Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Koledzy co myślicie o tym jelonku?

http://olx.pl/oferta/john-deere-6320-premium-miekki-przod-nowe-opony-przod-stan-bdb-spr-CID757-ID8qzSz.html#cb78878e90

Jakieś sugestie na co zwrócić uwagę i czy według was warto się do niego przymierzyć?

Czy serwis jest w stanie sprawdzić autentyczność przebiegu?

Miałby pracować z talerzówką 3 m,pługiem 4 obrotową i agregatem uprawowo-siewnym.

 

Opis:

Brutto 119500 zł

Sprzedam bardzo dobrze utrzymanego i bardzo bogato wyposażonego John Deere 6320 z 2003 r

-Moc 105 KM

wyposażenie:
-silnik 4cyl.+TURBO+Intercooler
-miękki przód TLS
-szerokie ogumienie (oryginalne od NOWOŚCI !!)
-obciążniki o wadze 600KG
-wzmocniony maksymalnie podnośnik udzwig 4800kg
-EHR zewnętrzne sterowanie podnośnikiem
-Klimatyzacja
-lodóweczka na napoje.
-regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach
-RADIO
-Fotel Grammer
-podświetlane stopnie kabinowe(oryginał)
-skrzynia POWER QUAD 24/24 40KM/h
-podnośnik posiada regulację prędkości,wysokości,ITP
-rewers eletrohydrauliczny przy kierownicy+4 półbiegi przełączane pod obciążeniem.
-12 świateł roboczych(oryginał)
-instrukcja obsługi
-komplet zaczepów

Filtry i oleje wymienione w Lutym 2014 jest na nich zrobione 180 mtg

Ciągnik świeżo sprowadzony od 1 wł. Ww 100% sprawny -zgadzam się na wizytę autoryzowanego serwisu w celu sprawdzenia ciągnika.

Na ciągnik wystawiam pełną fakturę VAT. Cena podana jest z Vatem.
Możliwość transportu.

post-18268-0-40789600-1426018079_thumb.jpg

post-18268-0-97144800-1426018115_thumb.jpg

post-18268-0-92926500-1426018128_thumb.jpg

post-18268-0-93399700-1426018145_thumb.jpg

post-18268-0-84114900-1426018155_thumb.jpg

post-18268-0-00221700-1426018168_thumb.jpg

post-18268-0-25793700-1426018185_thumb.jpg

post-18268-0-41983300-1426018196_thumb.jpg

Edytowane przez KRISS75
Gość Profil usunięty
Opublikowano

nie za maly do 4 obrotowej i 3m talerzowki?

Opublikowano

Coś kolego przesadziłeś. Ten Jelonek jest zdecydowanie za mały na 4obrotową, jak talerzówką głębiej to 3metry słaba prędkość będzie. Na agregat to znowu za lekki. Wizualnie dobrze wygląda, a ile przerobione to serwis ci nie sprawdzi. Sam kupiłem używanego z Anglii pare lat temu ale miał ponad pół roku i 600mth. Jak chcesz to dam ci namiary do gościa co sprowadza fajne ciągniczki. Jeśli już 4cyl. to zdecydowanie 6430. Co prawda sporo palą ale już moc jest i z 4ką pójdzie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

szwagier to 6920 ciaga czworke i nierzadko steka na glinie i pod gorke....

Opublikowano

6330 daje radę z 4 obrotową więc ten też powinien dać radę.Jeśli się nie mylę to moc ta sama.Kolega 6310 ciąga też 4 więc czy przesadziłem?Jeśli się podepną pod kompa to nie sprawdzą historii ciągnika?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

ciagac moze i ciaga tylko ze ten ciagnik dostaje niezle i to NIEZLE po d*pie, o spalaniu nie wspomne....

