Skocz do zawartości
Tobiasz912

Case MX90C

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Tobiasz912    0

Witam.

 

Chcę kupić Case MX90C, znalazłem ciekawą oferte, pojechałem obejrzeć. Ciągnik wyglądał w miarę ok lecz  przy gaszeniu dochodziło  do metalicznego rumotanie ze sprzęgła bądź skrzyni. I teraz pytanie czy te modele tak mają, czy to coś poważnego i jaki ewentualny koszta naprawy ?

 

Pozdrawiam

Edytowano przez Tobiasz912

Praca rolnika godna jest szacunku !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    119

My mamy Case'a Maxxuma 5130 (ta sama skrzynia biegów) i u nas nic takiego nie słychać. Może jakis zewnętrzny element jest luźny i dzwoni. Jaki przebieg ma ten ciągnik i z którego roku?


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grego    218

może być wybity amortyzator między silnikiem, a skrzynią. Koszt około 1500zł o tyle dobrze, że nie trzeba rozjeżdżać, tylko trochę sie pogimnastykować. Ale czy to na pewno to to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

tak, ale na wolnych obrotach też go powinno słychać, albo któreś łożysko jest zajechane

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho_22    0

witam

mx90C ma silnik perkinsa nie ma ramy i aby wymienic drganiówkę nalezy go rozpołowić jak przy naprwaie sprzegła

w moim siedzi tlumik drgan sretnych wykonany z gumy wiec nie ma mowy o metalicznym dzwieku i w 90% tak siedzi taki sam wiec dzwiek nie pochodzi od niego lecz cos innego jest odkrecone/ nadmiernie wypracowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tobiasz912    0

No też właśnie, dlatego trochę strach pchać się w coś takiego... 

 

@krzycho_22 poleciłbyś te serie ciągników ?  Jak Ci w spalaniu wychodzi i awaryjności ?

 

Praca rolnika godna jest szacunku !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho_22    0

kupiona uzywka pracowala juz 2 sezony padl czujnik w siedzeniu i cewka od rewersu

spalanie: jak dajesz 2200 obrotow to duzo ale jek do 1800 jest dosc oszczedny.

4 polbiegi bez sprzegla przyspieszaja prace i jej komfort.

a ma 3600 godzin 2006 rok przebieg rzeczywisty wiec raczej do 10000 nie powinno sie popsuc cos kosztownego

widzialem takie z przebienirm 12000 to juz nie chcial bym go miec 

skrzynie biegow i polbiegow to mocna konstrukcja stosowana w takiej samej formie w maszynach o mocy 135 KM wiec zapas jest spory. pompa z ls i zmiennym wydatkiem, swietny do tura ale najwiecej zalezy od tego jakiego kupisz, jak bedzie zameczony przez francuza/anglika/niemca to bedzie sie psuł

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tobiasz912    0

Chciałem go raczej jako pomocniczy, dużo transportu  i lżejszych prac.


Praca rolnika godna jest szacunku !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez scoutMonster
      Witam co użytkownicy modelu MXM  powiedzą o skrzyniach biegów w tych modelach? Jak z awaryjnościa i na co uważać przy zakupie? 


    • Przez Horsee4
      Tak jak w temacie,proszę o pomoc jaki jest luz zaworów ,silnik 4 cyl turbo MWM
    • Przez Lubago
      Cześć , Nigdzie nie mogę znaleźć opinii na temat CASE MX 285 i 270 .  Ciągniki nie są zbyt drogie jak na taką moc , dlatego zastanawiam się  jak jest z ich jakością, spalaniem,słabymi stronami itd.
      Wiem ,że modele MX 150 i 170 miały bardzo dobrą opinie ale jak z tymi mocniejszymi???
      Mam na oku model MX 285 z 2003 roku, przebieg niby ok.9 tys mtg.
      Będę wdzięczny za każdą informacje
    • Przez Horsee4
      Tak jak w temacie,proszę o pomoc jaki jest luz zaworów ,silnik 4 cyl turbo MWM
×