Skocz do zawartości

Polecane posty

ziomek2169    3

witam panowie, mam problem a mianowicie nie kreci mi sie wałek wom. gdy traktor był zgaszony bawilem sie dwignia 1000 i 540 obr, oraz trybem eco, ta dzwognia od eco nie chce dojsc do konca na pozycje 2000 obr, chyba linka zardzewiala. teraz gdy odpalilem ciagnik wogole nie działa wom, nie kreci sie a kontrolka od wlaczonego walka sie kreci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    11

To ja może podłącze sie do tematu. Oglądałem ostatnio fajnego MF 3060. Ogólnie ciągnik ładny tylko gdy sie włączy wałek na 540 obr to słychać takie chrobotanie. Sprzedający mówił że ten typ tak ma. Rzeczywiście tak jest że taki dźwięk jest normalny w tych ciągnikach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Adam8550    14
Napisano (edytowany)

W każdym MF-ie serii 3XXX wałek "chrobocze".

Edytowano przez Adam8550
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    131

Bez obaw one tak mają chyba że ten ma inne musiał byś w innym posłuchać czy podobnie

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    11

Dzięki chłopaki za odpowiedź :). U mnie w okolicy to mf-y tej serii to by na palcach jednej ręki policzył i nie było zbytnio kogo się zapytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    131

któraś z wajch może między zakresami jest nastawiona i nie chodzi sprawdź przy moście a nie w kabinie jak jest ustawiona dźwigienka raczej nic wielkiego nie zrobiłeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z pewnością wina linek. z tyłu po lewej stronie te linki są podłączone do dzwigieneg. sprubuj nimi tam ruszyć. ewentualnie odepnij je w samą dzwignią spróbów rzełączyć tą prękosc wałka

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z lewej strony z tyłu te linki z kabiny są podłaczone jedna obok siłownika a druga u góry tak schowana jak by za ramię od podnośnika. weź je odłącz i przesuń wówczas recznie i sprawdź czy wówczas chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nic nie trzeba zdjmowac tylko wyciągnąć bolec i tyle. najlepiej niech ktos siądzie w ciągniku i ruszy Ci  tymi dzwigniami wówczas łatwiej bedziesz mieć zlokalizować ich położenie skoro nie wiesz gdzie są

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomek2169    3

dodam jeszcze ze ostatnio odpalalem ciagnik na zapalarce(prostowniku), moze przez to cos sie stało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

według mnie to tylko wina linek. rozłaczyłeś jak ruszałeś a jak ciężko chodzi to nie możesz załaczyć a  może i urwana być linka a trzeba ręcznie  tą dzwignią z tyłu tak jak pisałem

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pewnie znalazłeś  tą przy siłowniku tak??  nie chce mi się teraz biegać ale znalałem takie zdjęcie w necie http://w200.wrzuta.pl/obraz/9G8zjRKBcad/20110228844  i ta druga znajduje się a tym miejcu co ta strzałka jest i jest to dzwignia  od tych obrotów silnika 2000. jak pchniesz ją do przodu ciągnika wówczas jest na 2000 a jak to tyłu pociągniesz to jest 1550

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    7

dołącze się i czy te przełączanie na eco to na zapalonym trzeba czy na zgaszonym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja zazwyczaj robie to na zgaszonym choć kilka razy robiłem na zapalonym i było ok. ale jak powinno sie robić według instrukcji to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×