Skocz do zawartości
_Grzesiek_5

john deere 6400 huczenie od tylu ciagnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
_Grzesiek_5    6

witam, mam problem tzn nie wiem czy to problem bo użytkuje ciągnik od niedawna i słychać chuczenie od tylu ciągnika co to może być czy to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    10
(edytowany)

Opisz dokładniej. Odgłosy słychać podczas jazdy, postoju? Załączony WOM? Dotykałeś pompy olejowej? Sprawdź od dołu czy dobrze dokręcony jest wałek pomiędzy skrzynią i silnikiem.

Edytowano przez erciak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

odgłosy słychać jest podczas zapalenia ciągnika,jak chodzi na wolnych obrotach,jak dodam gazu to na wyższych już tego nie słychać,pompy nie dotykalem a gdzie ona się znajduje? wałek co łączy silnik ze skrzynia ma luz na krzyzakach i sam wałek też ma trochę luzu, czy to może być tego wina? jak zapłaciłem ciągnik położyłam się pod niego to słyszałem szum przy tej części na łączeniu czyżby łożysko na tym walku, a chuczenie z tylu słychać z kabiny ciągnika przy otwartej szybie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

erciak    10

Zacznij od regeneracji wału i to jak najszybciej. Demontaż nie jest skomplikowany. od strony silnika jest na 4 śrubach, a od strony skrzyni  może wyjść razem z flanszą do której jest przykręcony. Najwygodniejsze dojście będziesz miał jak odchylisz kabinę, choć od dołu i po zdjęciu podłogi też można go odkręcić.

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

wału masz na myśli ten walcz Krzyżakami co łączy silnik ze skrzynia? pytam dla uprawnienia,to koło gumowe to tzn tłumik drgań? czy flansza? co to jest ta flansza? a ten wałek co wchodzi w skrzynie da się go wyjąć czy da się wymienić łożysko na nim bez internowania w skrzynie? dzięki za dotychczasowe informacje bardzo pomocne bo tak to nawet nie miałem pojęcia na ilu srubach się trzyma
flansza tzn z tym wałkiem jak rozumiem bo do niego jest przymocowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Witam

Jak tam, co tam było powodem chuczenia, bo mam ten sam problem w swoim 6300 takie same objawy tzn. głuche dudnienie na postoju przy tylnym lewym kole, jak się doda gazu to jakby się uspokajało. Podczas jazdy na wyższych biegach (5,6) i półbiegach (3,4) jak się uchyli tylną szybę to słychać grzechot a na niższych biegach normalnie. Jeśli ktoś coś na ten temat wie proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

Czeka Cię remont skrzyni, ile masz przelatane na tej skrzyni? chuczenie słychać jest na poszczególnych biegach bądz połówkach które są już bardziej złużyte, a raczej chodzi o półbiegi, są już tarczki wytarte i słychać te niepokojące dzwięki, bynajmniej ja tak wywnioskowałem, na razie nic z tym nie robiłem staram się oszczędzać półbiegi które już są bardziej zurzyte, a może już rozwiązałeś swój problem i przyczyna był inna więc warto się podzielić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case135hl    0

miałem kiedyś jd 6600 i tez mi zedzilo waliło z tylu na wolnych obrotach, tarczki do wymiany, ja wymieniłem tarczki i spokój, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Witam
Narazie nic z tym nie robilem, czekam do wiosny az się ociepli, czytalem troche na ten temat i to raczej tarczki od półbiegów. Jak tylko będzie troche cieplej zabiore sie za to i wszystko się wyjaśni.
A które tarczki wymieniles ''case135hl'', te od półbiegów, sprzegla, rewersu czy hamulca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case135hl    0

mówiąc szczerze to wyciągałem pq i rozbierałem ja po kolei i nie było już nic dobrego w środku więc wymieniałem wszystko bo było już dużo rozsypanych tarczek, wiec wszystkie wymieniłem, plus pierścienie uszczelniające, pompę od pq. Trochę mnie to kosztowało, ale się opłacało bo dobrze jeździł. A pompę miałem do wymiany bo mi tarczki hamulcowe się skończyły i poszły opiłki na pompy :(:(:( masakra w skrzyni była. Po prostu jak rozbierasz to widzisz co jest do wymiany a co nie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

