Skocz do zawartości
agrorobert

Fendt 514C dobór ogumienia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
agrorobert    52

Witam!

 

Kupiłem Fendta 514 z kołami przód 540/65 r 28 i tył 650/65 r 38 

 

Tylne nadają nie do wymiany chce kupić albo 580 albo 600 bo będą tańsze i w skibę mi ładniej wejdą tylko nie wiem jakie kupić żeby się z przodem zgadzały czy jak będę brał węższe

to muszą być na 70 a nie 65 . Proszę o pomoc!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    274

Odpowiednikiem 650/65 r38 będą takie o średnicy 183,5 cm

 czyli pasują:

520/85 r38(to samo co 20.8 r38) - zapewne te będą najtańsze

580/80 r38

620/70 R38
710/60 R38

Edytowano przez PATr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PATr    274

^^ ta strona nie jest reprezentatywna bo pokazuje opony tylko takie jak trelleborg ma w ofercie i np. tak jak tutaj opon 710/60 r38 nie pokazuje bo ich nie ma ale np. michelin takie opony ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    33

Myśmy mieli 600/65R38 i przód 540/65R28 i takie widziałem - taki przód i tyl 650/65 albo 600/65 bo oglądałem inne ciągniki to takie opony miały tylko pamiętaj o tym żeby kupic taki model i markę opony jak masz z przodu bo różnice są ogromne co do wysokości - te same rozmiary a wysokością i szerokością sie różnią , mialem tak w 512C to przód Michelin i duże balony tym taurus i juz balon na oponie mniejszy niż powinien byc i opona na feldze chrupała jak włączyłeś napęd . Teraz mam w 714 Vario nowe Firestone wszystkie 4 opony i jest cicho wszystko - 650/65R38 tym i 540/65R28 przód.


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbomatiq    4

Witam.Posiadam Fendta Farmer 312.Mam na nim opony przód Trelleborg 540/65 R28 tył Michelin 650/65 R38.Jak myślicie napęd zgrywa się ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarekb20    1

To jeszcze raz odnowie temat jakie powinny być opony w 512

Bo mam z tyłu 600/65/R38 a przód 480/65/R28. Tył ma ok 90% a przód był łysy. I w zeszłym roku kupiłem nowe na przód w takim rozmiarze jak miałem, ale niestety coś jakby przedni napęd przestał mi działać i zaczęło przy włączonym napędzie śmierdzieć jakby paloną tarczą sprzęgłową. Domyślam się że to chyba tarczki od przedniego napędu siadły. Czy jest możliwe że mam źle opony dobrane czy to może być przypadek, że jak kupiłem nowe opony to powstały większe siły i szybciej tarcze siadły??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Rozmiary są dobrze dobrane i jak przód jest nowy a tył 90% to nie powinno być problemu chyba że producent popłynął z deklarowanym rozmiarem.... Może sprzęgło dlatego siadło, bo opony na przodzie nowe i mają lepsze zaparcie no i sprzęgło dostało większego obciążenia a było już leciwe i poszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarekb20    1

Opony z przodu mam firestona a z tyłu taurusa. Ogólnie jak włączę napęd to troszkę ciągnie ale jak już dostanie dobrego zaparcia to zaczyna śmierdzieć i przód nie chce ciągnąć. To jeszcze mam takie pytanie czy trzeba byłoby zmienić wszystkie tarczki na nowe czy można dać jakiś dystans żeby bardziej je ściskało by nie miały poślizgu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Jak dasz dystans to potem sie może nie wyłaczać do końca, albo tarcze sie kończą lub nie ciagną wszystkie bo maja wyłamane niektóre wypusty albo docisk jest już słaby(może być popękany).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarekb20    1

Dzięki kolego za poradę. A jeszcze jedno jakbym chciał wymienić te tarcze to trzeba jakiś olej spuszczać, czy po prostu tylko odkręcić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

W seri 300 mam to opanowane, tylko odkręcam od tyłu przystawki dekiel i można wymieniać ale w 300 jest suche sprzęgło a w 500 mokre..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarekb20    1

