Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ferguson235

Ciągniki 4x4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ferguson235    0

1.czym się te ciągniki sie różnia ?? bo z wyglądu to ciężko rozrurznic :rolleyes:

2. W jakich latach są lub byly produkowane ??

3. Co w tych ciągnikach przytrafiło sie wam najciekawszego. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

914- 4 cylindry 76 km

1014 4 cylindry + turbo ok 100 km

1634 6 cyl turbo 155 km ( naprawdę trochę mniej)

Różnią się jeszcze skrzynią, 16 ma 3 biegową, sprzęgło chyba też jest mocniejsze w 6 .

 

O więcej szczegółów spytaj @Józek i @ ZTS, to eksperci od tych ciągników :rolleyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

przemek99    27

jeszcze jest ursus 1224 silnikVI 117km albo 114km chyba a 1614 od 1634 rozni sie kabinami , 1014 i 914 w wygladu sa takie same tylko 1014 ma turbo , 1224 jest dłuzszy od 1014 i 914. i 1614 maja tylne kola wyzesze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

najwieksza wada jaka jest w tych ciagnikach to... za duza kabina ;) wiem ze wiele uzytkownikow ursusow z tej serii co podales i zetorow np. 7211, 7711 lubi te duze kabiny ale ja nie za bardzo. lepiej zeby byly skrocone tak aby bylo tylko troszke miejsca za siedzeniem bo po pierwsze zle widac pierwszy korpus w plugu i zle widac wsaznik w prasie a po drugie to jak zachacze jakas zachodnia maszyne np. plug Kvernelanda do 1224 to wierzyczka zapiera sie o kabine i moze szybe wytluc. a jezeli chodzi o plusy to dobre jest to ze sa to ciezkie ciagniki. no i mogly by miec troche wygodniejsze te kabiny.

 

P.S sory za literowki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidMalw    1

W naszym Ursusie C-385A to jest tylko słaby podnośnik-jak na razie taki wystarczy bo z żadnym agregatem nie pracuje.Jedynie z pługiem 5*35+dwie małe brony i daję radę bez żadnego problemu...

 

 

Ps:Jak spalił w około 4 ha około 30 litrów ropy to dużo???

Dodam,że mamy spore górki na plaży i ziemię od III-VI klasy.Mamy 30 ha ziemii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz2    9

To mało mi potrafi 40 litrów spalić z 3 skibowym zwykłym ;) na 4 ha tyle że na ciężkiej ziemi-2 kl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

mi na 9 ha orki przez cały dzień pola przez miedze ładne kawałki ale pagórkowate i gliniaste spalił cały bak mowa o c 385 na ostatnim przejeżfdzie poprzeczniaka zdechł z braku paliwa w baku dodam ze zatankowny był po korek i musiał jescze dijechac 8 km do tych pól

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz2    9

nom niby 385 nie jest aż tak duża ale pali jak smok ;) żeby był przód napęd to jeszcze by sie dało jako tako jeździć,ja w tamtym roku orałem jakieś 3 ha w zbiornik paliwa był pełny jak wyjeżdzałem a jak wróciłem była 1/4 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

moj 902 tez duzo nie pali a ma silnik identyczny jak w 385(starego typu) ale nie wiem jak by bylo w ciezkiej orce bo nigdu jeszcze do pluga go nie podczepialem ale z prasa zwijajaca przy bardzo mokrej sianokiszonce tez sobie potrafil lyknac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek99    27

To ja cos też napisze

1224 a 1204 prawie niczym sie nie róznia poza maska i podnosnikiem

Ursus 1224 bardzo wytrzymały , dosc oszczedny , ciezki , ma dobry uciag :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584
To ja cos też napisze

1224 a 1204 prawie niczym sie nie róznia poza maska i podnosnikiem

Ursus 1224 bardzo wytrzymały , dosc oszczedny , ciezki , ma dobry uciag :)

oj nie wisz chyba ile ich odroznia ale te najwazniejsze rzeczy to maska, zwolnice, podnosnik, zaczep transportowy itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

no raczej nie ma roznicy w mocy. no ale ten podnosnik troche ograniczal zaczepianie jakis ciezszych maszyn bo wtedy szybko pomy siadaly. teraz zreszta tez :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek15    0

Chyba normalne ze 1014, 914 sa krotsze bo maja silniki 4 garowe a 1224 i 1614 maja 6 garowe:D

Tych modeli ursusa to jest od zaje...

