Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Opisz dokładniej. Odgłosy słychać podczas jazdy, postoju? Załączony WOM? Dotykałeś pompy olejowej? Sprawdź od dołu czy dobrze dokręcony jest wałek pomiędzy skrzynią i silnikiem.

Edytowane przez erciak
Opublikowano

odgłosy słychać jest podczas zapalenia ciągnika,jak chodzi na wolnych obrotach,jak dodam gazu to na wyższych już tego nie słychać,pompy nie dotykalem a gdzie ona się znajduje? wałek co łączy silnik ze skrzynia ma luz na krzyzakach i sam wałek też ma trochę luzu, czy to może być tego wina? jak zapłaciłem ciągnik położyłam się pod niego to słyszałem szum przy tej części na łączeniu czyżby łożysko na tym walku, a chuczenie z tylu słychać z kabiny ciągnika przy otwartej szybie

Opublikowano

Zacznij od regeneracji wału i to jak najszybciej. Demontaż nie jest skomplikowany. od strony silnika jest na 4 śrubach, a od strony skrzyni  może wyjść razem z flanszą do której jest przykręcony. Najwygodniejsze dojście będziesz miał jak odchylisz kabinę, choć od dołu i po zdjęciu podłogi też można go odkręcić.

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt

Opublikowano

wału masz na myśli ten walcz Krzyżakami co łączy silnik ze skrzynia? pytam dla uprawnienia,to koło gumowe to tzn tłumik drgań? czy flansza? co to jest ta flansza? a ten wałek co wchodzi w skrzynie da się go wyjąć czy da się wymienić łożysko na nim bez internowania w skrzynie? dzięki za dotychczasowe informacje bardzo pomocne bo tak to nawet nie miałem pojęcia na ilu srubach się trzyma
flansza tzn z tym wałkiem jak rozumiem bo do niego jest przymocowany

Opublikowano

Witam

Jak tam, co tam było powodem chuczenia, bo mam ten sam problem w swoim 6300 takie same objawy tzn. głuche dudnienie na postoju przy tylnym lewym kole, jak się doda gazu to jakby się uspokajało. Podczas jazdy na wyższych biegach (5,6) i półbiegach (3,4) jak się uchyli tylną szybę to słychać grzechot a na niższych biegach normalnie. Jeśli ktoś coś na ten temat wie proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano

Czeka Cię remont skrzyni, ile masz przelatane na tej skrzyni? chuczenie słychać jest na poszczególnych biegach bądz połówkach które są już bardziej złużyte, a raczej chodzi o półbiegi, są już tarczki wytarte i słychać te niepokojące dzwięki, bynajmniej ja tak wywnioskowałem, na razie nic z tym nie robiłem staram się oszczędzać półbiegi które już są bardziej zurzyte, a może już rozwiązałeś swój problem i przyczyna był inna więc warto się podzielić?

Opublikowano

Witam
Narazie nic z tym nie robilem, czekam do wiosny az się ociepli, czytalem troche na ten temat i to raczej tarczki od półbiegów. Jak tylko będzie troche cieplej zabiore sie za to i wszystko się wyjaśni.
A które tarczki wymieniles ''case135hl'', te od półbiegów, sprzegla, rewersu czy hamulca?

Opublikowano

mówiąc szczerze to wyciągałem pq i rozbierałem ja po kolei i nie było już nic dobrego w środku więc wymieniałem wszystko bo było już dużo rozsypanych tarczek, wiec wszystkie wymieniłem, plus pierścienie uszczelniające, pompę od pq. Trochę mnie to kosztowało, ale się opłacało bo dobrze jeździł. A pompę miałem do wymiany bo mi tarczki hamulcowe się skończyły i poszły opiłki na pompy :(:(:( masakra w skrzyni była. Po prostu jak rozbierasz to widzisz co jest do wymiany a co nie. 

Opublikowano

i mnie równiez to czeka, bo jeszcze nic z t nie robiłem ale przyjdzie czas że bedzie trzeba, a jakie macie cisnienie na skrzyni? szarpie na rewersie i na połbiegach czy tego jeszcze nie macie? fajnie by było jakbys napisał jaki koszt i na jaki wydatek sie przygotować

  • Like 1
Opublikowano

W moim na rewersie plynnie przechodzi nic nie szarpie, jedynie podczas przelaczania półbiegów troche szarpie ale tylko podczas redukcji, przy rozpędzaniu półbiego wchodzą gładko. Ciśnienie niestety nie wiem jakie mam na skrzyni.