Witam wczoraj pytałem mechanika to mówił mi że w 512 jest suche. Mówił że trzeba najpierw dwie szpilki naciągnąć a potem obudowę rozebrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krowiarz87
      Mamy Fendta 509 favorita z 1996 . Zastaniawiamy sie nad wymianią na 511 . Ta 509 ma orginalny tur fendta  .Posiadamy tez fendta 309 turbomatika farmera czy ten tur by pasował ? Czy ta wymiana sie oplaca ? Jesli ten tur nie bedzie pasowc ile za niego zawolać i czy  podnosi wartosc tej 509
    • Przez emilioo
      Witam, od jakiegoś czasu mam kłopot z odpaleniem sprzętu.  Podczas przekręcania kluczyka w stacyjce zdarza się:
      nie ma reakcji, ledwo kręci rozrusznik jak gdyby był rozładowany akumulator, kilka razy leniwie krętnie i się poddaje, strzela elektromagnes i nic się nie dzieje, żywo kręci rozrusznik maszyna odpala bez problemu. Akumulator standardowy Jenox 12V 145Ah 900A - zakupiony wiosną tego roku.  Napięcie na akumulatorze wynosi 13V. Zamieniałem aku, nie ma róznicy. Zamontowany mam hebel na masie, ale to nie ma znaczenia bo przed montażem było to samo. Po przekręceniu kluczyka pojawiają się informacje na tablicy, w koolejnym stopniu pojawia się lampka świec żarowych, w kolejnym uruchomienie rozrusznika. Nie ma reguły czy na zimno czy na ciepło. Nie kręci tak samo.

      Bezsensem jest grzanie świec po krótkim postoju więc dynamicznie przekręcam kluczyk do stopnia kiedy następuje uruchomienie rozrusznika.

      Rozrusznik był demontowany i sprawdzany u fachowca. Stwierdził, że jest sprawny. Po przekręceniu kluczyka na tablicy w częsci dotyczącej akumulatora jego stan jest określany jako dwa punkty nad minimalym dolnym zakresem czerwonym. Po uruchomieniu stan na wyświetlaczu podnosi się do trzech punktów przed wartością maksymalną pod pole czerwone.

      Dopiero za którymś razem rozrusznik normalnie kręci. Zauważyłem, że po podłączeniu aku do ładowania na około 5min prądem 10A, rozrusznik kręci bez marudzenia.

      Mam pytanie i prośbę o pomoc do bardziej doświadczonych użytkowników, gdzie szukać problemu, co sprawdzić.
    • Przez emilkochanek
      Witam. Ostatnio podczas pracy na przednim napędzie pojawił się w przedniej osi dziwny zgrzyt. Brzmi bardziej jak obcieranie mniej więcej tak jak gdy ramię obciera się o tylne koło. Dźwięk ten słychać na zakrętach. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Podejrzewam łączniki w przegubach. Podzrzas jazdy bez napędu nic nie słychać. 
    • Przez szymek85
      Witam czy przy demontażu pompy wtryskowej trzeba też ściągnąć pompę hydrauliczną która zamontowana jest z przodu i przez tą dziurę odkręcić koło z pompy wtryskowej??
      Wszystko podkręcałem co jest na wierzchu i pompa wychodzi tylko 5 mm i jest opór. Proszę o radę bo nie chcę na siłę nic robić.  
    • Przez Bocian6230
      Witam , otóż od niedawna jestem dumnym właścicielem takiego ciągnika i mam pytanie do Was odnośnie sterowania hydrauliką , chodzi mi o wyjścia hydrauliczne , tzn wiem jak je obsługiwać tylko jak zablokować aby cały czas szło ciśnienie , jest obok dźwigni od sterowania taka druga dźwignia którą" blokuje "  aby cały czas szło ,ale blokuje się tylko para wyjść o kolorze żółtym , a jak zablokować te niebieskie lub czerwone , tak aby cały czas pompowały olej?  Potrzebna mi jest do przyczepy samozbierającej zablokowanie tylko jednego , czyli żółte by wystarczyło ale chciałbym się dowiedzieć jak zablokować pozostałe  z góry dziękuję za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.