Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

cześć jak sadzicie czy opłaca sie remont silnika ??? czy lepiej kupic drugi silnik po remoncie.. 10lat temu wyszlła korba bokiem blok został zaklejony . przy wciskaniu sprzegła przesuwa sie wał korbowy bierze olej i od 4 lat ma niskie

cisnienie oleju na ciepłym 0,5 bara

.

Mam cześci drugi wał po 2 szlifie nowe koła rozrządu i dwie głowice które zregenerowałem

 

 

ile mnie wyniesie taka zabawa remont chce robić sam ile moga wynieść mnie części

Opublikowano

z całym szacunkiem ale nie zawracaj sobie tyłka kup silnik z agregatu od zetora poczujesz moc spalanie zostanie na poziomie 4011:) remont będzie cię kosztował ze 3tys minimalnie plus dotarcie 1tys a za 4kupisz silnik zetora też się zastanawiałem nad remontem swojego ale potrzebowalem kilku koni extra i do c355 trafil silnik 72xx :) na zdanie w zakładzie silnik kosztuje średnio 4-4,5tys od c360..

Opublikowano

czy ja wiem czy wszystko nowe ?? najgorsze jest to ze ten wał sie przesuwa

 

mam drugi wał po drugim szlifie

nowe koła rozrzadu

dwie głowice po regeneracji a z czterech jeszcze 2 wybiore dobre zostanie mi kupic 4 zestawy naprawcze panewki wałek rozrzadu tulejki do korbowodów i wałka uszczelki pompa oleju mogłaby zostać stara

tylko zeby zregenerować zabezpieczenia wału żeby sie nie przesuwał i po remoncie

Opublikowano

hm no to faktycznie na 5ha ciapkiem to obrobi:) jak uważasz :) blok napewno do przetoczenia i osiowania.. ale dziwne że się wal rusza.. to że pękniety blok jak nie przecoeka to pół biedy sam mialem i był z 10lat zalepiony poxiliną:) 

jeżeli pompa olejowa da poprawne ciśnienie może zostać chociaż pompa to nie duży koszt:) za korbowód u mnie koło 100za regeneracje zestawy naprawcze ursus 700-800zł ciekawe w jakim stanie pompa paliwowa:) ciekawe ile zgarnie za naprawę bloku zakład no ale koło 2tys możesz szykować

Opublikowano

witam ostatnio zauważyłem ze w moim ursusie przesuwa sie wał korbowy a co za tym idzie trzeba zrobić remont z moich wyliczeń wyszlo ze na drugi blok i reszte czesci potrzebuje około 3800 i zastanawiam sie czy nie kupić całego ciagnika na części i znalazłem tylko nie wiem czy to sie opłaci

byłem dziś ogladnać c4011 cena 4500 blok w 2 miejscach spawany brak chamulców cieżko pali i strasznie kopci na biało w skrzyni ponoć 2 i3 bieg hałasuje opony z tyłu do wymiany bo ktoś je, na śruby łatał instalacja do poprawy miekki przód bez luzu przednie opony ok podnosnik działa

Opublikowano

tyle przy tym robiłem i nie spotkałem sie z tym kiedys to było kołkowane i wytrzymało 8 lat teraz tego juz tanim kosztem nie zrobie bo jak wał sie przesuwa ponad 3 centymetry to tam,jest wszystko wytarte i podkładki nie pomogom

Opublikowano

Witam

Otrzymałem  od  Ojca  3p. I jak to często  bywa chciałbym z  nim  zrobić trochę  porzadku ( a muszę dużo ). W zeszłym  roku zrobiłem pompę i  opony. Teraz  zabieram się za remont generalny. Głównym powodem  jest   pobór  oleju ( w ciągu 50 mth   pobrał  około 5 litrów!) , olej  był na tyle pobierany ,że nie  udało się silnikowi go całkowicie  spalić i wydmuchiwało  go zaraz za kolektorem. Mam też wrażenie że ubywa wody w chłodnicy, a chciałbym to  zalać  płynem  bo wkurza mnie ciągłe wlewanie i wylewanie wody zimą. Jak naleję wody w chłodnicy pod korek to  po pracy tej wody jest  odrobnia wyżej  niż  kanaliki w chłodnicy. Pytanie do Was czy też macie podobnie z tą wodą. Czego nie pominąć w czasie remontu i na co zwrócić uwagę. Oczywiście nie robię remontu sam  bo nie jestem mechanikiem, a jedynie asystuję w czasie pracy.  CHciałbym mieć tak zrobione, żebym nie musiał już tam zaglądać. W tym momencie pracuje ciągnikiem śladowe ilości ( 100 mth / rok ). Wrzucam jeszcze fotkę  którą zrobiłem po zdemnotowaniu   głowicy. Liczę na Wasze porady by mając  rozpołowiony silnik nic nie pominąć

post-133744-0-17327200-1431415515_thumb.jpg

Opublikowano

kolega mój woził silnik od 3p do paciorkowej woli koło zwolenia, płacił 3tysie i jak rano zawiózł to koło 18 odebrał zrobiony silnik, chodzi super już drugi sezon ale robili wszystko od wału po regeneracje pompy wszelkie regulacje itp. moim zdaniem warto bo sam tak nie zrobi żaden mechanik a policzyc koszty szlif wału, osiowośc, zrobić głowice itp itd to wyjdzie drożej a i tak nie wyregulujesz tego tak jak oni na profesionalnym sprzęcie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v