Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

najłatwiej to zrób tak , kup nowe śruby i klej do mocowań gwintowanych i skręć to na ten klej ale pamiętać trzeba o dobrym odtłuszczeniu wszystkiego a do tego najlepiej kup zmywacz do układów hamulcowych - powodzenia ,ostatecznie można to zespawać

Opublikowano

Myslalem wlasnie o tym by tak zrobicze na klej.
ale czy bedzie trzymac i nie beda sie wykrecac?
no najlepiej by bylo zaspawac i po klopocie ale jak przyszlo by odkrecic w przyszlosci to lipa;/

Opublikowano

był ten zetorek już rozbierany ? Może brakuje tulejek centrujących bloki jeśli takowe zastosował producent  a ktoś pominął przy okazji naprawy ?

Wiem ,że kolega mial ten sam problem w Zet 7540 , też chodził w turze ,pomimo,że  miał oryginalną  i kompletną konstrukcję wsporczą . Pomogło zastosowanie kleju do śrub .

 
 
 
Opublikowano

kiedyś miałem podobny przypadek z takim traktorem otwory z tulejkami centrującymi miały luz, przy naprawie skrzyni ślusarz zlikwidował luzy, do tego daliśmy od tylnej zwolnicy do mocowania poduszki kabiny z przodu ściąg z grubego gwintowanego pręta i trzymało kilka lat do tego łatwe do zdemontowania podczas jakiejkolwiek naprawy. Polecam takie rozwiązanie


dodam że ładowacz miał mocowanie do tylnej zwolnicy ale jakoś słabo to trzymało

Opublikowano

kiedyś miałem podobny przypadek z takim traktorem otwory z tulejkami centrującymi miały luz, przy naprawie skrzyni ślusarz zlikwidował luzy, do tego daliśmy od tylnej zwolnicy do mocowania poduszki kabiny z przodu ściąg z grubego gwintowanego pręta i trzymało kilka lat do tego łatwe do zdemontowania podczas jakiejkolwiek naprawy. Polecam takie rozwiązanie

dodam że ładowacz miał mocowanie do tylnej zwolnicy ale jakoś słabo to trzymało

dzieki:))

pomysle nad takim rozwiazaniem:)

bo mi sie wydaje ze tez mam luz wlasniena tych tylejkach i powiedzmi jak to zlikwidowal?

Opublikowano

nie pamiętam czy zaspawał i zrobił nowe otwory czy tylko powiększył i zrobił nowe tulejki, trzeba było mu zawieźć obie skrzynie, najważniejsze że pomogło

Opublikowano

Miałem to samo w swoim U1012, pomogło jak piszą inni śruby na klej, tylko trzeba porządnie zrobić. Dodatkowo wyjąłem uszczelkę tą tekturową i skręciłem na silikon, zaobserwowałem że ta uszczelka jest za gruba i w turze minimalnie pracuje, przez co zaczynają luzować się śruby, teraz od trzech lat spokój.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pawelekkk
      Witam. Mam Zetora Proxima 8441 z 2007 roku i wystąpił problem w nim że sprzęgłem ręcznym Wom. Mianowicie po zaciągnięciu sprzęgła i próbie włączenia dźwigni wom jest zgrzytanie. Gdy się już włączy i chodzi to przy próbie wyłączenia wom poprzez podniesienie  dźwigni sprzęgła ręcznego wałek dalej się obraca .  Gdy chcę dźwignie wom podnieść do góry żeby wyłączyć również jest zgrzytanie. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    • Przez endrju321
      Cześć, 
      można wymienić sprzęgło "słoneczko" na "łapkowe"? 
      Robił ktoś coś takiego? Polepszyłoby to wysprzęglanie? 
    • Przez Czarekczar
      Witam od niedawna jestem posiadaczem claasa ariona 630 . Nigdy wcześniej  nie użytkowałem takiej skrzyni . Chciałbym wiedzieć jak na niej jeździć by nie skrócić jej żywotności.  Jak na niej jeździć w polu i po drodze , lub czego nie robić .Jeżdżąc po drodze na automacie , zdejmując nogę z gazu strasznie mocno zrzuca biegi szarpiąc,  nie wiem czy to normalne , czy cos źle robie . Z góry dziękuję za pomoc .
      Pozdrawiam 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. 
      Gdzie szukać problemu, otóż podczas jazdy Zetorem 8045 i rozgrzaniu się oleju mam problem ze zmianą biegów, ciężko wbić wyższy bieg, podczas prac polowych żeby wbić bieg muszę wybijać biegi terenowe. Przedtem zalany był olejem przekładniowym (poprzedni właściciel takim zalał) to nie dało się normalnie ruszyć tylko szarpał. Teraz zalałem go hydraulicznym, nie szarpie ale biegi ciężko wchodzą. Teraz pytanie czy sama zmiana oleju na hydrauliczno-przekladniowy wystarczy? Czy trzeba zaglądać do skrzyni lub do sprzęgła? 
    • Przez Adam16482
      Witam. Czy w swoim zetorze wymienię wysprzeglik przez lewe okienko po demontażu pompy podnośnika?? Czy należy go rozpołowić? Bo raz mi się o uszy obiło że należy rozpołowić ale mi się zbytnio nie chce w to wierzyć aby do wymiany wysprzeglika było trzeba rozpoławiać bo widać go odrazu za pompą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v