Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Kupiłem Fendta 514 z kołami przód 540/65 r 28 i tył 650/65 r 38 

 

Tylne nadają nie do wymiany chce kupić albo 580 albo 600 bo będą tańsze i w skibę mi ładniej wejdą tylko nie wiem jakie kupić żeby się z przodem zgadzały czy jak będę brał węższe

to muszą być na 70 a nie 65 . Proszę o pomoc!

 

Opublikowano (edytowane)

Odpowiednikiem 650/65 r38 będą takie o średnicy 183,5 cm

 czyli pasują:

520/85 r38(to samo co 20.8 r38) - zapewne te będą najtańsze

580/80 r38

620/70 R38
710/60 R38

Edytowane przez Gość
Opublikowano

^^ ta strona nie jest reprezentatywna bo pokazuje opony tylko takie jak trelleborg ma w ofercie i np. tak jak tutaj opon 710/60 r38 nie pokazuje bo ich nie ma ale np. michelin takie opony ma

Opublikowano

Myśmy mieli 600/65R38 i przód 540/65R28 i takie widziałem - taki przód i tyl 650/65 albo 600/65 bo oglądałem inne ciągniki to takie opony miały tylko pamiętaj o tym żeby kupic taki model i markę opony jak masz z przodu bo różnice są ogromne co do wysokości - te same rozmiary a wysokością i szerokością sie różnią , mialem tak w 512C to przód Michelin i duże balony tym taurus i juz balon na oponie mniejszy niż powinien byc i opona na feldze chrupała jak włączyłeś napęd . Teraz mam w 714 Vario nowe Firestone wszystkie 4 opony i jest cicho wszystko - 650/65R38 tym i 540/65R28 przód.

Opublikowano

To jeszcze raz odnowie temat jakie powinny być opony w 512

Bo mam z tyłu 600/65/R38 a przód 480/65/R28. Tył ma ok 90% a przód był łysy. I w zeszłym roku kupiłem nowe na przód w takim rozmiarze jak miałem, ale niestety coś jakby przedni napęd przestał mi działać i zaczęło przy włączonym napędzie śmierdzieć jakby paloną tarczą sprzęgłową. Domyślam się że to chyba tarczki od przedniego napędu siadły. Czy jest możliwe że mam źle opony dobrane czy to może być przypadek, że jak kupiłem nowe opony to powstały większe siły i szybciej tarcze siadły??

Opublikowano

Rozmiary są dobrze dobrane i jak przód jest nowy a tył 90% to nie powinno być problemu chyba że producent popłynął z deklarowanym rozmiarem.... Może sprzęgło dlatego siadło, bo opony na przodzie nowe i mają lepsze zaparcie no i sprzęgło dostało większego obciążenia a było już leciwe i poszło.

Opublikowano

Opony z przodu mam firestona a z tyłu taurusa. Ogólnie jak włączę napęd to troszkę ciągnie ale jak już dostanie dobrego zaparcia to zaczyna śmierdzieć i przód nie chce ciągnąć. To jeszcze mam takie pytanie czy trzeba byłoby zmienić wszystkie tarczki na nowe czy można dać jakiś dystans żeby bardziej je ściskało by nie miały poślizgu.

Opublikowano

Jak dasz dystans to potem sie może nie wyłaczać do końca, albo tarcze sie kończą lub nie ciagną wszystkie bo maja wyłamane niektóre wypusty albo docisk jest już słaby(może być popękany).

Opublikowano (edytowane)

witam 

 

mam fenda 312 lsa był oryginalnie  na oponach przód 600-65-38 tył 480-65-28 . Teraz tył 580-70-38  bierznik okolo 80% a przód 16.9/14-28 20% do wymiany .Czy to sie zgrywa teraz. Jesli nie to jakie opony na przód?.

Edytowane przez robek83

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykK2000
      Następująco, podczas jazdy do przodu zapina dopiero po przełączeniu na 3 lub 4 półbieg, natomiast po wrzuceniu rewersu do tyłu ciągnie już na wszystkich, podczas przełączania półbiegów podczas rewersu do przodu słychać że ciągnik przełącza wszystkie połbiegi ale nie jest w stanie na nich ruszyć z wyjątkiem tego 3 i 4 na których jedzie bez problemu. Żółw zając nic nie zmienia cewki działają prawidłowo.
      Nie wyrzuca żadnych innych komunikatów, z wyjątkiem gdy własnie coś "padło", próbując go wygrzebać na łące do tyłu wrzucił błąd od półbiegów 1,2,3,4 i był zapięty jedynie 3 półbieg wtedy jedynie pojawił się ten komunikat do zjechania.
      Może miał ktoś taki przypadek bądź wie gdzie szukać, przejrzałem juz inne posty ale nie widziałem tam przypadku takiego żeby do tyłu jechał na tych półbiegach a do przodu już nie.
    • Przez Krzychu9557
      Witam pacjent 514c nie mogę odpowietrzyć układu paliwa. Dodam że w podstawie filtra musiałem przegwintowac odpowietrznik na 8 bo już gwintu nie było.nigdzie się nie poci proszę o pomoc
    • Przez Zordon14
      Witam, ile oleju wchodzi do silnika w fendt 515c? nigdzie nie moge znalezc a przymierzam sie do zmiany.
    • Przez konradrolnik6784
      witam czy miał ktoś problem może z nie wyświetlaniem obrotów wałka wom na pulpicie w fendzie 512???
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie wszystkich .Koledzy ma taki problem z fendt 515 jak wjade do  rowu przodem albo najade na bruzde w polu wyskakuje symbol podnosnika.wtedy przestaje działać podnosnik.Musze skasowac błąd zapalic ciagnik od nowa i wszystko wraca do normy. zastanawiam sie gdzie jest problem może ktos tak miał .z góry dziekuje za cenne rady i podpowiedzi pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v