Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

System ten poza tym dba w innych sytuacjach  abys nie przeciązył silnika przy spadku obrotów ponad 12%, oraz przy temperaturach poniżej 0 stopni.

Wazniejsze jest szybka jazda czy eksploatacja bez remontów ciagnika.

 

Opublikowano

tak z francji

ptaszyna nie wolno odłączać prędkościomierza bo wtedy zepsujesz sobie napęd przedni ponieważ komp będzie myślał że ciągnik stoi a jak stoji to jest załączony napęd. To da się jakoś to zmienić aby jechał 40 km/h ?
Opublikowano

Z serią 8xxx nie miałem do czynienia sugerowałem się 6xxx a tam można wyłączyć napęd jak ciągnik stoi, przekazałem to co wyczytałem na forum poza tym zawsze czujnik prędkości może się zepsuć i co wtedy? ciągnik ma być niesprawny.

W mniejszych seriach i w starszych też jak masz włączony napęd to po przekroczeniu prędkości 15km/h napęd jest automatycznie rozłączany (może o to Ci chodzi), wtedy to nie będzie działać i trzeba pamiętać aby napęd rozłączyć ręcznie.

Opublikowano

w takim wypadku jak sie zepsuje czujnk prędkości należy jak najszybciej kupić nowy ponieważ grozi to do szybkiego zużycia opon, oberwanu tulej łączących wałek napędu oraz oberwanu frezów w tarczkach załaczających przedni napęd ,a rozlaczyć przedni napęd ręcznie chyba się nie da gdy jest zepsuty czujnik prędkości

Opublikowano

Stosował ktoś jakieś przekaźniki aby leciał te 40, gdzieś było napisane jak co wpiąć ale ktoś usunął iniekcji ma powiedzcie jak macie to zrobione.Muszę coś zrobić bo w transporcie to trochę zchodzi

Opublikowano (edytowane)

Mój leci 40km/h i sprawdzałem to po zdjęciu licznika w kablach nic nie widać aby było coś majstrowane. Prędkościomierz działa.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

 

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

może i przesadzam ale wyobraź sobie, że po odłączeniu czujnika predkosci  jedziesz 35 km/h i przypadkowo wrzucając luz pociągłeś dzwignie do siebie.

co wtedy robisz bierzesz grabie i zbierasz resztki skrzyni które właśnie wypadły przez dziurę w obudowie.   taki przykład tylko  :D

 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 1.05.2016 o 18:37, makel9 napisał(a):

może i przesadzam ale wyobraź sobie, że po odłączeniu czujnika predkosci  jedziesz 35 km/h i przypadkowo wrzucając luz pociągłeś dzwignie do siebie.

co wtedy robisz bierzesz grabie i zbierasz resztki skrzyni które właśnie wypadły przez dziurę w obudowie.   taki przykład tylko  :D

Odłączenie czujnika nic nie pomoże... brak wskazań prędkości ( od serii 61XX ) no i najważniejsze mając kompa nie ominiesz włączonego napędu non stop, a nie oto chodzi ( no chyba, że ominiesz i podłączysz napęd na krótko bez kompa ale znowu tracisz możliwość hamowania przodem powyżej chyba 5/6km ). W instrukcji pisze, że po przekroczeniu 30km/h na D, sterownik automatycznie przerzuci na C. U mnie nie mam pojęcia co mam pogmerane ale leci 40km/h ( no 39,4km/h :D ). Wszystkie funkcje sterowane przez kompa działają poprawnie. Wiązka bez żadnej ingerencji.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Odłączenie czujnika nic nie pomoże... 

 

odłączenie czujnika pomoże i sterownik nie bedzie zrzucał z d na c ale jest to niebespieczne tak jak pisaem wcześniej 

 

 

brak wskazań prędkości ( od serii 61XX ) no i najważniejsze mając kompa nie ominiesz włączonego napędu non stop, a nie oto chodzi ( no chyba, że ominiesz i podłączysz napęd na krótko bez kompa ale znowu tracisz możliwość hamowania przodem powyżej chyba 5/6km )

tu sie zgadzam 

 

 

 W instrukcji pisze, że po przekroczeniu 30km/h na D, sterownik automatycznie przerzuci na C

oczywiście tak jak piszesz ale tylko w wersji 30km/h w wersji 40 km/h już nie zrzuca półbiegu

 

 

U mnie nie mam pojęcia co mam pogmerane ale leci 40km/h ( no 39,4km/h biggrin.png ). Wszystkie funkcje sterowane przez kompa działają poprawnie. Wiązka bez żadnej ingerencji.

dlatego że masz wersje 40 km/h  . 

 

pokazywałem już jak to zrobić jest to całkiem bezpieczne 

Opublikowano

A który dokładnie przewód  rozłączyć w 3085 ?

 

Robiłem to już dawno ale chyba fioletowy, kiedyś na forum wklejałem zdjęcia. trzeba poszukac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v