Możesz zdradzić ile cię to kosztowało tak mniej-więcej? Bo pewnie mnie to samo czeka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

i mnie równiez to czeka, bo jeszcze nic z t nie robiłem ale przyjdzie czas że bedzie trzeba, a jakie macie cisnienie na skrzyni? szarpie na rewersie i na połbiegach czy tego jeszcze nie macie? fajnie by było jakbys napisał jaki koszt i na jaki wydatek sie przygotować

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M-a-x    0

W moim na rewersie plynnie przechodzi nic nie szarpie, jedynie podczas przelaczania półbiegów troche szarpie ale tylko podczas redukcji, przy rozpędzaniu półbiego wchodzą gładko. Ciśnienie niestety nie wiem jakie mam na skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

jak ruszasz z rewersu bez sprzegla to tez jest wszystko płynnie? u mnie to juz koncówka skrzyni bo rewersem juz nie rusze bo by mnie z kabiny wyrwało he, nic trzeba bedzie szykowac kase i robic, pewnie z 15000 trzeba bedzie włożyć :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    10

Szarpnięcie przy ruszaniu z rewersu bez sprzęgła oznacza zużycie skrzyni? Jeżdżę już tak 1,5 tyś h. Szykować kasę na remont?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

ruszanie z rewersu powinno być płynne bez szarpnięcia, remont skrzyni raczej nie calej ale to oznaka że już cos sie dzieje, na pewno wymiana tarczek od rewersu. bardzo duzo powie o skrzyni sprawdzenie cisnienia oleju, u mnie jak byl duzy mroz i gesty olej to od razu cisnienie wirksze i nawet rewers ruszył lepiej bez szarpniecia, do 10km/h mozna jezdzic bez sprzegla na samym rewersie jak jest wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Macase
      Witam. Gdzie znajduje się pompa hydrauliczna w ciągniku john deere 3030. Chodzi o tą pompę mniejszą wspomagającą tą na zewnątrz. Trzeba rozpoławiać ciągnik?? z góry dziękuję
    • Przez minas
      Co myślicie o tych starszych modelach (lata produkcji 92-97), warto to jeszcze kupić? Wiadomo, że przebiegi mają już ok. 8 tyś mtg albo i więcej. Jak wygląda awaryjność, komfort, spalanie itd. Z góry dziękuje za wszystkie opinie.
    • Przez szmyra
      Witam, posiadam ciagnik JD 6600 i od pewnego czasu coraz rzadziej załącza mi wom, dokładnie wygląda to tak, że załączam go i czasem od razu się włączy, jednak gdy go wyłączę i chce zaraz załączyć to zaczyna migać kontrolka i trzeba parę razy zał i wył aż w końcu zaskoczy, nie raz nawet po wyłączeniu womu kontrolka przez chwile mruga. Zacząłem od zamiany cewek z blokady mechanizmu ale to nic nie dało, podejrzewam że mógłby to być przekaźnik ale w skrzynce z bezpiecznikami nie ma przekaźnika od womu ani przedniego napędu czy blokady dyferencjału (te trzy podzespoły są na jednym bezpieczniku) i chciałem zapytać czy ktos się orientuje jak to jest tu rozwiązane, czy przekaźnik jest gdzies schowany, czy to przez komputer idzie, rozebrałem też sam załącznik, który jest na górze ale jest w świetnym stanie i nie wiem gdzie teraz ręce wsadzić, czego szukać. Proszę o pomoc, z góry dziękuję
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam, Czy jest może ktoś kto posiada katalog części do John Deere 6400 i chciałby się nim podzielić? Bym był bardzo wdzięczny 🙂
    • Przez Karol123456
      W ciągniku na wysokich obrotach pali się kontrolka numer 11 oznaczająca zapchany filtr hydrauliczny (lub za zimny olej, ale to wykluczam). Jestem jakieś 50h po wymianie filtrów i oleju. Olej oryginał, filtry wix, dodatkowo czyszczenie filtra ssawnego. Czym to może być spowodowane?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.