Skocz do zawartości
ahmeds1

Nie pali na rozrusznik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ahmeds1    0

Witam

Mam problem przerobiłem instalacje w t25 na instalacje taką sama jak jest w ursusach c360 i nie pali mi władziu na rozrusznik.

Wszystkie światłą,kontrolki wszystko wsio działa (ładowanie jest) a nie działa mi odpalanie nie ma żadnego odzewu jak przyciskam.

Próbowałem na krótko (odpiąłem kable od włącznika) nie ma żadnego odzewu.

Więc to nie włącznik.Dodam że podpiąłem alternator tak jak jest schemacie instalacji c360 (że jeden kabel od alternatora idzie do rozrusznika a nie jak w orginalnej instalacji włądzia do akumulatora szedł ten kabel bodajże) nie wiem czy może mieć to jakiś wpływ na to?Władziu pali jak mu zewre styki śrubokrętem.

Jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0

Na orginalny z t25 nie taki jak w c360 ;] Moze miec to jakis zwiazek z tym ze tam są odwrotnie te biegunowosci niż wc360? Chyba dobrze to napisalem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzesmaly    691

Sluchaj bardziej bym stawial na to ze gdzies prad nie dochodzi do stacyjki moze albo stacyjka padla rozrusznik ma dostac plus i minus dodatkolo impuls na cewke

zobacz czy dochodzi prad do stacyjki i czy z niej wychodzi na swiece i rozrusznik najlepiej kontrolka

Jeszcze pytanie jak go odpalales to zwierales grube przewody na rozruszniku czy poprostu z grubego na impulsowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jaki impulsowy? Co Ty w ogóle wypisujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0

Na krótko jak pale to te dwie śruby grube a własnie kolega mówił mi że powinienem jedna grubą i tą mniejsza a nie te dwie.

Więc może cewka co sądzicie?

Wiem że nie profesionalnie to napisałem ale wiecie o co chodzi :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    691

Jezunia na roruszniku masz przewod na wsowke lub mala srubke o niego mi chodzilo
Jesli podasz prad na ta wsowke i nie ruszy to bedzie prawie pewne ze cewka albo zobacz czy dochodzi prad wlasnie na ten cieki przewod

Edytowano przez grzesmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    691

Wiem lepiej by bylo napisac pobudzajacy ale jakos tez sam sie zastanowilem ze dziwnie go nazwalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jaki pobudzający? Po prostu jest to zacisk 50. I wszyscy wiedzą o co chodzi. I jak już to w w instalacji ciągnika na wspomniany zacisk 50 możesz podać napięcie, a nie prąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    691

Oj czepiasz sie szczegulow ale podpowiedziec koledze jak sprawdzic i ewentualnie naprawic usterke to nie bardzo a co jesli kolega nje ma instrukcji obslugi lub opis sacisku jest zabrudzony lub zniszczony to jest stary ciagnik i nie koniecznie musi byc wszystko podlaczone wedle katalogu pozdrawiam serdecznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ten zacisk w rozruszniku jest tak samo oznaczany od ponad 50 lat, czyli od czasu wprowadzenia przez pewien niemiecki instytut normalizacyjny pewnej normy opisującej wszystkie instalacje elektryczne. Mimo, że ta norma występuje w ustawodawstwie niemieckim jest używana na całym świecie. I każdy kto zajmuje się instalacjami elektrycznymi powinien je znać. Co do pomocy to nie mam zamiaru na odległość opisywać wszystkich metod naprawy komuś, kto nie ma pojęcia co robi. Jeżeliby umieścił tu schemat jak to wszystko podłączył to byłaby inna rozmowa, ponieważ schemat jest podstawową metodą opisu instalacji elektrycznej niezbędną do naprawy. A tym bardziej do naprawy na odległość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    691