Opublikowano

jak ruszasz z rewersu bez sprzegla to tez jest wszystko płynnie? u mnie to juz koncówka skrzyni bo rewersem juz nie rusze bo by mnie z kabiny wyrwało he, nic trzeba bedzie szykowac kase i robic, pewnie z 15000 trzeba bedzie włożyć :-/

Opublikowano

ruszanie z rewersu powinno być płynne bez szarpnięcia, remont skrzyni raczej nie calej ale to oznaka że już cos sie dzieje, na pewno wymiana tarczek od rewersu. bardzo duzo powie o skrzyni sprawdzenie cisnienia oleju, u mnie jak byl duzy mroz i gesty olej to od razu cisnienie wirksze i nawet rewers ruszył lepiej bez szarpniecia, do 10km/h mozna jezdzic bez sprzegla na samym rewersie jak jest wszystko ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez gabrysszostak
      Witam, mam pytanie, czy da się odblokować bieg F w John Deere 6100 z 1996 roku albo jak sprawdzić, czy ten bieg się w nim znajduje oraz czy trzeba było by podnosić kabinę do sprawdzenia biegu?
    • Przez marcinus99
      Witam!
      Szukam instrukcji serwisowej TM4487. Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
      Pozdrawiam
      Marcin
    • Przez Antramx
      Witam,
      Otóż niedawno kupiłem JD 6200 z 1997 roku. Traktor posiada skrzynię biegów z dwoma dźwigniami i rewersem (przy kierownicy).
      Jedna dźwignia od A do D, a druga od P/1 do 4.
      Problem polega na tym, że nie miałem nigdy styczności z taką skrzynią, a jedynie manualną i automatyczną, przez co nie jestem pewien czy dobrze nimi operuję.
      Mianowicie, czy jest jakaś różnica gdy ruszam z np. A-4 albo D-1? Jakie biegi służą raczej do prac polowych, a które do transportu? Czy mogę w trakcie jazdy zmieniać swobodnie z np. B na C czy powinienem raczej rozpędzić traktor na czwórce i dopiero przerzucać na inny półbieg?
      Do tego mam małe pytanie - do czego służy dźwignia/przełącznik po prawej stronie na skraju panelu (żółw i królik) czy to dodatkowe ustawienia biegów czy może prędkość wałka? gdyż w moim egzemplarzu ta dźwignia jest ułamana.
       
      Z góry dzięki za odpowiedzi.
    • Przez Artur312
      Witam mam problem z podnośnikiem. Ze cały czas pompa bije ciśnieniem
      jest brak regulacji siły uciagu, podczas prób zmiany pozycji na potencjometrze dochodzi do dziwnego zjawiska cały układ zaczyna dziwnie działać tzn ramiona podnoszą się do końca pompa wyje oraz potencjometr od szybkości reakcji zamienia się w pokrętło od podnoszenia i opuszczania. Problem znika po natrafieniu pokretlem potencjometru od siły uciagu w "punkt" który odblokuje caly panel sterowania , lecz siła uciagu nadal nie dziala.
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam,
      Od dłuższego czasu hydraulika wydaje odgłosy jakby miało zaraz coś sie rozlecieć, ale wszystko działa. w dniu wczorajszym wymieniłem wszystkie filtry na nowe oryginał zalałem nowym olejem john deere i myślałem że będzie jakaś poprawa no i jest gdy nie ruszam ładowaczem bądz kierownica to cicho pracuje a jak czymś ruszę to zaraz słychać dzwięk jak na nagraniu.
      Od początku , zapalam johna i słychać to co na nagraniu gdy kręce kierownicą bądz ruszam ładowaczem po jakimś czasie jest lepiej ale dalej to słychać i nie pracuje cicho .Czasami potrafi odciąć jakiś zawór i przestaje działać wszystko ,zgaszę zapalnę ciągnik i wszytko zaczyna działać. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną?
      Dzięki za odp
      video-1585735926.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v