Opublikowano

Dobra może koledzy lubią katować ciągniki.... iść to i 80km pójdzie....... ale idzie a idzie to różnica..... Jak się tak zapierasz to powiem ci  że serwis warto wziąć o sprawdzą ci ogólny stan, jakieś tam kody które zostały wykasowane a i tak są w pamięci. Mogą sprawdzić parametry wtrysku paliwa i gdzie ciągnik pracował w gospodarstwie, ale przebiegu nie sprawdzą jeżeli nie było napraw na gwarancji. Powiem ci że jak ja szukałem to znalazłem na początku 7530 który niby był kupiony w Polsce ale handlarz odkupił go i sprzedawał. Niby miał mało mth ale już po wyglądzie wątpiłem.... serwis mi go sprawdził i się okazało że przez 3 lata rył na Ukrainie ot taka ciekawostka. Więc bez serwisu nie kupować radze bo można umoczyć kupe kasy.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

ja bym na twoim miejscu celowal gdzies w okolice 6430 lub 6530 ewentualnie jesli masz troche wiecej kasy i chcesz lekki zapas mocy to 6630....

Gość Profil usunięty
Opublikowano

tak ale to sie wiaze z wiekszym spalaniem itp. a wiecej niz te 120KM nie wyzylujesz..... rozejrzyj sie za czyms ok 120km i najlepiej w 6cyl. bedzie mial lzej, i zawsze zapas mocy sie przyda a zmeczona 4 zawsze wiecej wypije niz wypoczeta 6 ;) takie moje spostrzezenia :) a potem jak zmienisz maszyny na wieksze to nie bedziesz musial ciagnika zmieniac

Opublikowano

Apropo tuningu. Ja mam też podkręconego 7730 o 15km to jak coś dam znać co za firma mi robiła bo gdzieś z Pomorza ale dokładnie nie pamiętam. Musze fakture poszukać. Firma w której mi kręcili jest 100% pewna, ponieważ sam serwis mi polecił. Wygląda to tak że zbierają kilka zamówień i jadą w Polske w konkretny rejon z hamownią. Nie wstawiają jakiś hipów, wynalazków tylko samo oprogramowanie zmieniają bez ingerencji mechanicznej. 


tak ale to sie wiaze z wiekszym spalaniem itp. a wiecej niz te 120KM nie wyzylujesz..... rozejrzyj sie za czyms ok 120km i najlepiej w 6cyl. bedzie mial lzej, i zawsze zapas mocy sie przyda a zmeczona 4 zawsze wiecej wypije niz wypoczeta 6 ;) takie moje spostrzezenia :) a potem jak zmienisz maszyny na wieksze to nie bedziesz musial ciagnika zmieniac

 

Kolego tuning to odwrotnie bo spalanie będzie mniejsze. Jeżeli optymalizują program to lżej idzie ciągnik i mniej pali. Jak dołożyłem 15km to przestał mi się ciągnik gotować w agregacie i zmniejszyło się spalanie o pare literków.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

nie mowie ze nie, tylko swoja opinie wyrazilem... kolego ;)

Opublikowano (edytowane)

4  obrotowa 4 nie równa. Lekką 4 obrotową 4x40 na lżejszych ziemiach będzie ciągną i to spokojnie. On ma 108 KM i to wd DIN do tego 600 kg na przodzie. Przebieg pewnie cofnięty a na zdjęciu pokazującym amortyzację osi widać jakie z przodu miał slicki. Tylne opony też już nie za wesołe. Jak to ciągnik od handlarza jak jest w dobrym stanie i masz nie za ciężkie ziemie to będziesz i z talerzówką 3m jeździł i z lekką 4 obrotową. Agregat uprawowo siewny na pewno nie talerzowy i jakis lżejszy siewnik do tego też powinno być ok.

PS opony wcale nie sa szerokie i ciekawe co facet do niego ma za książkę i co tam popisano.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

@hubertuss przebieg podobno autentyczny dlatego pytałem czy serwis może to potwierdzić.Co masz na myśli pisząc "a na zdjęciu pokazującym amortyzację osi widać jakie z przodu miał slicki"?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

spojrz na opone na 4 zdj ;)

Opublikowano

Z tym malowaniem to niekoniecznie. John Deere zawsze ma inny kolor kabiny i reszty. Tłumik fakt urwany gdzieś z końca, obciążniki z przodu krzywo skręcone i jak nic nie oryginalne bo powinny być na dwóch śrubach mocowane a jest jedna. Tył to 100% paprany w farbie bo na łączniku górnym i zaczepie farba świeża. Trochę przed chłodnicami z przodu jakiś bałagan jest. Patrzcie że osłona z przodu przy silniku nie jest równo przykręcona więc na bank grzebane....

