Skocz do zawartości
BaejSzyszka

Zetor 8045 Poluzniajace sie sruby za skrzynia posrednia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
BaejSzyszka    0

Witam Mam taki problem z zetorem 8045 z ktorym wspolpracuje tur i popuszczaja mi sie sruby na laczeniu skrzyni posredniej z skrzynia glowna....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bel920    7

najłatwiej to zrób tak , kup nowe śruby i klej do mocowań gwintowanych i skręć to na ten klej ale pamiętać trzeba o dobrym odtłuszczeniu wszystkiego a do tego najlepiej kup zmywacz do układów hamulcowych - powodzenia ,ostatecznie można to zespawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BaejSzyszka    0

Myslalem wlasnie o tym by tak zrobicze na klej.
ale czy bedzie trzymac i nie beda sie wykrecac?
no najlepiej by bylo zaspawac i po klopocie ale jak przyszlo by odkrecic w przyszlosci to lipa;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    56

był ten zetorek już rozbierany ? Może brakuje tulejek centrujących bloki jeśli takowe zastosował producent  a ktoś pominął przy okazji naprawy ?

Wiem ,że kolega mial ten sam problem w Zet 7540 , też chodził w turze ,pomimo,że  miał oryginalną  i kompletną konstrukcję wsporczą . Pomogło zastosowanie kleju do śrub .

 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki83    0

kiedyś miałem podobny przypadek z takim traktorem otwory z tulejkami centrującymi miały luz, przy naprawie skrzyni ślusarz zlikwidował luzy, do tego daliśmy od tylnej zwolnicy do mocowania poduszki kabiny z przodu ściąg z grubego gwintowanego pręta i trzymało kilka lat do tego łatwe do zdemontowania podczas jakiejkolwiek naprawy. Polecam takie rozwiązanie


dodam że ładowacz miał mocowanie do tylnej zwolnicy ale jakoś słabo to trzymało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BaejSzyszka    0

kiedyś miałem podobny przypadek z takim traktorem otwory z tulejkami centrującymi miały luz, przy naprawie skrzyni ślusarz zlikwidował luzy, do tego daliśmy od tylnej zwolnicy do mocowania poduszki kabiny z przodu ściąg z grubego gwintowanego pręta i trzymało kilka lat do tego łatwe do zdemontowania podczas jakiejkolwiek naprawy. Polecam takie rozwiązanie

dodam że ładowacz miał mocowanie do tylnej zwolnicy ale jakoś słabo to trzymało

dzieki:))

pomysle nad takim rozwiazaniem:)

bo mi sie wydaje ze tez mam luz wlasniena tych tylejkach i powiedzmi jak to zlikwidowal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki83    0

nie pamiętam czy zaspawał i zrobił nowe otwory czy tylko powiększył i zrobił nowe tulejki, trzeba było mu zawieźć obie skrzynie, najważniejsze że pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    115

U mnie śruby na klej załatwiły sprawę raz na zawsze. Co najlepsze to po ok 4 latach od "sklejenia" nie było problemu aby śruby odkręcić kluczem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BaejSzyszka    0

U mnie śruby na klej załatwiły sprawę raz na zawsze. Co najlepsze to po ok 4 latach od "sklejenia" nie było problemu aby śruby odkręcić kluczem :)

A jaki klej dawales?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Miałem to samo w swoim U1012, pomogło jak piszą inni śruby na klej, tylko trzeba porządnie zrobić. Dodatkowo wyjąłem uszczelkę tą tekturową i skręciłem na silikon, zaobserwowałem że ta uszczelka jest za gruba i w turze minimalnie pracuje, przez co zaczynają luzować się śruby, teraz od trzech lat spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora  12145( nie ma wzmacniacza tylko wałek)
      Podczas ruszania czasami coś zapiszczy ale ciagnie normalnie i słychac to tylko podczas ruszania na każdym biegu ale nie zawsze czy to wina sprzęgła czy czegoś innego ??
      Jest jakaś regulacja sprzęgła ???
    • Przez paktofonikas1987
      Mogłby ktos mi powiedziec po czym poznam czy jest u mnie blokada przedniego mostu? Jakies kable powinny byc przy moscie ?
    • Przez DanielStefaniuk
      siema wszystkim może ktoś wie. mam zetora 8111 z 91 roku i gdy jadę i mam włączony żółwia jest wszystko oki a gdy załączę zająca coś rzęzi w skrzyni jadąc  na wolnych obrotach. ale jak dodam gazu to wszystko jest oki albo wcisnę sprzęgło i nie wiem czy tak już jest czy cos sie dzieje ??
    • Przez talek48
      Witam...Przegladalem i chyba nie bylo takiego tematu o 3-biegowej skrzyni...wiec zakladam..
      A wiec jak uwazacie...jakie sa plusy i minusy takiej skrzyni?
      Jaka jepsza...3 czy 4 biegowa, według was?
      Ja mam 3-biegową zsynchronizowana...co o niej myslicie?
      Czekam na wasze wypowiedzi...
    • Przez krzysiu12
      Witam.
      Mam pytanie do uzytkownikow tego ciagnika lub pochodnych. Czu u was tez gdy chcecie zredukowac np z 3 na 2 to jest tylko zgrzyt zeby wrzucic nizszy bieg trzeba całkiem sie zatrzymac i dopiero wtedy mozna go wrzucic. czy wy tez tak macie? a jezeli nie to co moze byc tego przyczyna?
×