Skocz do zawartości
_Grzesiek_5

john deere 6400 huczenie od tylu ciagnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
_Grzesiek_5    5

witam, mam problem tzn nie wiem czy to problem bo użytkuje ciągnik od niedawna i słychać chuczenie od tylu ciągnika co to może być czy to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    10

Opisz dokładniej. Odgłosy słychać podczas jazdy, postoju? Załączony WOM? Dotykałeś pompy olejowej? Sprawdź od dołu czy dobrze dokręcony jest wałek pomiędzy skrzynią i silnikiem.

Edytowano przez erciak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    5

odgłosy słychać jest podczas zapalenia ciągnika,jak chodzi na wolnych obrotach,jak dodam gazu to na wyższych już tego nie słychać,pompy nie dotykalem a gdzie ona się znajduje? wałek co łączy silnik ze skrzynia ma luz na krzyzakach i sam wałek też ma trochę luzu, czy to może być tego wina? jak zapłaciłem ciągnik położyłam się pod niego to słyszałem szum przy tej części na łączeniu czyżby łożysko na tym walku, a chuczenie z tylu słychać z kabiny ciągnika przy otwartej szybie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

erciak    10

Zacznij od regeneracji wału i to jak najszybciej. Demontaż nie jest skomplikowany. od strony silnika jest na 4 śrubach, a od strony skrzyni  może wyjść razem z flanszą do której jest przykręcony. Najwygodniejsze dojście będziesz miał jak odchylisz kabinę, choć od dołu i po zdjęciu podłogi też można go odkręcić.

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    5

wału masz na myśli ten walcz Krzyżakami co łączy silnik ze skrzynia? pytam dla uprawnienia,to koło gumowe to tzn tłumik drgań? czy flansza? co to jest ta flansza? a ten wałek co wchodzi w skrzynie da się go wyjąć czy da się wymienić łożysko na nim bez internowania w skrzynie? dzięki za dotychczasowe informacje bardzo pomocne bo tak to nawet nie miałem pojęcia na ilu srubach się trzyma
flansza tzn z tym wałkiem jak rozumiem bo do niego jest przymocowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Witam

Jak tam, co tam było powodem chuczenia, bo mam ten sam problem w swoim 6300 takie same objawy tzn. głuche dudnienie na postoju przy tylnym lewym kole, jak się doda gazu to jakby się uspokajało. Podczas jazdy na wyższych biegach (5,6) i półbiegach (3,4) jak się uchyli tylną szybę to słychać grzechot a na niższych biegach normalnie. Jeśli ktoś coś na ten temat wie proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    5

Czeka Cię remont skrzyni, ile masz przelatane na tej skrzyni? chuczenie słychać jest na poszczególnych biegach bądz połówkach które są już bardziej złużyte, a raczej chodzi o półbiegi, są już tarczki wytarte i słychać te niepokojące dzwięki, bynajmniej ja tak wywnioskowałem, na razie nic z tym nie robiłem staram się oszczędzać półbiegi które już są bardziej zurzyte, a może już rozwiązałeś swój problem i przyczyna był inna więc warto się podzielić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case135hl    0

miałem kiedyś jd 6600 i tez mi zedzilo waliło z tylu na wolnych obrotach, tarczki do wymiany, ja wymieniłem tarczki i spokój, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Witam
Narazie nic z tym nie robilem, czekam do wiosny az się ociepli, czytalem troche na ten temat i to raczej tarczki od półbiegów. Jak tylko będzie troche cieplej zabiore sie za to i wszystko się wyjaśni.
A które tarczki wymieniles ''case135hl'', te od półbiegów, sprzegla, rewersu czy hamulca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case135hl    0

