ahmeds1

Nie pali na rozrusznik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ahmeds1    0

Witam

Mam problem przerobiłem instalacje w t25 na instalacje taką sama jak jest w ursusach c360 i nie pali mi władziu na rozrusznik.

Wszystkie światłą,kontrolki wszystko wsio działa (ładowanie jest) a nie działa mi odpalanie nie ma żadnego odzewu jak przyciskam.

Próbowałem na krótko (odpiąłem kable od włącznika) nie ma żadnego odzewu.

Więc to nie włącznik.Dodam że podpiąłem alternator tak jak jest schemacie instalacji c360 (że jeden kabel od alternatora idzie do rozrusznika a nie jak w orginalnej instalacji włądzia do akumulatora szedł ten kabel bodajże) nie wiem czy może mieć to jakiś wpływ na to?Władziu pali jak mu zewre styki śrubokrętem.

Jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0

Na orginalny z t25 nie taki jak w c360 ;] Moze miec to jakis zwiazek z tym ze tam są odwrotnie te biegunowosci niż wc360? Chyba dobrze to napisalem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    701

Sluchaj bardziej bym stawial na to ze gdzies prad nie dochodzi do stacyjki moze albo stacyjka padla rozrusznik ma dostac plus i minus dodatkolo impuls na cewke

zobacz czy dochodzi prad do stacyjki i czy z niej wychodzi na swiece i rozrusznik najlepiej kontrolka

Jeszcze pytanie jak go odpalales to zwierales grube przewody na rozruszniku czy poprostu z grubego na impulsowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jaki impulsowy? Co Ty w ogóle wypisujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0

Na krótko jak pale to te dwie śruby grube a własnie kolega mówił mi że powinienem jedna grubą i tą mniejsza a nie te dwie.

Więc może cewka co sądzicie?

Wiem że nie profesionalnie to napisałem ale wiecie o co chodzi :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    701

Jezunia na roruszniku masz przewod na wsowke lub mala srubke o niego mi chodzilo
Jesli podasz prad na ta wsowke i nie ruszy to bedzie prawie pewne ze cewka albo zobacz czy dochodzi prad wlasnie na ten cieki przewod

Edytowano przez grzesmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Kolega wie o co Ci chodziło, chodzi o to w jaki sposób go nazywasz itp  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    701

Wiem lepiej by bylo napisac pobudzajacy ale jakos tez sam sie zastanowilem ze dziwnie go nazwalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jaki pobudzający? Po prostu jest to zacisk 50. I wszyscy wiedzą o co chodzi. I jak już to w w instalacji ciągnika na wspomniany zacisk 50 możesz podać napięcie, a nie prąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    701

Oj czepiasz sie szczegulow ale podpowiedziec koledze jak sprawdzic i ewentualnie naprawic usterke to nie bardzo a co jesli kolega nje ma instrukcji obslugi lub opis sacisku jest zabrudzony lub zniszczony to jest stary ciagnik i nie koniecznie musi byc wszystko podlaczone wedle katalogu pozdrawiam serdecznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ten zacisk w rozruszniku jest tak samo oznaczany od ponad 50 lat, czyli od czasu wprowadzenia przez pewien niemiecki instytut normalizacyjny pewnej normy opisującej wszystkie instalacje elektryczne. Mimo, że ta norma występuje w ustawodawstwie niemieckim jest używana na całym świecie. I każdy kto zajmuje się instalacjami elektrycznymi powinien je znać. Co do pomocy to nie mam zamiaru na odległość opisywać wszystkich metod naprawy komuś, kto nie ma pojęcia co robi. Jeżeliby umieścił tu schemat jak to wszystko podłączył to byłaby inna rozmowa, ponieważ schemat jest podstawową metodą opisu instalacji elektrycznej niezbędną do naprawy. A tym bardziej do naprawy na odległość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    701

Hahaha uzyl bym wulgarnych slow ale cenzura tego nie pusci
pozatym chyba nic nie stoji na przeszkodzie zebys wsiadl na rower i koledze wytlumaczyl w cztery oczy a rowerem zeby kolega nie zaplacil za naprawe i twoj dojaz zeby bylo go stac to by zaprowadzil ciagnik do serwisu i zarzadal nawet wymiany swiecy na 3cylindrze a jesli chlopak sie nad toba znca to nie znaczy zemusisz sie wymadrzac na forum
jesli ty potrzebujesz schematu do t25 to lepiej zmien zawod u mnie w okolicy szukaja operatora ladowacza czolowego maja duzo pracy przy oborniku instrukcja obsludlgi jest bardzo prosta ziemia powietrze ziemia (ladowacz czolowy potocznie nazywany widly)

A ty kolego jesli nie bedziesz dawal rady naprawic to napisz mi wiadomosc ze swoim nr tel

Edytowano przez grzesmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ty naprawdę taki jesteś, czy tylko udajesz? Schemat do T25 mam, i nie tylko do niego. Tylko moja szklana kula jakoś nie może pokazać jak mam wszystko podłączone, tym bardziej, że napisał, że korzystał ze schematu 360. Więc jak przyśle mi schemat jak ma rzeczywiście połączone (i nie chodzi mi tu o schemat od 360, bo ten znam na pamięć, tylko o to jak mam faktycznie wszystko podłączone) to chętnie pomogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj