Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dzimi5    0

mam pytanie odnośnie uszczelki pod głowicę do zetora 8245 lub pochodne jaką grubość uszczelki kupić, czy to robi jakąś większą różnicę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4porucznik01    15

Grubość uszczelki ma podstawowe znaczenie jeżeli chodzi o parametry silnika.Zle ustalona grubość uszczelki może być przyczyną uderzania tłoka w głowicę cylindra wiec lepiej z własnego doświadczenia wybrać grubszą uszczelkę lub mierzyć . Co do grubości uszczelki pod głowicą to ustala się to tak:Należy zmierzyć wielkość wystawania każdego tłoka w górnej pozycji zwrotnej (tzw. martwe położenie) ponad powierzchnię przylegania cylindra do bloku.Pomiar należy prowadzić na osi wału korbowego. tak to się robi a tu masz parametry wystawania tłoków od innego zetora 7211 i 5320 .  Jeżeli zmierzona wartość wynosi 0,1 do 0,5 mm należy zastosować uszczelkę o grubości 1,2mm.

Jeżeli zmierzona wartość wynosi 0,51 do 0,80 mm należy zastosować uszczelkę grubości 1,5 mm.
Na tym samym silniku można na podstawie pomiarów wystawania tłoka ponad blok silnika, zastosować oba rodzaje uszczelek pod głowicę cylindra. musisz poszukać tych danych do zetora 8245  i w tedy wybrać uszczelkę 

Edytowano przez 4porucznik01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dzimi5    0

a czym zmierzyć tę wysokość wystawania czy to jakiś specjalny przyrząd jest?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

"ponad powierzchnię przylegania cylindra do bloku"  -chodzi o powierzchnię bloku czy jak ? bo nie mogę tego rozgryść ?

 
 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Poznaniak
      Proszę o poradę jak krok po kroku zdemontować i zamontować pompę wtryskowa 7245. Co odkrecic, Czy trzeba ustawić w jakiś punkt, czy jest klin 
    • Przez szczepan5
      Witam. Mam problem z ciśnieniem w zetorze forterra 115. Zrobiłem kapitalny remont nowy wal panewki korbowody tuleje tłoki i nie było cisnienia. mial 3 na zimnym silniku. Po czym zmieniłem całą pompe zawor sprezynke smok. I cisnienie nadal slabe maks 3.2.na zimnym silniku. co może byc nie tak. Bo juz sam nie wiem. Prosze o pomoc
    • Przez Matin2o
      Witam mam problem zrobiłem remont generalny silnika w zetor 7211 i ciśnienie jest za niskie.Na wolnych obrotach i nierozgrzanym silniku wynosi 2 atm,a na większych obrotach i nierozgrzanym silniku 3,5 atm.Mam zamiar wymienić bąka na wymienny filtr oleju, czy to coś da?Mam nowy licznik.Co zrobić aby ciśnienie było większe?
       
      P.S 
      Jakie powinno byc ciśnienie?
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez Blady25
      Witam.
      Co to za numery panewek, 51010304 panewka korbowodowa oraz panewka główna 51010167, w katalogach są numery zaczynające się od 55 np. 55010304 oraz 55010167, pytanie czy to to samo.
      Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.