mówiąc szczerze to wyciągałem pq i rozbierałem ja po kolei i nie było już nic dobrego w środku więc wymieniałem wszystko bo było już dużo rozsypanych tarczek, wiec wszystkie wymieniłem, plus pierścienie uszczelniające, pompę od pq. Trochę mnie to kosztowało, ale się opłacało bo dobrze jeździł. A pompę miałem do wymiany bo mi tarczki hamulcowe się skończyły i poszły opiłki na pompy :(:(:( masakra w skrzyni była. Po prostu jak rozbierasz to widzisz co jest do wymiany a co nie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Możesz zdradzić ile cię to kosztowało tak mniej-więcej? Bo pewnie mnie to samo czeka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    5

i mnie równiez to czeka, bo jeszcze nic z t nie robiłem ale przyjdzie czas że bedzie trzeba, a jakie macie cisnienie na skrzyni? szarpie na rewersie i na połbiegach czy tego jeszcze nie macie? fajnie by było jakbys napisał jaki koszt i na jaki wydatek sie przygotować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

W moim na rewersie plynnie przechodzi nic nie szarpie, jedynie podczas przelaczania półbiegów troche szarpie ale tylko podczas redukcji, przy rozpędzaniu półbiego wchodzą gładko. Ciśnienie niestety nie wiem jakie mam na skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    5

jak ruszasz z rewersu bez sprzegla to tez jest wszystko płynnie? u mnie to juz koncówka skrzyni bo rewersem juz nie rusze bo by mnie z kabiny wyrwało he, nic trzeba bedzie szykowac kase i robic, pewnie z 15000 trzeba bedzie włożyć :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    10

Szarpnięcie przy ruszaniu z rewersu bez sprzęgła oznacza zużycie skrzyni? Jeżdżę już tak 1,5 tyś h. Szykować kasę na remont?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    5

ruszanie z rewersu powinno być płynne bez szarpnięcia, remont skrzyni raczej nie calej ale to oznaka że już cos sie dzieje, na pewno wymiana tarczek od rewersu. bardzo duzo powie o skrzyni sprawdzenie cisnienia oleju, u mnie jak byl duzy mroz i gesty olej to od razu cisnienie wirksze i nawet rewers ruszył lepiej bez szarpniecia, do 10km/h mozna jezdzic bez sprzegla na samym rewersie jak jest wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TraktortoZetor
      Mam problem z moim JD 6200. Mianowicie chodzi o to że potrzebuję wyciągnąć wałek łączący silnik ze skrzynią biegów. Odkręciłem wałek od skrzyni biegów i od silnika bodajże na 6 śrubach tłumik drgań. Teraz ten wałek nie chce wyjść. Pytanie jak wyciągnąć ten wałek? Muszę silnik wyciągnąć czy jak? 
    • Przez zuwar
      Mam problem z niedziałającymi  światłami stop w JD 7700. Bezpieczniki wszystkie całe, zasilanie na przełączniku przy pedale - jest. Czy po drodze jest jeszcze jakiś przekaźnik ? Może ktoś ma schemat elektryki do tego modelu.
    • Przez radeklegia
      Witam.potrzebuje opisu bezpieczników bo na tej klapce to nic nie ma.i chciał bym się dopytac co do oświetlenia zegarów i radaru czy tam się wymienia jakieś żarówki. ?
    • Przez roxor
      Witam panowie mam taki problem z john deere 6900 mianowicie problem polega na tym ze ciągnik zapala normalnie chodZi i wszystko wydaje sie byc dobrze a po chwili gasnie. gasniecie wyglada tak jak by ciagnik miał odcinane paliwo i jak zgasnie to nie mozna go uruchomic czasami przez chwile a czasami przez dłuzszy czas tj ok 30 min pozniej ciaggnik zapala normalnie i nie jest ani zapowietrzony ani nic zapala tak jak by go ktos normalnie zgasił i zapalił moze ktos sie z czyms takim spotkał lub wie co to moze byc prosił bym o jak najszybsza podpowiedz dziekuje i pozdrawiam.
    • Przez tomrolnik
      panowie tak jak w temacie prosilbym o opinię tego traktora ponieważ przymierzam się do zakupu tego modelu z góry dzięki za odpowiedź
×