Skocz do zawartości
_Grzesiek_5

john deere 6400 huczenie od tylu ciagnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
_Grzesiek_5    5

witam, mam problem tzn nie wiem czy to problem bo użytkuje ciągnik od niedawna i słychać chuczenie od tylu ciągnika co to może być czy to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    10

Opisz dokładniej. Odgłosy słychać podczas jazdy, postoju? Załączony WOM? Dotykałeś pompy olejowej? Sprawdź od dołu czy dobrze dokręcony jest wałek pomiędzy skrzynią i silnikiem.

Edytowano przez erciak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    5

odgłosy słychać jest podczas zapalenia ciągnika,jak chodzi na wolnych obrotach,jak dodam gazu to na wyższych już tego nie słychać,pompy nie dotykalem a gdzie ona się znajduje? wałek co łączy silnik ze skrzynia ma luz na krzyzakach i sam wałek też ma trochę luzu, czy to może być tego wina? jak zapłaciłem ciągnik położyłam się pod niego to słyszałem szum przy tej części na łączeniu czyżby łożysko na tym walku, a chuczenie z tylu słychać z kabiny ciągnika przy otwartej szybie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

erciak    10

Zacznij od regeneracji wału i to jak najszybciej. Demontaż nie jest skomplikowany. od strony silnika jest na 4 śrubach, a od strony skrzyni  może wyjść razem z flanszą do której jest przykręcony. Najwygodniejsze dojście będziesz miał jak odchylisz kabinę, choć od dołu i po zdjęciu podłogi też można go odkręcić.

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    5

wału masz na myśli ten walcz Krzyżakami co łączy silnik ze skrzynia? pytam dla uprawnienia,to koło gumowe to tzn tłumik drgań? czy flansza? co to jest ta flansza? a ten wałek co wchodzi w skrzynie da się go wyjąć czy da się wymienić łożysko na nim bez internowania w skrzynie? dzięki za dotychczasowe informacje bardzo pomocne bo tak to nawet nie miałem pojęcia na ilu srubach się trzyma
flansza tzn z tym wałkiem jak rozumiem bo do niego jest przymocowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Witam

Jak tam, co tam było powodem chuczenia, bo mam ten sam problem w swoim 6300 takie same objawy tzn. głuche dudnienie na postoju przy tylnym lewym kole, jak się doda gazu to jakby się uspokajało. Podczas jazdy na wyższych biegach (5,6) i półbiegach (3,4) jak się uchyli tylną szybę to słychać grzechot a na niższych biegach normalnie. Jeśli ktoś coś na ten temat wie proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    5

Czeka Cię remont skrzyni, ile masz przelatane na tej skrzyni? chuczenie słychać jest na poszczególnych biegach bądz połówkach które są już bardziej złużyte, a raczej chodzi o półbiegi, są już tarczki wytarte i słychać te niepokojące dzwięki, bynajmniej ja tak wywnioskowałem, na razie nic z tym nie robiłem staram się oszczędzać półbiegi które już są bardziej zurzyte, a może już rozwiązałeś swój problem i przyczyna był inna więc warto się podzielić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case135hl    0

miałem kiedyś jd 6600 i tez mi zedzilo waliło z tylu na wolnych obrotach, tarczki do wymiany, ja wymieniłem tarczki i spokój, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Witam
Narazie nic z tym nie robilem, czekam do wiosny az się ociepli, czytalem troche na ten temat i to raczej tarczki od półbiegów. Jak tylko będzie troche cieplej zabiore sie za to i wszystko się wyjaśni.
A które tarczki wymieniles ''case135hl'', te od półbiegów, sprzegla, rewersu czy hamulca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case135hl    0

mówiąc szczerze to wyciągałem pq i rozbierałem ja po kolei i nie było już nic dobrego w środku więc wymieniałem wszystko bo było już dużo rozsypanych tarczek, wiec wszystkie wymieniłem, plus pierścienie uszczelniające, pompę od pq. Trochę mnie to kosztowało, ale się opłacało bo dobrze jeździł. A pompę miałem do wymiany bo mi tarczki hamulcowe się skończyły i poszły opiłki na pompy :(:(:( masakra w skrzyni była. Po prostu jak rozbierasz to widzisz co jest do wymiany a co nie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Możesz zdradzić ile cię to kosztowało tak mniej-więcej? Bo pewnie mnie to samo czeka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    5

