Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dzimi5    0

mam pytanie odnośnie uszczelki pod głowicę do zetora 8245 lub pochodne jaką grubość uszczelki kupić, czy to robi jakąś większą różnicę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4porucznik01    15
(edytowany)

Grubość uszczelki ma podstawowe znaczenie jeżeli chodzi o parametry silnika.Zle ustalona grubość uszczelki może być przyczyną uderzania tłoka w głowicę cylindra wiec lepiej z własnego doświadczenia wybrać grubszą uszczelkę lub mierzyć . Co do grubości uszczelki pod głowicą to ustala się to tak:Należy zmierzyć wielkość wystawania każdego tłoka w górnej pozycji zwrotnej (tzw. martwe położenie) ponad powierzchnię przylegania cylindra do bloku.Pomiar należy prowadzić na osi wału korbowego. tak to się robi a tu masz parametry wystawania tłoków od innego zetora 7211 i 5320 .  Jeżeli zmierzona wartość wynosi 0,1 do 0,5 mm należy zastosować uszczelkę o grubości 1,2mm.

Jeżeli zmierzona wartość wynosi 0,51 do 0,80 mm należy zastosować uszczelkę grubości 1,5 mm.
Na tym samym silniku można na podstawie pomiarów wystawania tłoka ponad blok silnika, zastosować oba rodzaje uszczelek pod głowicę cylindra. musisz poszukać tych danych do zetora 8245  i w tedy wybrać uszczelkę 

Edytowano przez 4porucznik01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dzimi5    0

a czym zmierzyć tę wysokość wystawania czy to jakiś specjalny przyrząd jest?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

"ponad powierzchnię przylegania cylindra do bloku"  -chodzi o powierzchnię bloku czy jak ? bo nie mogę tego rozgryść ?

 
 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez cinek285
      witam
      to moj pierwszy post mam taki problem posiadam zetora 7245. Nigdy nie bylo problemu z zapowietrzaniem sie kiedy dzisiaj tato wyjachał z bronami zaczał dziwnie pracowac ale po kilku sekunadach wszystko wróciło do normy. Zabronował ok 2ha i wjachał na inne pole. Nagle ciagnik stanał dojzelismy ze jest zapowierzony udalo sie to usunac wsiadlem do niego przejechałem ok 100 metrów i zgasl tak nagle... z pola został sciagnmiety na lince... nie wiemy co jest w odastojniku widac babelki powietrza pompke wypycha powietrze ale przewody od zbiornika sa pelne paliwa... nie wiemy co moze byc przyczyna... zmienilem przewód od filtrów na dole do pompy paliwowej na górze ok 25 cm... piszcie co moze byc wszystko zbadamy
    • Przez tomek14
      Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Przez lexiflexi
      Witam  Jak odpalę zetora 7245 nawet teraz w lecie dość mocno kopci na początku na biało- niebiesko. Chwilę potem jak wejdę na obroty powyżej 1200 wogóle nie ma dymu ... Ciągnik nawet dobrze pali tylko jakby dziwnie chodził na początku , nawet raz na jakiś czas złapie jakby na 3 gary a po upływie kulkunastu sekund problem jest z głowy ... Oleju nie ubywa z niego na dużych obrotach czy też na małych w robocie nie pokazuje żadnego dymu... Dziwne jest to bo nawet 60 dymu po odpaleniu mi nie pokazuje a zetor kopci ... pomożecie ?
    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.