Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Mam problem przerobiłem instalacje w t25 na instalacje taką sama jak jest w ursusach c360 i nie pali mi władziu na rozrusznik.

Wszystkie światłą,kontrolki wszystko wsio działa (ładowanie jest) a nie działa mi odpalanie nie ma żadnego odzewu jak przyciskam.

Próbowałem na krótko (odpiąłem kable od włącznika) nie ma żadnego odzewu.

Więc to nie włącznik.Dodam że podpiąłem alternator tak jak jest schemacie instalacji c360 (że jeden kabel od alternatora idzie do rozrusznika a nie jak w orginalnej instalacji włądzia do akumulatora szedł ten kabel bodajże) nie wiem czy może mieć to jakiś wpływ na to?Władziu pali jak mu zewre styki śrubokrętem.

Jakieś pomysły?

Opublikowano

Na orginalny z t25 nie taki jak w c360 ;] Moze miec to jakis zwiazek z tym ze tam są odwrotnie te biegunowosci niż wc360? Chyba dobrze to napisalem.

Opublikowano

Sluchaj bardziej bym stawial na to ze gdzies prad nie dochodzi do stacyjki moze albo stacyjka padla rozrusznik ma dostac plus i minus dodatkolo impuls na cewke

zobacz czy dochodzi prad do stacyjki i czy z niej wychodzi na swiece i rozrusznik najlepiej kontrolka

Jeszcze pytanie jak go odpalales to zwierales grube przewody na rozruszniku czy poprostu z grubego na impulsowy

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jaki impulsowy? Co Ty w ogóle wypisujesz?

Opublikowano

Na krótko jak pale to te dwie śruby grube a własnie kolega mówił mi że powinienem jedna grubą i tą mniejsza a nie te dwie.

Więc może cewka co sądzicie?

Wiem że nie profesionalnie to napisałem ale wiecie o co chodzi :)

 

Opublikowano (edytowane)

Jezunia na roruszniku masz przewod na wsowke lub mala srubke o niego mi chodzilo
Jesli podasz prad na ta wsowke i nie ruszy to bedzie prawie pewne ze cewka albo zobacz czy dochodzi prad wlasnie na ten cieki przewod

Edytowane przez grzesmaly
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jaki pobudzający? Po prostu jest to zacisk 50. I wszyscy wiedzą o co chodzi. I jak już to w w instalacji ciągnika na wspomniany zacisk 50 możesz podać napięcie, a nie prąd.

Opublikowano

Oj czepiasz sie szczegulow ale podpowiedziec koledze jak sprawdzic i ewentualnie naprawic usterke to nie bardzo a co jesli kolega nje ma instrukcji obslugi lub opis sacisku jest zabrudzony lub zniszczony to jest stary ciagnik i nie koniecznie musi byc wszystko podlaczone wedle katalogu pozdrawiam serdecznie

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ten zacisk w rozruszniku jest tak samo oznaczany od ponad 50 lat, czyli od czasu wprowadzenia przez pewien niemiecki instytut normalizacyjny pewnej normy opisującej wszystkie instalacje elektryczne. Mimo, że ta norma występuje w ustawodawstwie niemieckim jest używana na całym świecie. I każdy kto zajmuje się instalacjami elektrycznymi powinien je znać. Co do pomocy to nie mam zamiaru na odległość opisywać wszystkich metod naprawy komuś, kto nie ma pojęcia co robi. Jeżeliby umieścił tu schemat jak to wszystko podłączył to byłaby inna rozmowa, ponieważ schemat jest podstawową metodą opisu instalacji elektrycznej niezbędną do naprawy. A tym bardziej do naprawy na odległość.

Opublikowano (edytowane)

Hahaha uzyl bym wulgarnych slow ale cenzura tego nie pusci
pozatym chyba nic nie stoji na przeszkodzie zebys wsiadl na rower i koledze wytlumaczyl w cztery oczy a rowerem zeby kolega nie zaplacil za naprawe i twoj dojaz zeby bylo go stac to by zaprowadzil ciagnik do serwisu i zarzadal nawet wymiany swiecy na 3cylindrze a jesli chlopak sie nad toba znca to nie znaczy zemusisz sie wymadrzac na forum
jesli ty potrzebujesz schematu do t25 to lepiej zmien zawod u mnie w okolicy szukaja operatora ladowacza czolowego maja duzo pracy przy oborniku instrukcja obsludlgi jest bardzo prosta ziemia powietrze ziemia (ladowacz czolowy potocznie nazywany widly)

A ty kolego jesli nie bedziesz dawal rady naprawic to napisz mi wiadomosc ze swoim nr tel

Edytowane przez grzesmaly
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ty naprawdę taki jesteś, czy tylko udajesz? Schemat do T25 mam, i nie tylko do niego. Tylko moja szklana kula jakoś nie może pokazać jak mam wszystko podłączone, tym bardziej, że napisał, że korzystał ze schematu 360. Więc jak przyśle mi schemat jak ma rzeczywiście połączone (i nie chodzi mi tu o schemat od 360, bo ten znam na pamięć, tylko o to jak mam faktycznie wszystko podłączone) to chętnie pomogę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v