i mnie równiez to czeka, bo jeszcze nic z t nie robiłem ale przyjdzie czas że bedzie trzeba, a jakie macie cisnienie na skrzyni? szarpie na rewersie i na połbiegach czy tego jeszcze nie macie? fajnie by było jakbys napisał jaki koszt i na jaki wydatek sie przygotować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

W moim na rewersie plynnie przechodzi nic nie szarpie, jedynie podczas przelaczania półbiegów troche szarpie ale tylko podczas redukcji, przy rozpędzaniu półbiego wchodzą gładko. Ciśnienie niestety nie wiem jakie mam na skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    5

jak ruszasz z rewersu bez sprzegla to tez jest wszystko płynnie? u mnie to juz koncówka skrzyni bo rewersem juz nie rusze bo by mnie z kabiny wyrwało he, nic trzeba bedzie szykowac kase i robic, pewnie z 15000 trzeba bedzie włożyć :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    10

Szarpnięcie przy ruszaniu z rewersu bez sprzęgła oznacza zużycie skrzyni? Jeżdżę już tak 1,5 tyś h. Szykować kasę na remont?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    5

ruszanie z rewersu powinno być płynne bez szarpnięcia, remont skrzyni raczej nie calej ale to oznaka że już cos sie dzieje, na pewno wymiana tarczek od rewersu. bardzo duzo powie o skrzyni sprawdzenie cisnienia oleju, u mnie jak byl duzy mroz i gesty olej to od razu cisnienie wirksze i nawet rewers ruszył lepiej bez szarpniecia, do 10km/h mozna jezdzic bez sprzegla na samym rewersie jak jest wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MateuszNiezgoda
      Witam. Niedawno kupiłem John Deere 6800 od znajomych. Z przodu ma opony 16.9 r24 a z tylu 18.4 r38.  Moze być tak dobrane czy muszę zmienić?
      Pozdrawiam
    • Przez Macase
      Witam. Gdzie znajduje się pompa hydrauliczna w ciągniku john deere 3030. Chodzi o tą pompę mniejszą wspomagającą tą na zewnątrz. Trzeba rozpoławiać ciągnik?? z góry dziękuję
    • Przez maciej_zubek
      witam co moglo sie stac z  walkiem  wom  malo mocy ma 
       
    • Przez Karol123456
      Cześć,
      Zakupiłem ładowacz czołowy john deere 640a do mojego ciągnika 6200 i mam pytanie odnośnie poprawnego podłączenia hydrauliki. W ładowaczu zastosowany jest rozdzielacz z linią ls, tylko w ciągniku nie mam zamontowanego "bloku zaworowego PowerBeyond" czy jakoś tak. Dodatkowo w rozdzielaczu jedna z sekcji ciężko działa (ciężko przesuwa się suwak w rozdzielaczu) i nie wiem czy nie będzie taniej/lepiej kupić nowy rozdzielacz z joystickiem za ok 1000 zł i podłączyć go normalnie bez sterowania? Czy lepiej jednak kupić https://www.olx.pl/oferta/blok-zaworowy-dystans-john-deere-al161388-do-ladowacza-czolowego-CID757-IDrGBE5.html i poprawić/zregeneorwać rozdzielacz? A może ktoś ma do sprzedania ten PoweBeyond?
       
       
    • Przez roolniksam
      Witam
       
      jestem posiadaczem ok niedawna john deere 3050 z 1990 r.
      problem jest z hamulcami cały czas delikatnie hamują odczuwalne jest to po wciśnięciu sprzegła ,ciągnik zwalnia i czuć że coś go delikatnie cos trzyma .
      czy jest jakaś regulacja tych hamulców lub w jaki sposób się je odpowietrza 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.