnie pasowało. Moje pytanie jest takie, czy do tych mocowań będzie pasował tylko Quicke? Jaki jeszcze mógłby się nadać i jest wart zachodu? Chodzi mi oczywiście o używany w mocno niewygórowanej cenie. :)

post-147002-0-04957200-1426437422_thumb.jpgpost-147002-0-84519200-1426437417_thumb.jpgpost-147002-0-59363000-1426437431_thumb.jpgpost-147002-0-29590200-1426437426_thumb.jpgpost-147002-0-75476500-1426437428_thumb.jpg

corrado    243

Bez przeróbek tylko Quicke każdy inny trzeba będzie przerabiać aby dopasować co najmniej do mocować, a w szerszym spektrum nawet co do szerokości.

„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Wiadomość z agroFakt.pl

Jarko89    0

A Agram? Trima? Wyczytałem, że to niby też podlega pod Alo. Ale już sam nie wiem, nie ma konkretnych informacji. Nie chce się naciąć przy kupnie bo do sprzedawcy ciągnikiem nie pojadę, a handlarz powie Ci to co chcesz usłyszeć. Np takie?

http://olx.pl/oferta/ladowacz-tur-quicke-q-650-john-deere-6420-CID757-ID7NuYP.html#3ce552f314

http://olx.pl/oferta/ladowacz-czolowy-trzysekcyjny-samopoziomujacy-CID757-ID7uP0n.html#9d2f34a090

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Freek