Tu masz strone z modelami i masz kazdy opisany www.ursus.go.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4
a 1614 od 1634 rozni sie kabinami

 

nie tylko kabinamy bo i też skrzyniami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Może skrzyń innych nie maja ale 1604, 1614 mają skrzynie z 4 biegami, a 1634, 1654 mają 3 biegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

Jaki ma promien skretu 914/1014 i 1224/1614?

 

moze troche nie na temat ale nieznalazlem odpowiedniejszego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Jeszcze w kwestii zwrotności... średnica zawracania:

912/1012 - 7,6 m w prawo / 8,2 m w lewo

1222 - 9,3 m w prawo / 8,8 m w lewo

914/1014 - 12 m w prawo / 10,2 m w lewo

1224/1614 - 12,4 m w prawo / 11,4 m w lewo

Dane podane przez kolege @mirasek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

oto mi chodzilo wielkie dzieki... wydawaloby sie ze 6 ma duzo wiekszy promien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawsko    0

potrzebuje wąskie koła do ursusa 1214 lub pochodnych problem jest tego typu ze jeszcze na tyłnie ma probloemu ale na przedni napęd mam zwolnice jakieś chyba nietypowe bo w wiekszości felg to felga ma gwiazde na mocowanie do zwolnicy a ja mam odwrotnie mamm na zwolnicy gwaizde a na feldze tylko same uchwyty gdzie sie wsadza śruby i nie moge takich dostać nigdzie. jak ktos wie gdzie mozna takie dostac to niech pisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

ja tez mam gwiazde na zwolnicach. poszukaj na allegro moze znajdziesz jakies.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Szejk1995
      Witam wszystkich Mam następujący problem. Poszukuje kolektora wydechowego do ursus 1224 bez TURBO z wyjściem na tłumik z boku. Posiadam kolektor ale ma wyjście z przodu maski. Zakładam nowa maskę i chciałbym założyć kolektor z bocznym wyjściem na tłumik. Jeśli ktoś z was miałby taki kolektor na sprzedaż dobry i tani kolektor lub chciałby się zamienić na zwykły chociażby ze względu na założenie TUR a ( gdyż nie do każdego pasuje kolektor boczny ) proszę o kontakt na priv. lub o jakiś inny kontakt .  Z góry dziękuje  
    • Przez ben73
      Witam czy ktoś posiada ursusa c-385a z agregatem talerzowym 2,7m z hydropakiem lub 3,0m  i jak daje sobie radę. Ja mam 3,4,5 klasę ziemi.
    • Przez arassso
      Co sadzicie o cięzkich ursusach 4 garowychtypu 385 902 912 itd . ja mam 385 i jestem zdowolony przydałby sie naped ale i bez tego bardzo dobrze sie sprawuje co wy o nich sadzicie??
    • Przez lajkzxc
      Witam. Ostatnim czasem zauważyłem że ursus 1634 stracił ,że tak powiem trochę na werwie. Iść idzie ale jednak to to nie co było wcześniej.  Trochę bardziej mułowaty sie zrobił. Podłączyłem  manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i na postoju po dobrej przygazówce wskazówka ledwie się bujnie. Próbowałem puścić go na drogę, trójka i but to tak przy rozpędzaniu do 0,2,   może 0,3 bara wskazówka podskoczyła.    Jako takiego dymienia nie obserwuję, z odpalaniem zero problemu.   Co to może być?   Turbo,  Korektor dawki? Odłączałem korektor dawki, ten wężyk to brak zmian.  NIe chce bez potrzeby zmieniać turbiny jezeli jest ok.   Pozdrawiam i prosze o opinie. Jakie ciśnienia uzyskujecie w swoich szóstkach?
×