News
krzycho880

new holland ts100 problem ze skrzynia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krzycho880    0

Witam sprawa z ciągnikiem wygląda nastepująco ciągnik jedzie tylko do tyłu zadne biegi do przodu nie działają, do tyłu wszystko w porządku dodam że nic nie zgrzyta podczas zmiany biegów bieg neutralny tez jest ciągnikiem po prostu mozna tylko ruszyc do tyłu do przodu się nie da jest new holland ts 100 co to może być coś ze skrzynia jakis elektrozawór szukac przyczyny w elektryce? za wiele nie mozna znalescw internecie wiec za wszystkie info z góry serdecznie dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

pierwsze co zrób kalibrację skrzyni i chyba problem z bani będzie jak błędy nie wyskakują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho880    0

ok jedyna obawa jest taka ze bedzie trzeba rozjezdzac ciagnik i zagladac w skrzynie dobrze by było taka sytuacje wykluczyc chociaz z takich objawów jak pisałem ta raczej nic mechanicznego to byc nie powinno, dobrze czyli najpierw ta kalibracja ale jak ona wyglada w ts100? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamciow    87

skoro chodzi tylko o jazdę w przód, to ja bym obwiniał instalację rewersu, a nie skrzynię


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

ok jedyna obawa jest taka ze bedzie trzeba rozjezdzac ciagnik i zagladac w skrzynie dobrze by było taka sytuacje wykluczyc chociaz z takich objawów jak pisałem ta raczej nic mechanicznego to byc nie powinno, dobrze czyli najpierw ta kalibracja ale jak ona wyglada w ts100? 

Nie wiem jaką masz skrzynie w TS100 ale u mnie w tsa 135 kalibracja jest raczej podobna do tej z serii t 6000 ale głowy nie dam uciąć.  Poszukaj na Elektroda.pl tam jest sporo ciekawych rzeczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nomad79    0

Zdemontuj podłogę kabiny.U góry na skrzyni masz blok sterujący rewersem,jest tam potencjometr,który sygnalizuje położenie synchronizatora rewrsu.Jest duże prawdopodobieństwo,że jest uszkodzony.Uszkozony może być też elektrozawór jazy do przodu.Wykluczysz to zamieniając go z elektrozaworem jazdy do tyłu.Dodatkowo możesz odkręcić blaszany dekiel na tym bloku,masz wtedy podgląd na pracę synchronizatora rewersu przy uruchomionym silniku(symchronizator rewesu to ten od przedniej strony skrzyni)Zobacz czy synchronizator przesuwa się tyle samo przy załączeniu jazdy do tyłu i do przodu.Może się zdarzyć,że po załączeni jazdy do przodu przesuwka synchronizatora zostanie przesunięta ale po puszczeniu sprzęgła wyskoczy w położenie neutralne.Jest to spowodowane nadmirnym luzem na synchronizatorze bądż zużyciem samego synchronizatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rolnik0987654321
      Witam, posiadam new hollanda t6.140 z 2013 i po mrozach pojawił się błąd przy odpalaniu ciągnika pojawia się błąd 19010 i ikonka  prawdopodobnie od adblue  miał ktoś może podobną sytuację ?
    • Przez dario1601
      witam koledzy kupilem new holland t6080 rc . ciagnik szarpie mi na 3 i 5 biegu ma 9500h nie byl jeszcze rozbierany tzn rozpolawiany wszedzie orginalna farba na srobach . jesli macie jakies pomysły to prosze o porade. potrzebuje tez zlacza do hh menu tzn tej wtyczki serwisowej jesli ktos by mi to zalatwil bylo by super 

    • Przez unki
      Koledzy mam Forda 8240 i przestal jezdzic tzn. wczoraj caly dzien jezdzil i nastepnego dnia rano juz nie ruszyl znaczy po wrzuceniu biegu próbuje ale rozlancza jazde wyswiela kody E47, E37, E51, E13 co one znacza?
    • Przez Toudi65
      Witam.Dwa lata temu kupiłem nowego New Hollanda T5 115. Pierwsze problemy zaczęły się po przepracowaniu 50 Mth, gdzie została wymieniona pierwsza turbina.W styczniu ubiegłego roku turbina znów zaczęła wyrzucać olej do intercoolera. Serwis wymienił potem jeszcze dwie turbosprężarki ale problem dalej powraca. Proszę o podanie jakichś wskazówek co mogło by to spowodować. Z góry dziękuję. 
    • Przez rsiejka
      Witam. Mam problem z new hollandem t4050f. Wczoraj podczas prac z masztem od wozka na tylnim tuz cos strzelilo gdzies pod kabina. Maszt + towar to bylo pewnie okolo 1000-1200kg, do tej pory ciagnik chodzil tak i nie bylo problemow. Tak jak mowilem podjechalem pod towar pokretlo podnosnik do gory a on poderwal moze z 10 cm nad ziemie i koniec.Podnosnik bez reakcji, wspomaganie nie dziala i nie jedzie. Obstawialem ze moze sprzeglo poszlo albo pompa hydrauliczna. Sam nie wiem. Moze cos o ciagniku. Nh t4050f moc okolo 95km, skrzynia 4 zakresy, 4 biegi + polowka do gory, pelzaki. Rewers elektrohydrauliczny. Podnosnik tyl nie znam udzwigu ale na ehr. Podnoszenie zawsze w takich pracach bylo przez przekrecanie pokretlem gora dol zeby bylo precyzyjnie i bez szarpniec a w pracach polowych przyciskiem. Na wyswietlaczu na raz pokazuje sie ikona kierownicy oraz tak jakby mala zebatka ze strzalkami od srodka na zewnatrz z kropelka oleju. Ktos cos wie co to moglo sie stac? Sprzeglo czy pompa?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.