Opublikowano

I zwróć uwagę że ten ciągnik nie ma pneumatyki....

 

A i jeszcze- temat powinien polecieć do kosza za link tymczasowy, edytuj pierwszy post, wstaw zdjęcia jako załączniki do tematu (bo ogłoszenie skończy się za parę dni i link nie będzie działał), myślę że 24h wystarczą Ci na poprawienie tematu.

Opublikowano

Po fotelu dałbym mu 8-9tys, po tłumiku 10-13tys. ( raczej nie jest urwany bo to chyba niemożliwe )Cena brutto powinna byc raczej około 100. Ten akurat tura nie widzial w życiu wg mnie. Ale za to po malowaniu sugeruje ze to zardzewiały Anglik albo Francuz bo brak pneumatyki. :) Przebieg podobno da sie sprawdzić w sterowniku ale tez są firmy co cofają...Ja bym Ci radził szukać dalej... Opony takie szerokie jak sie chwali sprzedawca to mam przy ursusie ;) ciekawe jak mechanicznie z nim... Czy rewers płynnie działa bo Połbiegi mogą juz szarpać...

Opublikowano

Zajrzyj na stronę Fricke Mrągowo. Mają tam 6320 z TURem ale cena spora bo 190brutto z 2007 ale jak ich znam to za 170 sprzedadzą. 5800mth po dużym przeglądzie. Pewnie mają w rozliczeniu od pierwszego właściciela. Znam ich dobrze mam jednego Jelonka od nich i trochę sprzętu. Tylko targować się trzeba bo zawsze drogo sprzedają używki ale mają 100% pewne a nie jakiś złom malowany :)

Opublikowano

Kolego za 170 to juz można sobie kupić serie 30 + chip. albo cos innego ładnego... Ja bym nie dał w życiu tyle za 6X20. 10-15 tys więcej za lepszy stan to tak... A z turem zazwyczaj nie maja tls wiec komfort słaby...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bork
      Witam . Panowie wymieniał ktoś może we własnym zakresie cewkę pompy wtryskowej  paliwa czy trzeba pompę oddać do specjalistycznego warsztatu (pompa stanadyne RE 518167)
    • Przez Adam6920
      Witam,
      mam problem z ciągnikiem 6920S (skrzynia autopower) 2004r. Po zatrzymaniu ciągnika i przełączeniu rewersu na P, zaczyna piszczeć alarm i wyświetla się błąd: UIC 305015.11 (Blokada postojowa nie włącza się). Podczas wolnego toczenia się ciągnika, po wrzuceniu P, ciągnik tak jakby reagował na zatrzymanie i czuć takie zatrzymanie. Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez PITER13
      Mam problem z John Deerem 6920 - ciągnik jednego dnia bez problemu pracował w gruberze, drugiego dnia podczas pracy wkręcał się tylko do 1900 obr/min a trzeciego dnia już nie chciał wogole odpalić. Akumulator i rozrusznik kręciły bez problemu, sprawdzony sterownik silnika jest ok. Pytanie czy ktoś zetknął się kiedyś z takim problemem? Gdzie szukać problemu - może pompa paliwa, wtryski albo jakiś czujnik obrotów?
    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez mlyn
      Witam, mam problem z john deere 6820 powerquad 42/h, a mianowicie rozłącza jazdę w trakcie poruszania się. 
      Po przełączeniu rewersu na Neutral i znów w tryb jazdy, jazda powraca, nie ma reguły czy zimny czy ciepły dzieje się to samo. Czym może być to spowodowane? Miał ktoś podobnie? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v