Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam sprawa z ciągnikiem wygląda nastepująco ciągnik jedzie tylko do tyłu zadne biegi do przodu nie działają, do tyłu wszystko w porządku dodam że nic nie zgrzyta podczas zmiany biegów bieg neutralny tez jest ciągnikiem po prostu mozna tylko ruszyc do tyłu do przodu się nie da jest new holland ts 100 co to może być coś ze skrzynia jakis elektrozawór szukac przyczyny w elektryce? za wiele nie mozna znalescw internecie wiec za wszystkie info z góry serdecznie dziekuje

Opublikowano

ok jedyna obawa jest taka ze bedzie trzeba rozjezdzac ciagnik i zagladac w skrzynie dobrze by było taka sytuacje wykluczyc chociaz z takich objawów jak pisałem ta raczej nic mechanicznego to byc nie powinno, dobrze czyli najpierw ta kalibracja ale jak ona wyglada w ts100? 

Opublikowano

ok jedyna obawa jest taka ze bedzie trzeba rozjezdzac ciagnik i zagladac w skrzynie dobrze by było taka sytuacje wykluczyc chociaz z takich objawów jak pisałem ta raczej nic mechanicznego to byc nie powinno, dobrze czyli najpierw ta kalibracja ale jak ona wyglada w ts100? 

Nie wiem jaką masz skrzynie w TS100 ale u mnie w tsa 135 kalibracja jest raczej podobna do tej z serii t 6000 ale głowy nie dam uciąć.  Poszukaj na Elektroda.pl tam jest sporo ciekawych rzeczy

Opublikowano

Zdemontuj podłogę kabiny.U góry na skrzyni masz blok sterujący rewersem,jest tam potencjometr,który sygnalizuje położenie synchronizatora rewrsu.Jest duże prawdopodobieństwo,że jest uszkodzony.Uszkozony może być też elektrozawór jazy do przodu.Wykluczysz to zamieniając go z elektrozaworem jazdy do tyłu.Dodatkowo możesz odkręcić blaszany dekiel na tym bloku,masz wtedy podgląd na pracę synchronizatora rewersu przy uruchomionym silniku(symchronizator rewesu to ten od przedniej strony skrzyni)Zobacz czy synchronizator przesuwa się tyle samo przy załączeniu jazdy do tyłu i do przodu.Może się zdarzyć,że po załączeni jazdy do przodu przesuwka synchronizatora zostanie przesunięta ale po puszczeniu sprzęgła wyskoczy w położenie neutralne.Jest to spowodowane nadmirnym luzem na synchronizatorze bądż zużyciem samego synchronizatora.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v