Skocz do zawartości
News
krzycho880

new holland ts100 problem ze skrzynia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krzycho880    0

Witam sprawa z ciągnikiem wygląda nastepująco ciągnik jedzie tylko do tyłu zadne biegi do przodu nie działają, do tyłu wszystko w porządku dodam że nic nie zgrzyta podczas zmiany biegów bieg neutralny tez jest ciągnikiem po prostu mozna tylko ruszyc do tyłu do przodu się nie da jest new holland ts 100 co to może być coś ze skrzynia jakis elektrozawór szukac przyczyny w elektryce? za wiele nie mozna znalescw internecie wiec za wszystkie info z góry serdecznie dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

pierwsze co zrób kalibrację skrzyni i chyba problem z bani będzie jak błędy nie wyskakują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho880    0

ok jedyna obawa jest taka ze bedzie trzeba rozjezdzac ciagnik i zagladac w skrzynie dobrze by było taka sytuacje wykluczyc chociaz z takich objawów jak pisałem ta raczej nic mechanicznego to byc nie powinno, dobrze czyli najpierw ta kalibracja ale jak ona wyglada w ts100? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamciow    87

skoro chodzi tylko o jazdę w przód, to ja bym obwiniał instalację rewersu, a nie skrzynię


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

ok jedyna obawa jest taka ze bedzie trzeba rozjezdzac ciagnik i zagladac w skrzynie dobrze by było taka sytuacje wykluczyc chociaz z takich objawów jak pisałem ta raczej nic mechanicznego to byc nie powinno, dobrze czyli najpierw ta kalibracja ale jak ona wyglada w ts100? 

Nie wiem jaką masz skrzynie w TS100 ale u mnie w tsa 135 kalibracja jest raczej podobna do tej z serii t 6000 ale głowy nie dam uciąć.  Poszukaj na Elektroda.pl tam jest sporo ciekawych rzeczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nomad79    0

Zdemontuj podłogę kabiny.U góry na skrzyni masz blok sterujący rewersem,jest tam potencjometr,który sygnalizuje położenie synchronizatora rewrsu.Jest duże prawdopodobieństwo,że jest uszkodzony.Uszkozony może być też elektrozawór jazy do przodu.Wykluczysz to zamieniając go z elektrozaworem jazdy do tyłu.Dodatkowo możesz odkręcić blaszany dekiel na tym bloku,masz wtedy podgląd na pracę synchronizatora rewersu przy uruchomionym silniku(symchronizator rewesu to ten od przedniej strony skrzyni)Zobacz czy synchronizator przesuwa się tyle samo przy załączeniu jazdy do tyłu i do przodu.Może się zdarzyć,że po załączeni jazdy do przodu przesuwka synchronizatora zostanie przesunięta ale po puszczeniu sprzęgła wyskoczy w położenie neutralne.Jest to spowodowane nadmirnym luzem na synchronizatorze bądż zużyciem samego synchronizatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kaamil12
      wymieniał ktos filtry adblue new holland t7 t6? gdzie je szukać 
    • Przez Aightx
      Witam, 
      Chciałbym, aby ktoś z Was podesłał mi zdj z książki jak odbywa się kalibracja układu sterowania w t7.270 auto command. 
    • Przez Krol295
      Witam dzis podczas prac polowych zauważyłem, że w moim nh 8560 ford przedni napęd nie działa. Kontrolka sie normalnie swieci, gdy wcisne od niego przycisk, ale naped nie działa. Nie szarpie ani nic tak jak by bez napedu jechal. Gdy jadę bez napedu i zmienię kierunek jazdy rewersem zaświeca sie kontrolka od napedu na okolo 1 sek. Dodam, ze jeszcze nic nie sprawdzalem bo jak wrocilem to juz bylo ciemno.
    • Przez Toudi65
      Witam.Dwa lata temu kupiłem nowego New Hollanda T5 115. Pierwsze problemy zaczęły się po przepracowaniu 50 Mth, gdzie została wymieniona pierwsza turbina.W styczniu ubiegłego roku turbina znów zaczęła wyrzucać olej do intercoolera. Serwis wymienił potem jeszcze dwie turbosprężarki ale problem dalej powraca. Proszę o podanie jakichś wskazówek co mogło by to spowodować. Z góry dziękuję. 
    • Przez tomekjazdzyk
      Witam, posiadam ciągnik Ford/New Holland 7740. Po odpaleniu maszyny po chwili pojawia się błąd na monitorze elektronicznym oznaczony jako E49. Czy ktoś wie czego dotyczy ten błąd? Może ktoś posiada całą rozpiskę błędów, które mogą pokazać się na monitorze. Ciągnik posiadam od pół roku i cały czas nie mogę dość czego to dotyczy.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.