Skocz do zawartości

Jaki uzywany traktor warto kupic??  

492 użytkowników zagłosowało

  1. 1.

    • MF
      193
    • FENDT
      56
    • URSUS
      33
    • JD
      35
    • ZETOR
      45
    • RENAULT
      16
    • MTZ
      18
    • SAME
      9
    • FORD
      4
    • NH
      4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skoro taki szajs to po co kupowali? Duża część rolników nie za barszo wie jak je użytkować i się psują. Najlepiej niech sobie wszyscy pokupują ciągniki ze skrzynią 8:2, ona im się nie popsuje :)

Opublikowano

8/2 to też szmelc, blokują sie biegi jak sie je nerwowo przerzuca :) Problem eliminuje zakup nowej wajchy lub doraźne napawanie i wyszlifowanie palca :)

 

Kolega chwali 255 bo tylko takiego ma :) poza tym pewnie nie potrafi rozwinąć dalej swojej wypowiedzi...

Opublikowano

a tak po za tym to mf 255 to sam ursus na masce znak ursusa jest wiec jaki to MF,a co do skrzyni w MF to może i są wadliwe ale jak ktoś wezmie do takiego masseya podczepi przyczepę i wpadnie na świetny pomysl podłączenia hydrauliki to napewno niebedzie mf chodzil... no bo jak do tej skrzyni w MF znajdzie sie olej z URSUSA nie dość ze o innych parametrach i nie dość że czarny jak smoła to napewno coś siądzie

Opublikowano

ja osobiście miałem 3645 i nie polecam wogóle brać ciągników z tej serii bo skrzynie tam siadają....... teraz przymierzam się do 8130 możecie coś powiedzieć o nim???

Opublikowano

No to napisz co takiego? Nie licząc dupereli typu kierunki, bo to raczej nie wpływa na prace ciągnika. Ja jak narazie doszukałem sie przednich felg robionych przez FSC Lublin ;) Poza tym wyjaśnij mi dlaczego do tego "Ursusa" nie pasują metryczne klucze, tylko calowe?

Opublikowano

stasiek rolnik wiesz ci 360 a wiesz że nie ma różnic znaczących od 4011 ,a 4011 to był ursus ale na licencji zetora .Tylko 325 to oryginal ursusa-polski produkt nawet udany tylko dlaczego jeden bali się że za dobry ???

Opublikowano

Żaden ze mnie ekspert, poprostu mam taki ciągnik i widze że z Ursusem ma niewiele wspólnego. Inna sprawa że jest to wyrób licencyjny, a ciągniki postlicencyjne (markowane Ursus) to jeszcze inna bajka...

Opublikowano

Mój kolega ma takiego małego mf tylko jeszcze na angielskich częściach, to ma naganiane 25 tyś mth a pierwszą generalkę robił po 17 tyś więc te z polskich części są nieco słabsze. Ja mam mf 255 już na polskich częściach ma 7800 mth skrzynia nie zblokowana ani razu, za to silnik już po jednym remoncie(co innego że przedtem bardzo w tyłek dostawał). ;)

Opublikowano
Wiecie moze jak sprawuja sie sie MF 8160? Czy w nich jest ta sama skrzynia co w starszych modelach tzn w 3600?

 

 

U mnie w okolicy jest taki ciągniczek, albo model 8140 [b. podobny] to z tego co wiem to skrzynie ma taką samą jak w 3690, czyli Dynashift.

Ogólnie używane MF w mojej okolicy mają dobrą opinie i w porównaniu z innymi zachodnimi ciągnikami używanimi jest ich dużo. [W okolicy myka ze 6-8 MF'ów na 1-2 z innych marek]

Opublikowano

Witam

Od roku jestem szczęśliwym posiadaczem 2 traktorów MF 35. Są to lata 60'. Traktory sprawują mi się super, jeden jest z ładowaczem czołowym. Nie wymienił bym na C-330 nigdy w życiu. Tak mi ta marka zaimponowała, że obecnie rozglądam się za jakimś większym masseyem. Myślę o modelu 3070. Prosiłbym posiadaczy o opinie, oraz na co zwrócić szczególną uwagę. Która skrzynia jest lepsza 16 czy 32. W grę mógłby wchodzić również model 6160. Dziękuje i pozdrawiam.

post-11868-1229966616_thumb.jpg

Opublikowano

Raczej syn ;)

 

@zbyszek

Jeśli masz możliwość to moim zdaniem lepiej wybrać serie 61xx, jest nowsza i bardziej dopracowana niż 30xx które były jednak ciągnikami bardzo nowoczesnymi jak na swoje czasy. Pomyśl też o serii 3xx (np. 398 lub 399) jeśli cenisz sobie prostote ze starszych modeli połączoną z dobrym komfortem w kabinie.

 

Poczytaj starsze tamaty na forum, to kopalnia podstawowej wiedzy o MF ;)

Opublikowano

Jak chcesz "zbyszek359" porozmawiać o serii 61XX,to zapraszam na gadu-gadu,moim zdaniem seria 61XX jest lepsza od 30XX tzn:lepszy wygląd a z resztą to nie wiem może jest bardziej dopracowana jak mówi "Mirasek",ja mam rok ten ciągnik z złego słowa nie mogę powiedzieć,druga sprawa seria 61XX jest sporo droższa od 30XX.

Opublikowano

Podsatwowa rzecz to kasa za 6160 musisz dać gdzieś koło 60 tys zl.

A za 3070 to myśle ze w 40 tys sie wyrobi czy nie?

 

Ja jakbym miał kase to oczywiście nowszy bym brał a jak nie to i z 3070 powinienes być zadowolony jeśli bedziesz poprawnie uzytkował.

 

 

A co do używanych MF to moim zdaniem są to dobre ciągniki seria 3xxx tez tylko ludzie niektórzy zle je uzytkuja i potem maja problemy ze skrzynią itp. Bo są to ciągniki delikatne i wymagajace dbania o nie .

Opublikowano

Dzięki koledzy za zainteresowanie i podpowiedzi. Chyba poczekam jeszcze troche i kupię coś z seri 61xx. Co do cen to stwierdziłem że są bardzo chore, oglądałem wczoraj jednego 3070 sprowadzonego z Holandi, licznik nie sprawny miał być z 1992 a jest odmłodzony o dwa lata czyli 1990 cena 53000 i nie do negocjacji!!! Pozdrawiam i życzę wszystkim Wesołych i Spokojnych Świąt.

Opublikowano

No to nawet na allegro nie ma takich wysokich cen. Ale moim zdaniem jak dobrze poszukac to cos z 3070 kupi taniej bo 53tys nigdy w zyciu nie dałbym za taki ciągnik. Kilka tys dołozyc i jest nowsza seria.

 

Wesołych Świąt nawzajem zycze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v