Hahaha uzyl bym wulgarnych slow ale cenzura tego nie pusci
pozatym chyba nic nie stoji na przeszkodzie zebys wsiadl na rower i koledze wytlumaczyl w cztery oczy a rowerem zeby kolega nie zaplacil za naprawe i twoj dojaz zeby bylo go stac to by zaprowadzil ciagnik do serwisu i zarzadal nawet wymiany swiecy na 3cylindrze a jesli chlopak sie nad toba znca to nie znaczy zemusisz sie wymadrzac na forum
jesli ty potrzebujesz schematu do t25 to lepiej zmien zawod u mnie w okolicy szukaja operatora ladowacza czolowego maja duzo pracy przy oborniku instrukcja obsludlgi jest bardzo prosta ziemia powietrze ziemia (ladowacz czolowy potocznie nazywany widly)

A ty kolego jesli nie bedziesz dawal rady naprawic to napisz mi wiadomosc ze swoim nr tel

Edytowano przez grzesmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ty naprawdę taki jesteś, czy tylko udajesz? Schemat do T25 mam, i nie tylko do niego. Tylko moja szklana kula jakoś nie może pokazać jak mam wszystko podłączone, tym bardziej, że napisał, że korzystał ze schematu 360. Więc jak przyśle mi schemat jak ma rzeczywiście połączone (i nie chodzi mi tu o schemat od 360, bo ten znam na pamięć, tylko o to jak mam faktycznie wszystko podłączone) to chętnie pomogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez quxfrix
      Panowie mam problem z biegami - przód/tył. Mianowicie bardzo "ciężko" wchodzą biegi przód/tył - druga wajcha (mam ciągnik w wersji z dwoma wajchami). Jak zgaszę ciągnik to biegi wchodzą bez problemu. Co może być przyczyną? Da to się jakoś sprawnie naprawić?
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez kubaguzik
      Poszukuje schemat biegów do t-25 z dwoma dzwigniami.
    • Przez morales
      witam,
      całkowicie już zgłupiałem przy tej maszynie, zacznę od początku. pewnego pięknego dnia podłączałem do t25 nową przyczepę, w której zrobiłem całą elektrykę (nowe światła, wiązki przewodów) i pozostało ją tylko połączyć z ciągnikiem. wszystko było w porządku do momentu, w którym podłączyłem wtyczkę idącą z przyczepy do traktora. prawdopodobnie źle podłączyłem przewód idący od świateł stop z przyczepki do gniazda w traktorze (podłączyłem go do środkowego bolca w gnieździe). utraciłem w tym momencie światła stop w traktorze jak i w przyczepie. po odłączeniu wtyczki z przyczepy do traktora jest to samo, brak świateł stop w ciągniku oraz zauważyłem również, że po wyłączeniu w kabinie świateł mijania przy włączonym traktorze, one cały czas świecą, nie reagują na wyłączenie przycisku w kabinie.
      co się mogło stać? odłączyłem przełącznik świateł stopu (ten który jest pod traktorem, załącza się go naciśnięciem pedału hamulca) i połączyłem na krótko, światła stopu zaświeciły. postanowiłem wymienić przełącznik na nowy, pomyślałem, że może się uszkodził. zamontowałem nowy przełącznik, światła stop zaczęły działać, wszystko było ok do momentu włączenia świateł mijania przy wyłączonym silniku. stało się to samo, brak świateł stopu ... nie mam już żadnego pomysłu co robić dalej. co się mogło stać? bezpieczniki całe, nie przepalone.
      bardzo proszę o pomoc, bo skończyły mi się pomysły. o co tu chodzi?
      pozdrawiam
    • Przez Franek3333
      Witam planuję przenieść rozdzielacz hydrauliczny na lewy tylni  błotnik by można było pracować z owijarką  bez wchodzenia do ciągnika   . Czy  ktoś z kolegów dokonywał takich zmian   ? Czy ten oryginalny rozdzielacz  spełni swoją rolę czy trzeba go wymienić .? na jakiś inny   pozdrawiam proszę o jakie foto ewentualnie długości i przepływowość  przewodów zastosowanych  do tego udoskonalenia  .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.