Skocz do zawartości

Polecane posty

Lukash3060    105

Rozebrać to i sam rozbierzesz :) Jest roboty sporo ale samemu to zrobisz. Wałek albo zregenerować albo nowy :)

Musisz zdemontowac wałek od napędu i obudowę jego, odkręcić nakrętki na tym wałku ataku, pod lewarować go delikatnie potem odkręcić z przodu tą podstawę przedniego mostu i powinno wyjść no i przewody od wpomagania oczywiście odkręć i od blokady ;) Jak już odjedziesz to musisz odkręcić ten dekiel w którym siedzi wałek , zeby go wyjąć trzeba pół osie po wyciagać po trochu czyli i boki musisz poodkręcac i powykręcac łożyska bo je sie chyba ściąga na wykręcanie o ile pamiętam . Potem wyciagasz półosie bez rozpinania drążka od kierowania ( tego z siłownikiem ) i wyjmujesz atak dalej to już będziesz widział jak to rozebrać ;) 2 śróby chyba na klucz 24 odkręcisz i powinno wyjść. Jeśli czegoś nie wpomniałem przepraszam dawno tego nie przerabiałem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam . Też będę ten temat przerabiał , u mnie zostały zęby na samym końcu  na odcinku 1cm  od nakrętki . Mam dylemat bo mój ciągnik to 3670 , rozmiar przedniej gumy 16,9 r30 a znajomy ma na części 3655 miał mniejsze koła z przodu , nie znam rozmiaru. Mogę kupić wałek atakujący tylko ciekawe czy się nada bo są  różne wersje liczby frezów  np: 11x45, 8x38, 8x39, 9x44 i chyba jak w 3125 10x39. Ja jeszcze Przerobię  te dwie frezowane tuleje czyli wywiercę jeszcze jedną dziurę na środku tulei i nagwintuję na gwint kalamit-ki żeby smarować połączenie frezowane , zmniejszy to delikatnie zużycie tego połączenia . Mam takie podobne rozwiązanie w sieczkarni , napęd od skrzyni zwolnic przez wał z tulejami frezowanymi coś podobnego jak w Bizonie BS . A co do wałka atakującego to regeneracja .   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dawno mnie nie było ,  na razie wyjąłem wał napędowy i tak śmigam bo i tak daje sobie rady. Wezmę się za ten napęd po robotach polowych ( Burak , Kukurydza) . Ale jeszcze będę miał jeden duży wydatek bo opony przednie mają 90% a tylne 15% . Mam używki 60 % Kleberga 20.8 R42 tylko że się okazało są popękane od środka na wytłoczeniach protektora ( dużo łatania ) więc muszę nowe zakupić bo tolerancja wynosi ( o ile się nie mylę ) 30%  zużycia bieżnika . Muszę też go trochę odmalować przy okazji  :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×